Sayfalar

14 Ağustos 2011 Pazar

VUR KENDİNİ ZİNCİRLERE

Zincir detaylar aksesuarlar da  meğer ne kadar hoş duruyormuş.Bazı şeyleri başkalarında çok beğeniyorum ama kendime gelince hiç yakıştıramıyorum. Bu tabii şimdi burda zincir konulu aksesuarlar için geçerli değil.

Kendimde giydiğimde beğenmediğim babetler, bazı gözlükler, saç bantları v.s. gibi örnekleri çoğaltmak mümkün.Boyumda öyle aman aman kısa değildir hani( uzun değilim ama 1.67 cm.çok kısa da değilim yani:-)) ama bana topuklu ayakkabılar her zaman daha feminen geliyor.Tabii ki çok nadir de olsa arada düz pabuç giyiyorum ama çok mecbur kalırsam. Her neyse konuyu yine kendi kendime nerden nereye getirdim.Amacım sadece sizlerle bu zincir detaylı aksesuarları paylaşmak idi oysa ki:-))

J.CREW Bileziği çok beğendim yalnız:-((

 Resmi büyütmek için üzerine tıklamanız yeterli.

4 yorum:

  1. J crew bilezik sahane gercekten, yine bu bilezigi o bordo Roland Mouret elbiseyle hayal ettim! Ay alicam o elbisey galina Papiscigim!

    YanıtlaSil
  2. @Serapcıımmm, valla aynen kafada tasarlamısın yine neyi neyle kombine edeceğini:-)) Yakışır sana, al güzelim allll, ev alamayacağımıza göre Mouret elbiseyi al, canın ne istiyorsa onu al ve güzel günlerde kullan.Öperim Srpcım:-)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel canım.. ben de zincir detayını çok seviyorum, hatta bir ayakkabım var zincirli iyi hatırlattın :)) bir ara giymeli yaz bitmeden ;)

    sevgiler tatlım..



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @smile'cım beğenmene sevindim.Kesinlike yaz bitmeden giymeli ve bir postla biz de seni görmeli:-))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...