Sayfalar

27 Mayıs 2012 Pazar

Dünden, bugünden...

Dün oğlumun yıl sonu gösterisi vardı. Ona katıldık. Tüm çocuklar harika gösteriler yaptı. İnanılmaz güzeldiler ve bizlere çok duygulu anlar yaşattılar. Aşağıdaki fotoğraf,  fotoğrafa alerjisi olan eşim tarafından gösteri çıkışı aceleyle çekildi tabii ve bir kez daha anladım ki daha profesyonel fotoğraf makinesi olsa daha şahane olacak. Şimdilik elimdekiyle idare etmeye devam. Ayvalık'ın merkezindeki ara sokaklardan birindeyiz:)



Arkamda, ayakları görünen bir fotoğraf alerjisi daha olan, oğlum. Nasıl sinirlendi , çektirmek istemedi ve arkama saklandı:) Babasının oğlu:)


Gösteri sırasında yanımdaki arkadaşımın eşi çekmiş bu aşağıdaki fotoğrafları da:) Elalem de ne kocalar var:))




Bunlar da bugünden çekilen birkaç kare. Alikomun okulunun brunch daveti vardı bu sabah. Okulumuzun İlköğretim merkezi Burhaniye'de. Okulun bahçesi çok keyifli ve elverişli. Çocuklar arkadaşlarıyla çimlerde hoplayıp zıplamaktan çok mutlu oldu, veliler mutlu ayrıldı. Yanımdaki arkadaşım hem komşum, hem adaşım. Çocuklarımız da aynı yaş grubundan okul arkadaşı. Dönüşte Ören'de kısa bir mola verdik. Ören'in plajları da çok meşhurdur. Kumsalı inanılmaz büyük ve denizi mavi bayraklı plajlardan biridir. Sahil şeridi de çok keyiflidir. Gitmeyenlere, kafa dinlemeyi sevenlere tavsiye ederim.


Burada da blogger pozu vermeye çalışan ben:) İnsanın bir gülesi geliyor, bir de kendimi kastığımı farkettim çekilirken:) Güzel güzel pozlar verip, harika fotoğraflarla bloglarını takip etttiğim arkadaşlarımı da bir kez daha tebrik ediyorum valla.Kolay iş değil blog için değişik pozlar verebilmek.Neyse işte efendim bugünlük benden bu kadar. Son saatlerine geldiğimiz bu pazar gününün hepiniz için keyifli geçmesi dileğiyle.

29 yorum:

  1. bacıım az kaldıı 12 si gibi geliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ENEE YILSONU GÖSTERİSİNDE NE KADAR DUYGULANDIN KİM BİLİR? ben olsam zırıl zırıl ağlardım hehee :) yalnız turuncu nasıl yakışmışş :)
    pazar kombinin de harika rahat ve şık..
    bu arada Ören plajına ben de bayılırım, geniş, ferah, spor alanları var, yurtdışı sahilleri gibi, denizin dibine kadar evler girmemiş harikadır :)

    YanıtlaSil
  3. Oğlun kendini çok iyi kamufle etmiş:))ayaklarda görünmese çıkmamayı başarabilecekmiş:)) Mint yeşili skinny çok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. @balgözlükız, Tuğçee hadi bakalım bekliyorum ben burdayım nasılsa:)

    @Özgeciimm, hem de nasıl ağlamak. 23 Nisan gösterisinde daha çok ağlamıştım ama bunda yine daha bir tutmayı başarabildim kısmen de olsa:)Çok çok farklı duygular, çok güzel duygular. Allah isteyen ve hakeden herkese yaşatsın. Turuncu aslında daha da cart ama ışık foto ancak bu kadar olmuş. Beğenmene sevindim canım. Teşekkür ederim. <3

    @Pinky Fashion, Aysuncum aynen dediğin gibi tüh bacaklar kalmış. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Ayni sey bizdede var malesef benim iki oglanda nefret ediyor hele kucuk saklanicak bir yer yoksa elleriyle yuzunu kapatiyor.. Sana bayildim cok hos cikmissin :))

    YanıtlaSil
  6. o gösteriler ağlatır hemde çok ağlatır asıl ben zerre gözleri dolmayan ailelere şaşırıyorum :)) Kardeşiminde öyle bir huyu var hala çektirmez 21 yaşında olmasına rağmen belki hiç değişmeyecek oğlununda bir huyu olabilir söylim :))) Kombinlerini çok beğendim zorlama değiller hiç biri çok belli ;)

    YanıtlaSil
  7. @Begümcüm, evet evet aynı şekilde bir çok fotoğrafında elleriyle yüzünü kapatıyor. 2 yaşından sonraki hiç bir fotoğrafta yüz yok:)) Çok teşekkür ederim güzel yorumuna.

