Sayfalar

4 Mayıs 2012 Cuma

AY-YILDIZ 2012 KOLEKSİYONU BİKİNİ MODELLERİ

Ay-yıldız markası son yıllarda bikini ve mayo modellerinde fazlasıyla dikkatimi çekmeye başladı. Geçen yıl ki koleksiyonundan 2 adet bikini almıştım ve bu yeni sezon koleksiyonunda da aşağıdaki modeller en beğendiklerim. Hatta bugün beğendiklerimin hepsini bizzat yakından gördüm ve inceledim. Nefissssler! İnsanın alacağı yoksa da bunları görünce alası geliyor gerçekten:))

Fiyatları ise:

 Bu neon renkli straplez bikini: 158-TL


Gri bikini: 298-TL


Ortasında mavi aksesuar olan aşağıdaki bikini: 188-TL


Aşağıdaki üzerinde taşlar olan bu bikini ise, aslında batik işlem görmüş jean kumaşı renginde ve fiyatı: 248-TL

Kaplı, aksesuarlı bikini ise: 198-TL


Kahverengi yılan derisi baskılı bikini: 228-TL


Ay-yıldız'ın online satışı da var. Modelleri daha detaylı ve net görsellerle incelemek isterseniz AY YILDIZ'ın buradaki sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

10 yorum:

  1. Ikinci siradaki pullu griyi begendim en cok, ben en cok klasik ucgen ve ipli bikiniyi giyiyorum ama straplezleri de kullanmaya basladim dekoltede iz birakmadiklari icin. Bir de boyle vucudum olsa : ))) Iyi haftasonlari canim : )

    YanıtlaSil
  2. meaaşallahhh hepsi çk güzelmişşş yaww

    YanıtlaSil
  3. yaz gelsede bikini giysek:)

    en çok ilk neon modeli beğendim

    YanıtlaSil
  4. Bende neon olanı pek beğendim bakmak lazım öyleyse ;)
    :*

    YanıtlaSil
  5. bende de bikini hastalığı var cok seviyorum yaa nerde görsem alasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. bikini elisiyim ben!!! 3. bikininin renkleri çok güzelmiş;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/05/colorfull.html

    YanıtlaSil
  7. ilk neon renkli bikini çok güzel. Straplez oluşunu ise ayrıca sevdim. Hem bikini izinin çıkmaması hem de güneşlenirken daha rahat etmemden genelde straplez giyiyorum. Üçgen üstlülerden de üçüncü resimdekini çok beğendim Papiş. Teşekkürler bu güzel post için artık yıllık izinlerimizi kullanmaya başlasak da deniz sezonunu açsak:)

    YanıtlaSil
  8. yaprak desenli gibi olana bittim tam tipim ama 8 tane bikini alıp şeyini çıkardığım için töbe diyorum Allah gözümü doyura =) saol fiyat bilgilendirmeleri için melek kalplimmm

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...