Sayfalar

13 Mayıs 2012 Pazar

Mother's Day Outfit:)



Eveeetttt, fotoğraf çektirme isteğime gıcık olan eşim tarafından beş rica sonrası, zoraki çekilen Anneler Günü kombinim huzurlarınızda:))

O kadar isteksiz çekti ki fotoğraflarımı zaten çekimin uzaklığından benim küçücük görünmemden anlayacaksınız. Burası Cunda Meydan'da ki tavernalarımız.Ben de onların önünde konu mankeni:-P))  Bu arada Rum müziklerini burada dinlemek çok keyiflidir ve eğlenceleri de bir o kadar güzeldir.

Buradan tekrar tüm annelerimizin, anne olan ve olacak arkadaşlarımın ve siz canım takipçilerimin de "Anneler Gününü" kutluyorum.

Here is my mother's day outfit:)) This little square is in the center of Cunda Island where is in Ayvalik/ Turkey. The places behind of me are the Greek Taverns .I'd like to celebrate all mothers "Mother's Day" once more. HAPPY MOTHER'S DAY !






29 yorum:

  1. çok şıksın tatlım, ayakkabıların acayip gözümü aldı yalnız!! <333

    anneler günün kutlu olsun, kocaman öpüyorum seni ve şirin oğlunu :))

    YanıtlaSil
  2. ya kotu diil bacım yaaa,erkekler pek sevmez ama dooru resim cekmeyi :))guzel anne cok opuyorummm :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy canımıniçiii ne güzel olmuşsun yaa, orada bigün beraber müzik dinleyip rakıları tokuşturmak nasip ossun inşallaahh :))
    canım benim buradan da yazayım anneler günün kutlu mutlu ossuunn :)

    YanıtlaSil
  4. çok şıksın ama neden kaçıosun kadrajlardan :)
    anneler gününüz kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım kuzum harikasin! Mavi ayakkabılara bittim on numara bes Yildiz ve anneler gunünü kutlarım bitanem!

    YanıtlaSil
  6. bayıldım sana ama o ayakkabıların beni benden aldı papişim:)

    YanıtlaSil
  7. @Wear a Smile, Ahsencim canım çok teşekkür ederim.Beğenmene çok sevindim.

    @Balgözlükız, Tuğçeeeemmm, kötü değil ama uzaktan alıyor mahsustan, yakın çekmiyor hiç:))Çok teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  8. @Özgeciimmm, seni Moshos Taverna'da bekliyor olacağım canım benim:)) Çok teşekkür ederim, öperim:)

    @SomilksoLove, kadrajlardan kaçmıyorum aslında, fotoğraf çektirecek şöyle adam gibi fotoğraflar çekecek insanım yok güzelim etrafımda:)Anneler günümü kutladığın için de ayrıca teşekkür ederim, sevgiler.

    @Serap Tan, Serabııımmm çok teşekkür ederim canım benim. Güzel kalpli kadın. Senin de anneler günün kutlu olsun <3

    YanıtlaSil
  9. Nasıl fıstık bir annesin sen böyle! Anneler günün kutlu olsun cnm muahhhhhhhh:*

    YanıtlaSil
  10. @chilek, Handancııımm çok teşekkür ederim. Ayakkabılarımı kışın almıştım Bershkadan:)

    @modaliza, mavi gözlüm,Özlemim çok teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  11. Canim tam deniz kiyisina yakisir, nautical renklerde bir kombin olmus, ortamdaki renklerle de ne guzel uyum olmus, ben de yeni valiz hazirladim beyaz, mavi, jean agirlikli : ) Cok yakismis maviler beyazla, sanirim bu yeni aldigin beyaz ceketin ve gozlukler de prada olan : ) Topuklularin da goz aliyor. Kafenin ortami cok guzel gozukuyor. Oglun ise acayip tatli, elinde bir Ipekyol hediyesi goruyorum sanki : ) Cok agirmis gibi yapmis, cok tatli yav : ) Guzel annesine cekmis, optum ikinizi de : )

    YanıtlaSil
  12. yaaa inanılmaz güzelsin maşallah :)özellikle ayakkabıalrına bayıldım, arka mekanla ne kadar uymuşsun kombin olarak cnm :) foto çektirmek zor oluyor erkeklere genelde , en iyisi otomatik çekim yada aliko büyüsün o çeker, buarada ipekyol hediyeyi merak ediyorum açıkçası =)

    YanıtlaSil
  13. çOK GÜZEL OLMUŞSUN TAM BENİM TARZIM VALLA:)OGLUN COK TATLI..UZUN ÖMÜRLER SİZİN OLSUN ARKADASIM..YÜZÜN HEP GÜLSÜN..