    @Curcunam, canım bazı insanlarda ağlayamıyor işte. Var benim de tanıdıklarım. Bazen kınanıyorlar ama ellerinde değil ağlayamıyor insanlar. Kardeşinin hala foto çektirmemesine şaşırmadım. Kayınpederim de 66 yaşında ama mecbur kaldığı fotolarda da hiç kameraya bakmaz:) Sanırım benim oğlan dedeye çekti:))

    Kombinlerimi beğenmene çok sevindim. Çünkü sen bu işlerden iyi anlıyorsun. Çok teşekkür ederim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. yılsonu gosterılerı cok sempatık oluyo ben kuzenlerımınkınde falan cok duygulanıyorum cok guzeller :)
    blogger pozun da bence super olmus :)

    YanıtlaSil
  9. Papiş'cim keşke yakın olsak da birlikte çekim yapsak seve seve çekerdim karelerini :) poz vermeye gelince, ben de bazen aşırı kasılıyorum özellikle yurdum insanı şöyle bir bakmak yerine durup izlemeye başlayınca iyice sarpa sarıyor durum :/ yeşil çizgili bluz ve pantolon çok hoş durmuş, turuncu ojelerin kontrastını ise ayrıca çok sevdim tatlım ;)

    YanıtlaSil
  10. @Zeys, evet çok tatlı oluyor tüm çocuklar çok keyifli geçiyor. Blogger pozumu beğenmene sevindim:) Ama seninkiler daha güzel:))

    @Betwin Us, ahh sizinle çekim yapmayı öyle çok isterdim ki sevgili Giz ve Dilem. Çektiğiniz o güzel karelere bakmaya doyamadığımız için ne harika olurdu.Belki bir gün olur mu olur? Çok isterdim valla. Turuncu ojelerim bir gün önceden kaldı tabii:) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuşsun YİNE,bayıldım çok yakışmış

    YanıtlaSil
  12. Balsın ama sennn

    YanıtlaSil
  13. @Yasemin, canııımm çok teşekkür ederim.Aslında renkler daha canlı ama fotoğrafda parlamış işte:) Çok öptüüüm.

    @Zuhal, sen de baldan tatlısın, öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  14. ne güzel oralarda hava öyle, burda bugün sel+şimşek+buz gibi hava var. Belki Alikoyu motive etsen hoşlanır makinadan. Mesela birkaç kez eline fot.makınasını ver' sen çok ünlü bir fotografcısın mesela , foto muhabirsin ' vs gibi şeyler soylesen heveslense o da :)

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlı olmuşsun :) çok güzel. Alikoya da selamlar :D
    Aynı şey bende de var küçüklüğümden beri hiç sevmem :D

    YanıtlaSil
  16. ama ben bayıldım makyajına! allığınla rujun o yavruağzı bluzuna ne kadar yakışmış! sen poz vermesen de her halinle güzelsin! sen cansın can!

    kocaman optum arkadaşım! alikoyu da kutlarım :))

    YanıtlaSil
  17. @Rainbow Gatherer, Gökçecim fotoğraf çekmeyi çok seviyor ki. Aynen dediğin gibi onu yüreklendiriyorum yüreklendirdikçe daha çok fotoğraf çekesi geliyor ama gel gör ki poz vermeyi, kendisinin çekilmesini hiç sevmiyor çok fena gıcık bu duruma:)

    Hava dün güzeldi ama dün gece yerini yağmura, şimşeklere bıraktı şu ana dek de aralıklı yağdı ama şimdi güneş var:)

