Sayfalar

20 Ağustos 2011 Cumartesi

Yine KÜÇÜK SIRLAR ve SU'NUN KOLYESİ

Haftaya yani 26 Ağustos Cuma son bölümü yayınlanacak olan Küçük Sırlar  bitince ne yaparız demiyorum.Biz hanımlar sanırım kendimize kıyafetlerini, takılarını, aksesuarlarını takip edeceğimiz yeni diziler ve karakterler buluruz:-))





Her neyse sözü fazla uzatmadan 53.bölümde Su'nun taktığı taşlı kolyenin sorulduğu birçok e-posta aldım.İnanın çok araştırdım ancak kolyenin nereye ait olduğunu bulamadım.En son kanala ve yapım firmasına telefon açıp kolyenin nerden olduğunu sizin için sormayı düşünüyorum.Ben öğrenene kadar bir bilen, bulan olursa buraya yorum bıraksın lütfen.Diğer yandan da kolyenin nerden olduğuna yanıp tutuşan garibanlar da sevinsin:-))

10 yorum:

  1. çok güzel kolye gerçekten! Ama etek çok kötü :)

    YanıtlaSil
  2. @Ezgi'cim eteği ben de hiç sevmedim.Çok anlamsız bana göre de.Bu etek de "mybestfriends" marka.Hatta 2 arkadaş onlarında moda blogu var ismini şu an hatırlayamıyorum.Ama bu eteğin orj.modelini de yanılmıyorsam Stella McCartney'de görmüştüm yabancı ünlü markalardanbirinin çakma tasarımı yani.

    @smile'cım, ağır görünüyor hakikatten de.Bir sürü taş dimi:-)) Ama hoş kolye.

    YanıtlaSil
  3. Hah şimdi hatırladım eteğin yaratıcılarının web sayfası "modatutkusu.net". Yine de beğenenler varsa buraya göz atabilirler.

    YanıtlaSil
  4. Eteğin orijinali de hatırladım ACADEMIA.... Hatta detayları ve ıspatı da burda:

    http://www.luxuryshoppers.net/2011/08/04/what-we-wore-39/

    YanıtlaSil
  5. Hatta ve hattaaaa etek şu an beymen.com'da ve morhipo.com'da (ACADEMIA) satışta.

    YanıtlaSil
  6. kolye şaşkınbakkaldaki La Poudre Butikten. Boyner'in sokağında internette bi yerde okudum, ellerinde kalmamış bi dahaki ay yine getiriceklermiş :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili İrem,
    Bilgi için çok tşk.ederim.Evet ben de bu sabah severek takip ettiğim blog olan Ondagordum'de okumuştum.

    La Poudre butiği çok severim ve her İstanbul'a gidişimde mutlaka uğrar ve birkaç parça tarzımka uygun şeyler alırım.Küçük ama sevimli bir butik ve sahibi de çok cana yakın.En şeker yanı da alışveriş poşetleridir.Onda bile bir farkındalık yaratmışlar.

    YanıtlaSil
  8. Valla papişim ben komple beğenmedim bence çok iğreti olmuş sevimsiz yanii kızda öle sevmem zaten bu kızı şaşı gözlü ...:)

    YanıtlaSil
  9. eteğin rengi güzel ama şeklini sevmedim :)
    kolyede biraz abartı sanki :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...