Sayfalar

13 Ağustos 2011 Cumartesi

BU KIŞIN ARA RENKLERİNDEN BİRİ "BORDO"

Sonbahar/Kış 2011-12 sezonunda podyumlar bordo, krem ve zeytin yeşiliyle renklendi.Ben de bu ay ki VOGUE dergisinden önümüzdeki sezonun en hit renklerinin bunlar olduğunu öğrenmiş oldum:-))

Gündüz ve gece günün farklı saatlerinde bu renklerle (doğru kullanıldığında) gayet de gözalıcı olabilirsiniz.
Çanta: BURBERRY

 Elbise: ELIE SAAB


Deri Trençkot: EMILIO PUCCI



Çizmeler: DIOR, Bluz: STELLA MCCARTNEY


Soldaki ceket: MIU MIU, Elbise: ROLAND MOURET


Deri pantolon: MATTHEW WILLIAMSON

Elie Saab'dan Tommy Hilfiger'a, Stella McCartney'den Roland Mouret'ye, Dior, Emilio Pucci ve daha birçok tasarımcı bordoyu koleksiyonlarında en hit parçalarda en tamamlayacı renk olarak çoktan kullandılar bile.

Bu sezon bordo bir bootie/bot, deri bir tayt /pantolon, diz hizasında güzel kesim bordo bir elbise veya bordo içeren aksesuarlar mutlaka edinin ve şıklığınızı tamamlayın. Özellikle ayakkabı ve çantalarda krokodil bordo başrollerde.



12 yorum:

  1. @otuzundansonra, ben de trençkotu çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Severim bordoyu bir kaç bordo bir şeyler almak gerek simdiden =))

    YanıtlaSil
  3. cok doğru bir tespit, hiç sevmem ama moda nasılsa alısırım:)

    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bende Rolan Mulet elbiseye bayildim, bordo ojeler, ve "tan/bej" louboutinlerle harika olurdu, kalin altin bilekler, altin kupeler off off resmen heveslendim Papiscigim:)

    Serap

    www.srpfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @Sechhill, kimisi sevmiyor bu bordoyu.Ben seviyorum ama:-))

    @Tuturellam, valla doğru diyorsun.İyi-kötü o kadar yazıyoruz, çiziyoruz insan bari bir tanesini gönderir di mi:-)) Biz de seve seve değişir, tokuşuruz:-))

    @Aysun moda der alırız bir de onları sırtımıza sokmadan öylece dolapta bekletiriz.Mesela ben:-(( Ayıla-bayıla alır sonra eve gelince bir beğenmemezlik, bir kendime yakıştıramamak öylece etiketiyle salınır askıda:-(( Ya da birine doğum günlerinde hediye olur:-))

    YanıtlaSil
  6. çok asil bir renktir bordo bayılırım. özellikle kışları lacivert,gri ve bordo renkleri en favorilerimdir. artık çanta ve ayakkabıdada bordonun tüm tonları pek rağbet görüyor. ama nedense her daim bana kışı hatırlatır. tuhaftır yazları aklıma bile gelmez bordo herhangi birşey :)

    YanıtlaSil
  7. Bende eskiden kalma birkac bordo parca var, onlari tekrar giymek icin iyi bir donem bu sezon. Dayanamayip bir kac bordo aksesuar alirim herhalde. Puccinin deri trenckot u cok guzelmis.

    YanıtlaSil
  8. @Serap, ne güzel kafanda kombin yapmışsın.Hakikatten de resmi canlandırdığımda ben de offf offf diyorum:-))

    @modavesosyete'cim kesinlikle aynı fikirdeyim bana da hep kışı hatırlatır.

    @Aylin ne güzel saklaman iyi olmuş şimdi çıkarır farklı aksesuarlarla süper kombine edersin.

    YanıtlaSil
  9. aaa daha bugün burberry'de bu ilk çantayı gördüm :D
    taba rengi de vardı, o da çok güzeldi..

    ps: şekerim MJ çantalarım senin kulun olur, ne demek! :)))


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. @Wear a smile'cım o zaman birer Burberry almalı :-))

    MJ çantalar sahibinde daha güzel tabii ki de:-))Çok tşk.ederim, Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Ya color blocktan sonra bordo cok koyu geliyor gözüme ama moda bu zamanla buna da alışacak gözümüz,

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...