Sayfalar

10 Mayıs 2012 Perşembe

ZEYNEP TOSUN "AGENDA" İNDİRİMİ



Anneler günü sebebiyle tüm Zeynep Tosun " Agenda" ismi altında olan ürünler %40 indirimle satılmaktadır. Benden söylemesi. Beğendiğiniz Zeynep TOSUN ürünleri varsa hemen YKM Mağazaları'na veya KANYON Box'a gidin derim.


Hatta benim ŞU POSTTA bahsettiğim çiçek desenli ZT bluzum da şu an %40 indirimde:( Ama olsun bunu telafi etmek için önceden beğenmiş olduğum saks mavisi şifon pilise midi boy eteğini kaptım bile:))

Bu aşağıdaki bluzumun elbisesi olan elbiseyi de kaçırmayın derim. Üstte inanılmaz şık duruyor ve Pazar akşamına kadar %40 indirimli satılmaya devam edecek.(Yanılmıyorsam elbisenin indirimsiz etiket fiyatı 149-TL idi.)



3 yorum:

  1. Gercekten guzel gorunuyor resimde. Eminim usttede bir okadar guzel durur. Ama oglu bir yasina girmis fakat hala dogum kilolarini verememis biri bu guzelim elbiseyi ziyan eder. Elbise kendinden utanir. Ben de giyinmek istiyorum artikkkkkkkk

    YanıtlaSil
  2. Ahhhh kaciriyorum bu firsati yav, elbise cidden guzelmis, etegini de cok merak ettim, hem de sax mavisi pilili diyorsun, ikisi de sevdigim seylerdir, hemen resim bekliyorum o zaman : )

    YanıtlaSil
  3. bana yakın YKM yok, galiba kaçıracağım bu fırsatı:(( Sezonda aldığın bluzün acısını indirimden elbise alarak çıkarmak bencede çok mantıklı:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...