Sayfalar

16 Mayıs 2012 Çarşamba

FIND THE DIFFERENCE BETWEEN THOSE 2 NECKLACES:)

Lara Bohinc





(LEFT) Soldaki: Lara BOHINC, (RIGHT)Sağdaki ise: Kenneth Jay Lane

Bu kolyeyi ilk sevgili Moda Tutkusu Yasemin'de görmüştüm ve çok beğenmiştim. Sonra yakın arkadaşım Serap (aynı zamanda VOYAGE A LA MODE blogunun yazarı) bu kolyenin çok benzerinin Asos'ta olduğunu söyleyince gördüğüme şaşırdım. İki kolye ne kadar da birbirinin benzeri. Tek farkı fiyatı:) mı acaba? Tabii ki Lara Bohinc tasarımı kolye biraz daha kalın, 22 ayar altın kaplama ve uç kısmında diğerine göre minik bir fark var.Ancak ilk bakışta TASARIM olarak çok da birbirlerine benezemiyorlar mı?




 I've seen this necklace firstly at the blog of Moda Tutkusu Yasemin. When I saw it I was in love however it was a bit expensive for me. Then my closest friend whom is the writer of  VOYAGE A LA MODE told me that Kenneth Jay Lane has the very similar design of the same necklace. Can you find the 2 differences between those necklaces? I think the price is the most significant difference. In addition;  Lara Bohinc one is  designed thicker than the Kenneth Jay Lane.

14 yorum:

  1. onlar çift yumurta ıkızı olmus:)))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kolye gerçekten, lara bohinc olanı daha çok beğendim çünkü hem daha kalın hem de kısa..

    YanıtlaSil
  3. Evet aynısı:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bunlaaaaaar!



    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Belirgin farklılıklar olsa da "Çakma" amaçlı bir ürün o kadar belli ki!
    Sonra da tu tu tu diye anadolu kadınına bağlıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. ben ince kolye diyorum.Kadini daha zarif gosterir.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir kolye ,aslında bu bizim hasır işi altınlara çok benzemiyor mu :)? hani kapalıçarşıda flan vitrinlerde setleri olur genelde. çok begendim bende cnm :)

    YanıtlaSil
  8. Papis KJL yapimi olan benim daha cok hosuma gitti. Ana tema ayni ama boyun kismi inci olmsini sevdim. Ikisininde ayni fiyat oldugunu dusunursek sen hangisini secerdin merak ettim. xxx

    YanıtlaSil
  9. @Rainbow Gatherer, Gökçecim evet benziyor bence de.

    @Zelish, ben de KJL olanı seçerdim açıkçası daha ince oluşunu sevdim.

    YanıtlaSil
  10. Cidden cok benziyorlar, ben de begendim bu modeli. Bu arada bu son seyahatimde Kotondan bir suru aksesuar aldim, 3 al 2 ode kampanyasi vardi ve aldigim yuzuklerden bir tanesi Kenneth Jay Lane in yuzugune cok benziyor, KJL nin adini postta gorunce aklima o geldi. Esinlenmeler diz boyu : ))) Bu arada sormussun, tatil degil ama is icin Istanbuldaydim 3 gunlugune. Haftaya bir kisa tatile cikicam ama : ) Iyi pazarlar canim : )

    YanıtlaSil
  11. This necklaces is so beautiful, a really elegant look.

    You have a really cool blog here. Do you want to follow each other, I would love that.
    Tereza
    http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...