Sayfalar

19 Ağustos 2011 Cuma

PAŞABAHÇE KOLONYALARI

Ne zamandır size Paşabahçe'nin kolonyalarından bahsetmek istiyordum.O kadar Paşabahçe'ye uğrarım, ben bu kolonyalara hiç dikkat etmemiştim.Algıda seçicilik olsa gerek. Muhtemelen çoğunuz bu kolonyaların varlığından haberdardır.Benim gibi arada bilmeyenler varsa aklınızda olsun, mutlaka deneyin derim:-))



Genelde gözüm rengarenk cam aksesuarlara, bardaklara, tabaklara,çanaklara, sürahilere, kavanozlara ve aklıma gelmeyen sizin de bildiğiniz diğer ürünlerine takıldığından bu kolonyalar benim dikkatimden kaçmış.Ablamın arabasında görüp de " aaa bu da ne, kolonya mı? Neeeee greyfurt mu, iğğğğğğ " diye direk önyargıyla yaklaşıp, söylenirken ablamın " Kız deme öyle:-)) Nasıl güzel kokuyor al bak, bir kokla n'olur" demesiyle koklayıp sonra da kendisine aşık olduğum bir kolonya oldu.Hemen ilk fırsatta Paşabahçe'ye gidip kendimize de bir greyfurt ve bir mandalina kolonyası aldım.İnanılmaz güzel kokuyor, ağır değil.Sakın siz de ön yargı ile yaklaşmayın.Şimdiden yarıladık bile her iki şişeyi de:-))

Benim favorilerim "GREYFURT ve MANDALİNA". Bunların dışında; deniz, misket limonu, lavanta, tütün, gül,incir,ıhlamur,leylak,çay ve portakal kokulu olanı da var. Çay kokulunun da çok güzel olduğu duyumunu aldım ama ben koklamadım açıkçası. Fiyatları ise 200 ml'lik şişeler de 19.90-TL. Detaylar ve daha fazlası için Paşabahçe'nin kendi sayfasına TIK TIK..

12 yorum:

  1. paşabahçe ayvalıkta var mı??=))

    YanıtlaSil
  2. @sunshine, maalesef yok.Ayvalık-İzmir 1,5 saat olduğundan ve ben çok sık İzmir'e gittiğimden benim için sorun yok:-))

    Hem ayrıca herşey her şehirde olmasa da dert değil.Sen de biliyorsun ki internetten herşeye ulaşmak o kadar kolay ki.

    YanıtlaSil
  3. benimde haberim yok, iyi oldu söyledin :))

    YanıtlaSil
  4. GREYFURT MU ? İLGİNÇ DENEMEK LAZIM ASLINDA KOLONYA BEN HİÇ SEVMEM AMA MERAK ETTİM

    YanıtlaSil
  5. Benim favorilerim Lavanta,Deniz ve Misket Limonu..çok çok seviyorum bu kolonyaları..Annem de birine Gül hediye etmişti,normal Gül suyu gibi değil,o da çok hafif..hepsi tavsiyemdir ;)

    YanıtlaSil
  6. @Sevgili Ondagördüm,
    Misket limonunu da alacağım bir daha ki gidişimde.Birçok kişi misket limonunu da çok beğendiğini söylemiş.Tşk.ederim paylaşımına, sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. BEN DE AYTENDEN GÖRÜP ALDIMİŞAHANEEEEE

    YanıtlaSil
  8. Yasemin,
    Aytoş da az değil dimi? Zaten ya senden ya da ondan çıkar orijinal şeyler.Çok güzel kolonyalar çok.Paşabahçe bak reklamını yapıyoruz burdaki tüm yorumcu arkadaşlara birer şişe hediye gönderirsin artık dimi:-P

    YanıtlaSil
  9. hmmmm denemek gerek Hürrem Sultan kolonyası gibi :)

    YanıtlaSil
  10. ben de bayılıyorum hatta böyle bir post hazırlayayım diyordum sen önce davranmışsın :) portakal ve deniz favorilerim, bu arada rivayete göre kolonyaları parfüm niyetine kullananlar varmış, paşabahçe çalışanları söyledi.:D

    YanıtlaSil
  11. @sj, olsun sen hazırl ayine de bir post bence. Herkesin yorumlaması farklı.Kolonyayı parfüm olarak kullananlar olduğunu ben de duydum ama ben kullanamam belki elbiselere biraz sürülebilir:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...