Sayfalar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

TWIST 2011-12 KIŞ KOLEKSİYONU

Twist, kış sezonunda yine gençlerin ve kendini genç hissedenlerin(mesela ben:-)) çok beğeneceği güzel bir koleksiyon ortaya çıkarmış.

Renklerde; bordo ve griler, siyah, lacivert ve pudra tonları ağırlıkta. Koleskiyonda triko elbiseler, örgü etekler, hırkalar, mevsim geçişlerinde kurtarıcı olacak yelekler, jeanler, jean gömlekler, spor tarz ceketlerle gündüze de uyarlanabilecek kurtarıcı gece elbiseleri  yer almakta.

Geometrik desenler ve romantik danteller, puantiyelerle kıyafetlere ayrı bir sevimlilik verilerek özgün bir stil oluşturulmuş.Bu kış Twist'den dolabımıza atabileceğimiz bazı parçalarla çok keyifli ve sıcacık geçeceğe benziyor.
















Görseller için womenist.net'e çok tşk.ederim.Valla iyi ki varsınız womenist:-)

7 yorum:

  1. Papisim ellerine saglik ne guzel olmus post'un, bana bu kis bordo aldiricaksin sen anlasildi:) Genc hisettemene gerek yok bebegim sen zaten genc ve citir citirsin:)

    YanıtlaSil
  2. Serapcııımmm,
    Canımsın çok tşk.ederim bu güzel ve samimi sözlerine.

    Valla Serabım napiim her marka, yerlisi yabancısı koymuş bordoyu koleksiyonlarına biz de kusur kalmayalım ama di mi:-))

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Papisim dusunduklerimi soyledim sadece, az bile yani:)

    Zaten su Roland Mouret'i kafama sen soktun, alicam onu taktim kafaya:)

    YanıtlaSil
  4. ilk tulum çok güzel, elbiseler de çok şirin ve hoş.. bu arada çooook sevdiğim bir arkadaşım ipekyol twist'de çalışmaya başlıyor, o yüzden bu markalara sempatim daha bi arttı :)))



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. etek ve puantiyeli parçaları çok beğendim =)

    YanıtlaSil
  6. twistin modelleri hep güzel oluyo özellikle ceketlerini ve hırkalarını çok seviyorum.

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. İşte buu İşte buuu kadını alır kadınlıktan çıkarıp adeta objeye çevirir her kadının güzel noktalarını öylesine güzel bulur ki Twist bir hayal karmaşası gibidir. Ellerine sağlık papiş en sevdiklerimden olmuş..:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...