    YanıtlaSil
  18. @fazılhan, çok teşekkür ederiiimm:) Al işte bir Aliko daha varmış:) erkeklerde var daha çok bu durum sanırım:)

    YanıtlaSil
  19. hülyammm paşa oğlun büyüyor...ne mutlu bir şey değil mi onu izlemek gösterilerde.
    ağlayası geliyor insanın.
    gösteri kombinin çok hoş.
    fotoğraf çekimine gelince bütün eşler öyle galiba. eee yetmedi mi daha diyor benim eşim de. hem de magazinci yani düşün.en profesyönel makinelerle çalışan birinden bahsediyorum.

    branşı magazin diyorum...
    ama beni çekmeye gelince tamam elliiiifff diyebiliyor işte.

    spor halinde çok hoş. kasma kendini zaten güzelsin. fotojenik olmaya ihtiyacın yok ki...

    YanıtlaSil
  20. @elifcim, hem de ne ağlamak. Çok değişik duygular yaşıyor insan. Çok güzel.

    Senin eşinde bunu yapıyorsa bizimki nasıl yapmasın değil mi? :) Seninki bıkmıştır adamcağız ne yapsın, ondan istemiyordur belki de:)

    Çok teşekkür ederim arkadaşım, beni her halimle beğenmene ne diyeyim bilemedim:))

    YanıtlaSil
  21. @Serap Tan, Serapcııımm oyy ne güzel şeyler demişsin öyle. Çok teşekkür ederim canım. Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  22. 1)TURUNCU beyaz kombine bayıldım....
    2)bütün kocalar aynı
    3)kuzunun üniversite kep töreni postunu DA görmeyi nasip etsin RABBİM...
    4) ayvalık ta yaşamak nasıl bi ballılık :)
    sevgiler ....

    YanıtlaSil
  23. Beyaz turuncular sana cok yakismis, cok begendim. Makyajin ve sacin da kiyafetinle cok uyumlu. Dogal cekilen haller en guzeli oluyor genelde. O banktaki resminiz de cok guzel : )

    YanıtlaSil
  24. arkadaşının kocasının çektiği pozlarda sana bayıldım:)çok hoşsun.Ayrıca ben de senin gibiyim,bloguna güzel konseptlerle, güzel fotoğraflar koyanları gerçekten takdir ediyorum:)ben de poz vereyim derken kasılıyorum ve çok komik oluyorum,o yüzden bu işi yapabilenlere bırakıp,onları seyrediyorum:)

    YanıtlaSil
  25. cok sekersin ! ben seni nasil farketmemisim ki ! Tesekkurler yorumun ve uyarin icin.. Ilk kez bir hediye kazandim ve hediyeme uygun bir cekim yapmak istiyorum :)) heyecanli ;)

    YanıtlaSil
  26. @ikibocekbircicek, çok teşekkür ederim canım. Amiiiinn, cümlemizin evlatlarına göstersin inşallah, sağlıkla-hayırlısıyla. Ayvalık'ta yaşamak çok güzel evet ama zaman zaman İstanbul'umu sadece gezmek amaçlı aramıyor değilim:)

    @Aylincim, canım çok teşekkür ederim. beğenmene sevindim. Sevgiler.

    @arzkoc, Arzucum evet bu işi iyi yapanları seyretmek ayrı keyif ama olsun biz de ne kadar yapabiliyorsak o kadar olsun yine de:) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU ARADA GÜZEL SÖZLERİNE:)

    YanıtlaSil
  27. @Lulu's Life, ne demek canım rica ederim. Blogger dayanışması:) Hakkın olan şeyden mahrum olmaman için sen görmedin ama ben gördüm sana söyledim işt ebundan normal birşey olamaz ki:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. benimde fotoğrafa alerjim var. Bende bloğuma bekliyorum.
    Görüşmek Üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. inşallah daha büyük mezuniyetlerini görmek nasip olur.
    ayy bende eşimle foto konusunda anlaşamıyoruz.
    beraber çekilirken birşey demiyor da.blog için olunca gıcık oluyor :)
    rastgele çekiyor:)
    kombinini çok beğendim:)
    ay burada bende bugün gördüm çekilişi canım :) sende şimdiden güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...