Sayfalar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

DKNY 2011 PRE FALL KOLEKSİYONU

Donna Karan modern ve lüks tarzını kullanarak ortaya çok havalı parçalar çıkarıyor.2011 Pre Fall koleksiyonun da kürklerin hakimiyetine ve kullanım şekline bayıldım.Markanın hastasıyım.

Ayrıca renk tonlarında zeytin yeşili, haki ve kahve tonları hakim.Drapeler, yünlüler, jarse kumaşlar, vücuda oturan elbiselerle oldukça kadınsı hissetirecek bir koleksiyonla sahne alıyor.

Ve ben Donna Karan'ın koleksiyonundan " en" beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.



Bu tulumu çok beğendiğim için görselini iki kez koydum.












Görseller için womenist.net'e tşk.ederim.

15 yorum:

  1. bayıldım bu koleksiyonaa:)tesekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. papiscimm tulumu cok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. @Özgecim ne demek, ben tşk.ederim şeker...

    @Emicim dimi tulum enfessss....

    YanıtlaSil
  4. toprak tonları cameller hakiler en sevdiğim tonlar bebek bu arada canım çook merci! Hadi be! Kızım ben de! Şok oldum yaw, Maş air bilir misin? İflas etti paramızı alamayınca istifayı bastım. THY'nın sınavını kazandım babam istemedi topu topu 6 ay kadar hosteslik yaptım .) Kıyamam yaw bilmem mi yavrum bilmem mi! Ulen meslektaşta çıktık. Hoş benim yapmadığım iş yok o da ayrı .) En kısa zamanda gidesin balım öperim kocaman.

    YanıtlaSil
  5. yazın cıvıl cıvıl havası gitmiş,dumanlı gülerin renkleri gelmiş,içim kasıldı vallahi.lütfen yaz hemen bitmesinnnnn desemde kolaksiyona bayıldımm

    YanıtlaSil
  6. @stildirektörüm,Edaaammm tabii ki biliyorum:-) Ben üniv.yıllarında başlayıp sonr afull time uçtum.1 yıl o zaman Holiday airlines vardı, kapandı sonra THY nin sınavların agirdim.O sınavlarıda bilirsin ne sınavlardı. 7-8 tane sınavdan geçmiştim o zaman.Neyse işte 85.dönem olarak da uçtum.Valla nerden nereye senle dimi Edacım:-)) Dediğin gibi meslektaşta çıktık.

    YanıtlaSil
  7. tulumu bende beğendim .şu elbisede çok hoş =)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. :)))cici 1 yıl değil 2 yıla yakındı :P be kuzu

    YanıtlaSil
  9. @Nalancımmmm,
    Evet haklısın ne bir yılı be 2 yıl uçtuk Holiday'de dimi? Nalan da benim Holdiay'den hostes arkadaşım.Ne anılardı, ne güzel günlerdi.Hayatımın en ama ennnn eğlenceli ve mutlu günleri Holidaydeki günlerdi.

    YanıtlaSil
  10. paylaşımlar çok güzel:)
    bloğunuzu çok beğendi kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  11. @Fashionlicious Hoşgeldin,
    Beğenmene sevindim.Tabii ki sana da gelirim, seve sevee...

    YanıtlaSil
  12. Koleksiyon çok güzel renkler harika.
    Rahat ve şık bir koleksiyon.

    YanıtlaSil
  13. evet koleksiyon gerçekten güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. hepsi mi güzel olur ? olur !


    hepsine mi sevdin ? sevdim !


    zevkli seçimler .


    sevgilerimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...