Sayfalar

16 Ağustos 2011 Salı

STİLİNİZE "KREM" KATIN :)

Hemen hemen hepimizin dolabında siyah elbiseler, etekler, siyah ipek bir gömlek, siyah bir blazer ceket, siyah kumaş pantolon gibi parçalardan biri mutlaka yer almaktadır.

Ben siyah gibi, krem renk bir parçanın da dolaplarımızda mutlaka olması (must have) gerektiğini düşünüyorum.Ve önümüzdeki kış krem renk yine çok revaçta olacak.Tepeden tırnağa krem olmamak için de küçük akseusarlarla(ayakkabılarınız, takılarınız, çantanız) bu etkiyi azaltabilir hatta siyah ve krem ile gündüzden geceye geçiş yapabilirsiniz.

Krem bir elbise, yün hırka veya uzun kazak, krem renk bir çanta veya ayakkabı hatta iç çamaşırında bile bu renkle modaya içiniz dışşınız bir uyum sağlayabilirsiniz:-))


Bu ve aşağıdaki elbise: ANTONIO BERARDI



Kazak: H&M

Ayakkabı: JIMMY CHOO ( aslında benim favorim Christian Louboutin Pigalle'dir ama istediğim topuğun görselini ben nette bulamadım:-( Bu da benzeri zaten:-))

Clutch: MIU MIU

Clutch: CHRISTIAN LOUBOUTIN


Bileklikler: FENDI

Küpeler: KARA ROSS
Clutch: MARC BY MARC JACOBS 
Ayakkabı: STELLA McCARTNEY

13 yorum:

  1. hepsi çok güzel... hepsinden isterim :)

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Fendi bilekligie bayildim ( zaten senin taki zevkine ayri bir hayranim Papiscigim). Benimde favorim CL Pigalle ve alti 160'tir bu nude renkte. Icim acildi bu postta. Bende birde klasim krem rengini boyle dantelli ipek bluz'da cok severim, isim geregide cok giyerim cok kullanislidir.

    YanıtlaSil
  3. @duju sana feda olsun:) Allah daha güzelelrini ,iyilerini versin inş.

    @Serapcığım,takı zevkimi beğenmene de çok sevindim.Çok tşk.ederim gerçekten.Aynen ben de CL pigalle 160 taparım, siyah, krem ve kırmızı üçünden de olsun biz de serap nolur ki yaaaa:-(((

    Yalnız dantelli ipek bir bluz hemen hayal ediverdim inanılmaz şık olur Serapcım.sana da çok yakışır..

    YanıtlaSil
  4. Begenmek ne kelime bayiliyorum! Olur Papiscigim olur:) Ben kahve alti 160 lari Outnetten kaptim mesela:)Birde CL'de alti modeli bir numara buyuk almak lazim cunku kaliplari cok dar ve kucuk.

    YanıtlaSil
  5. Bende sectim kremimi :)) hm kazak ve fendi bileklik bayildimmmm benim olsunn

    YanıtlaSil
  6. @Sevgili Emi, ne demek dükkan senin feda olsun, hepsi senin olsun.Birgün çok çok param olsun bunlardan her birinize hediyem olsun inşallaaahhhhh.Amiiinn
    :-))))

    @Aysun beğenmene çok sevindim.Çok tşk.ler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bilekliklere .clutchlara bayıldım .. hepsini istiyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
  8. arkadaşımmmmmmmm selam:)

    marc jacobs clutch benim olsun , gerisi senin olabilir :P

    YanıtlaSil
  9. @Nalancımmmm, hepsi sana feda olsun canım benim.

    @ikicicekbirbocek vall aben hem senin beğendiklerine hem de hepsine bayıldım.Hepsi bizim olsun, hepimizin istediği olsun nolur Allahım:-)) Amin:)

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel ama alt alta bilezik,küpe ve çantada fena gözüm kaldı :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. yine yeniden harika seçimler yapmışsın canım yaaa bayıldım:)

    YanıtlaSil
  12. bu posttaki tüm ürünlere bayıldım hepsi çok güzell

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...