Sayfalar

7 Ağustos 2011 Pazar

Küçük Sırlar Su'nun Şifon(Tül) eteği

Küçük Sırlar dizisinin 52.bölümünde Su'nun giydiği şifon eteği çok beğendim ve eteğin nerden olduğuna dair birçok e-posta aldım.Çok araştırdım ancak ben nerden olduğunu bulamadım.Dizinin sonunu da izleyemediğim için sponsorları da kaçırdım.Şayet eteğinnerden olduğunu bilen varsa yorum bırakırsa ben ve takipçilerim çok sevineceğiz.

Eteğin ben de benzeri var.Zeytin yeşili rengini LA POUDRE butikten(Şaşkınbakkal) Haziran ayındaki İstanbul ziyaretimde almıştım.Ama tam olarak aynısı değil.





Su'nun 48.bölümde giydiği yeşil tulum ADİL IŞIK

Su'nun beyaz eteği ve mavi bluzu da ADİL IŞIK ve etek ve bluzun fiyaltalrı yanılmıyorsam her biri : 177-TL

5 yorum:

  1. ARKADAŞLAR BENDE ETEĞİ BAYILDIM LÜTFEN NERDEN OLDUĞUNU BULURSANIZ SÖYLEYİNNNNN

    YanıtlaSil
  2. bluz da etek de çok güzel ama adilışık bir ürüne 177 lira çok gibi geliyo blogunu izlemeye aldım benimkine de beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. @gonca kesinlikle sana katılıyorum.Ürünler çok fahiş fiyatlarda ama şimdi ağustos sonun akadar tüm Küçük Sırlar koleksiyonunun %70 indirimde olduğunu duydum.

    YanıtlaSil
  4. su'nun gıydıgı tül etek de adl ışık ait..daha dün kırmızı rengini gördüm..kadıköy aDL ıskda

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Adsız,
    Verdiğin bilgi için çok tşk.ederiz. Soran arkadaşlar kaldıysa alırlar artık:-)) Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...