    YanıtlaSil
  14. @Rainbow Gatherer, Gökçecim çok teşekkür ederim.Aliko şimdi bile bazen babadan daha iyi fotoğraflar çekiyor. Seneye benim foto işini o çözer sanırım:) Nasıl dikkatlisin (İpekyol paketinden ötürü:)). Ancak İpekyol hediyesi benim değildi kayınvalideme aldığımız hediye vardı içinde çok şık bir bluz idi ve Ali her hediyeyi kendisi vermeye bayıldığı için babaannesinin paketini o taşımak istedi:)) Öpüyorum seni, sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Anneler günün kutlu olsun!!

    Fotoğraf makinasının başında isteksiz bir kişinin olduğu belli olsada, senin şıklığın yinede göz kamaştırıcı;))

    YanıtlaSil
  16. @Lila Moonlight, Aylincim beğenmene çok sevindim. Çok teşekkürler. Nereye gidiyorsun? Bir tatil kokusu alıyorum sende:) Oğlum Ali bir an önce babaannesine gitmek istediği için bin bir numara yaparken o da kenardan bana katıldı:)

    İpekyol hediyesini doğru görüyorsun, valla bravo:) Ama hediye benim değildi. Kayınvalidemin anneler günü hediye paketiydi. Benim hediyem de çok güzeldi.İstediğim şeyi almışlar baba-oğul bana:) Biz de seni öpüyoruz Aylin teyzesi <3 sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. @Zuhal Varol, Zuhaliiim canım benim güzel kalplim çok teşekkür ederim. Amiiinnn sağol tatlım.Cümlemizin yüzü hep gülsün inşallah.Öpüldün.

    YanıtlaSil
  18. Çok hoş görünüyorsun ayrıca o mavi çerçevelerle çok uyumlu olmuşsun, tam Cunda kadını:))) O değil de ben çok özledim oraları yaa, resmen ağlayasım geldi!

    YanıtlaSil
  19. cok hos gorunuyorsun beyaz ve mavının enfes uyumu ...bayıldım:..ambıyansla super olmus..kocamn sevgler anneler gunumuz kutlu olsunnnn:))

    YanıtlaSil
  20. zeynep hekimoğulları14 Mayıs 2012 12:34

    hülya hanım çok hoş görünüyorsunuz kıyafetiniz ve renkleri çok yakışmış size. anneler gününüz kutlu olsun tekrar anne olmanız dileğiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  21. Papiş hariha olmuşşun dememe gerek yok eminim biliyorsundur. Ama o ne şeker bir yaratık öyle yaa.. Nolur bir ısırı ver yanaklarını benim yerime.

    Anneler günün tekrar kutlu olsun.x

    YanıtlaSil
  22. @Kokossss Kelebek, çok teşekkür ederim güzel dileklerine. Sevgiler.

    @Zeynep hanım, bloguma bıraktığınız bu yorumla çok mutlu oldum. Sizi burada sık sık görmek dileğiyle. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sizin de anneler gününüz kutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. @Pinky Fashion, Aysuncum çok teşekkür ederim.Fotoğraf makinesi başında istekli kişi umarım seneye oğlum Ali'cim olur da bu durumu çözer:)) Sevgiler...

    @Alışveriş Danışmanı, çok teşekkür ederim canım sağolasın. Umarım en kısa sürede Cunda özlemini telafi edersin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Papişcim Taş Kahve'nin büyülü atmosferinde çok şık görünüyorsun ayrıca anneler gününü de kutlarım. İzmir'e bekliyorum en kısa zamanda :)

    gulnihan

    YanıtlaSil
  25. Alişko ile uzun mutlu bir ömür dileyiyle! :)

    YanıtlaSil
  26. Great outfit!Happy Mother s Day!

    YanıtlaSil
  27. bu aralar benim de favorim saks mavisi...bu arada oğluşunun elindeki de anneler günü hediyesimi acebaaaa...öpüyorum seni koskocamaaan...endamın yeterrrr...

    YanıtlaSil
  28. mavi beyaz uyumu en sevdiğimdir, yaza özellikle Ege'ye yakışır, çok şıksın canım

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...