Sayfalar

8 Ağustos 2011 Pazartesi

TOP 5 PARFÜMÜM

Son zamanlarda bu 5 parfümün her birinin kokusunu da çok ama çok beğeniyorum.


FREDERIC MALLE (CARNAL FLOWER) FİYATI: 50ml (150-EUR) Frederic Malle'in diğer parfümleri için BURAYA bakabilirsiniz.Online satışı d avar ama Türkiye'ye var mı detaylı bakamadım açıkçası.


HERMES -UN JARDIN SUR LE TOIT Fiyatı: Yaklaşık 86-EUR
Benim bunların arasında asıl faavorim TOM FORD White Suede ve aşağıdaki Noir De Noir. Tom Ford'un Black Orchid'ini de beğenmitim ama bunları daha çok sevdim.


Veeee son olarak VAN CLEEF ARPELS (Orchide Vanille) 75ml yaklaşık: 130-EUR

7 yorum:

  1. Benim en favorilerim chanel chance, 212 sexy, euphoria ve lolita :) yıllardır bunlardan başka kullanmadım. Ama senin diğer 4'ünüde koklicam, Tom Ford'u beğen,yorum zaten çok :)

    YanıtlaSil
  2. @glittering Secrets(Ezgicim:-)) euphoria ve chance çok kullandım ama nedense son zamanlarda özellikle euphoria bende sıktığımda çok başağrısı yapıyor hatta son şieyi euphoriamania olan ablama verdim:-)) Lolita da tam senlik çıtır kız kokusu, şeker şeker kokar:-) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Papiscim,
    cok sofistike secimler, siseleri isimleri ile cok alimlilar. ikisini onceden koklamistim ama sen simdi yazinca ilk firsatta hepsini tenimde de deniycem : ) Sen benim favorileri biliyorsun, yeni bir parfum ekleyince haber veririm sana : ) Mesajin icin cok sagol bu arada, blogumdan da cevap vermistim.

    YanıtlaSil
  4. @Aylin,
    Seninkileri tabii ki biliyorum:-)) Özellikle Balenciaga'yı ilk fırsatta alacağım:-))Zaten ben senin blogu sık sık takipteyim.Her zaman yorum bırakamıyorum biliyorsun yorumlarında sorun oluyor.Aslında yorum pencereni pop-up olarak değiştirsen yorum bırakmak çok kolay olacak ve bak gör daha çok kişi yorumlayacak.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ben dee her ne kadar parfumumu degistiremeyecegimden emin olsam da van cleef arpels'i pek merak ediyorum:) mucevherleri gibi guzle mi acabaa

    YanıtlaSil
  6. @Boom'cum Arpels güzel.Eğer vanilya kokusundan hoşnaıyorsan bunu da seversin.Çok yoğun olmamakla beraber güzel bir koku.Chopard'ın Cashmiri andırıyor azıcık:-)

    YanıtlaSil
  7. vanilya kokularna bayılırım ilk fırsatta van cleef arpels'i tenimde deniycem papiscim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...