Sayfalar

26 Ağustos 2011 Cuma

İMİTASYONU GERÇEĞİNE KARŞI

Çok uzun yıllardan beri kürkler  birçok lüks markanın koleskiyonlarına mutlaka eklediği parçalardandır. Birçok üst tabaka da  statülerinin göstergesi olarak bu göz alıcı kürkleri gardroplarına ekleşmişlerdir. Son zamanlarda hayvanseverlerden çok tepkiler alındığı için de moda dünyası lüks tüketimdeki arzularımıza yeniden hayat vermek için farklı yollar arayışına girdiler. İster imitasyon ister gerçek olsun kürkler gözalıcı olmasından, sıcak tutmasından ve pratik oluşundan birçok bayan tarafından hep tercih edilir oldu.

Hal böyle olunca birçok marka fazla polemik yapmamak adına imitasyon kürklerle gerçeklerine karşı meydan okumaya başladılar. 2011-12 Sonbahar-Kış sezonu defilelerinde imitasyon kürklerle gerçeğinden çok daha havalı, daha göz alıcı ve yine sıcacık olunabileceğini beğenilere sundular.

Yelek olarak ( ki geçen sezon çılgınca imitasyon veya gerçek kürk yelekler doluydu ve hala da devam etmekte), montumun veya hırkamın kol ağzında, yakasında kürk detayı ben de çok severim.Gördüm ki bu şekilde yine birçok markanın koleksiyonunda kullanılmış.Siz de kürk sever misiniz? Resimlere bakın bakalım fikriniz ne olacak?
















6 yorum:

  1. Ben çok severim montunun kapsonunda,kabsznimin yakasında kollarında bayılırım kürk detayına ;)

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca yazdıklarını çok beğendim,keyifle okudum ağzına saglık :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçek kürkün gerekliliğini anlamıyorum.
    Bunlarda gayet havalı, güzel ve şık.

    YanıtlaSil
  4. bayılırım kürklere geçen sezon edinmiştim bu sezonda yelek edinmek istiyorum bakalım tekrar bizlere anımdattığın için saol papiş..:)

    YanıtlaSil
  5. @sevgili EmiShop, çok tşk.ederim.Sen de benim gibi kenar da köşede kürk olmasını seviyorsun demek:)

    @ milky sana katılıyorum ancak yazıda da bahsettiğim gibi bazı insanlar için gerçek kürk hala bir zenginlik göstergesi maalesef.Ye kürküm ye hesabı:-)


    @nesrin, ben tşk.ederim.Seve seve paylaşıyorum sizlerle.Umarım zevkine hitap edecek kürk yelek bulursun.Şimdiden güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Derya hoşgeldin,
    Tabii ki sana da uğrarım:-) Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...