Sayfalar

20 Ağustos 2011 Cumartesi

İPEKYOL 2011-12 KIŞ KOLEKSİYONUNDAN BAZI PARÇALAR

İpekyol, benim tarzını, tasarımlarını kendime çok yakın bulduğum ve çok sık alışveriş yaptığım markalardandır.

İpekyol 2011-12 Kış Koleksiyonun da önceki yıllara göre bu kez daha spor tasarımlara yer vermiş.Pudra tonları, şarap rengi ve bordo,klasik bej ve siyah, kahvenin tonları ve çiçek desenleri yine bu kış da koleksiyon da devam etmekte.
İpekyol ayrıca bu koleksiyonda çantalara geniş yer vermiş.İşte size koleksiyondan bazı parçalar:



















Görseller için womenist.net'e teşekkür ederim.

8 yorum:

  1. Papiscim, lacivert puantiyeli elbise tam benlik!

    YanıtlaSil
  2. @Serap'cım gönderirim ben sana onu yurtdışına, sana feda olsun şekerim.Bedenini söyle yeter.Bence 36 bedensin.

    YanıtlaSil
  3. Papiscim cok naziksin, gondermis kadar oldun canimmmmm:)

    YanıtlaSil
  4. en alttaki uzun hırkayı aldım ondan başkada beğenmedim ama Figen hn. daha gelecek güzel ürünler var dedi ama bilmiyorum.o lacivert clutch da sana çok yakıştırdım

    YanıtlaSil
  5. Yaseminim,
    Ben de o hırkayı çok sevdim.Güle güle güzel günelrde kullan.Evet ama daha sezon başı ya çok parçalar gelir.Parti parti kouyorlar raflara.Mutlaka güzel parçalar çıkar yine İpekyoldan.
    Lacivert clutch'ı burdaki mağazaya gelirse ben yakından bi incelemeye alayım o halde:-) mucckkkkk...

    YanıtlaSil
  6. muhteşem diyorum başka da birşey demiyorum İPEKYOL işte yoruma gerek varmı yine çokturmuş.
    Sana da teşekkürler papiş sonbaharımız gelmeden koleksiyonu görmemizi sağladığın için:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Papis, tatilden dondum, internetime kavustum : ) Kacirdigim postlarinin hepsine baktim. Ipekyolda cok guzel seyler buluyorum ben de. Senin listenden, ilk siradaki kadife ceket, leopar elbise, mavi clutch ve tabe cantayi ben de cok begendim : )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...