Sayfalar

22 Mayıs 2012 Salı

TOG Bazar bugün yapıldı

10. yılını kutlayan Toplum Gönüllüleri Vakfı( TOG),  bugün Esma sultan Yalısında TOG Bazaar adı altında altıncısını gerçekleştirdiği projesi ile bir çok yardıma destek sağladı.

Sanat, iş ve cemiyet dünyasından bir çok kişinin katıldığı TOG Bazarda kıyafetlerini beğendiğim isimlerin bazısını  sizinle paylaşmak istedim.

Begüm Şen'in jean pantolonunu, omzu açık tshirtünü, elindeki portföy çantasını çok beğendim. Jean pantolon çok yakışmış ve paça boyu dozajı da işte tam böyle olmalı diyorum. Ayrıca gözlüklerini de çok beğendim. Markasını bilen varsa bizimle paylaşırsa seviniriz:)


Ceylan Çapa, şortlu kombiniyle tam bir teenage havasında. Üzerindeki turuncu ceketi ise Zara. Ceketi daha önce de Özlem Yıldız'da görmüştüm:)





Ve tabii ki Feryal Gülman'ımız. Çantası hepimizin bildiği gibi Hermes, elbisesinin markasında ise emin değilim. Erdem mi desem, Mary Katrantzıu mu desem? Hatta bilemiyorum.( Onu en iyi sevgili arkadaşım MODAVESOSYETE blogunun sahibi Pelin bilir.



Şirin Yalçın'ın ise mavi piliseli eteğini kendisine çok yakıştırdım. Hem casual bir tarz yakalamış hem de şık olmuş.


Görsellerin kaynağı: VipMag

13 yorum:

  1. Ece Şirin'in eteğini çok beğendim, maviş maviş;)

    YanıtlaSil
  2. bi röportajında okumuştum, begüm şen boyuna göre pantolon bulmakta zorlanıyormuş.. onu okuduğumdan beri algıda seçicilik oldu hep bakıyorum paçasına:)))) güzel olmuş kombini.. turuncu çeketi de çok beğendim bu arada..
    son fotodaki hanımın adı ece şirin diildi tatlım, şirin (dürüst) yalçın o..
    öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
  3. hihihi biliyorum biliyorum yarın blogda yazacağımm :)

    ceylan çapa'ya bayıldım. böyle renkli renkli cıvıl cıvıl giyinsin çok hoş oluyor.

    YanıtlaSil
  4. mavı etek sirin hanımınkı vee begum hanımın tarzı ayrıca turuncu ceket super olmus

    YanıtlaSil
  5. Feryal Gülman'ın elbisesi ikisi de değil ama Pelin abla? Merakla bekliyoruz...

    Şirin Yalçın'ın eteği acaba Prada mı?? :)

    Genel olarak çok bi şıklık göremedim ben...

    YanıtlaSil
  6. @Wear a smile, Ahsencim sağol canım sen söyleyince düzelttim.

    @Modavesosyete, Peliiinn senden bekliyoruz bu posttan şöyle markalarıyla adlarıyla, sanlarıyla yaz be kuzum.Üstad dururken biz debeleniyoruz burda:)

    @Kokosss Kelebek , aynı şeyleri beğnemişiz:)

    @Fazılhan, Pelin ablan biliyor bile onun blogta okuyacaz yarın. Benim bulabildiğim görseller bunlar olduğu için az insan gördünüz. Pelin daha fazla görsel bulur o zaman dahaçok insan görücez sana göre şıklar çıkar belki içlerinden Fazılhancım:)

    YanıtlaSil
  7. ceylan capayı ben de beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. Canim Feryal Gulmanin Elbisesi ne Erdem nede Mary Katranzou.

    ALTUZARRA'dan ve yaklasik $1600 civarinda.

    YanıtlaSil
  9. Begüm Şen hakikaten çok şık olmuş galiba ben Begüm hanıma spor kıyafetleri daha çok yakıştırıyorum ayrıca blogunuda çok severek takip ediyorum :)

    gulnihan

    YanıtlaSil
  10. bende Zara ceket lere bayildim cok sik ve tatli durmus sort la ozellikle:))

    YanıtlaSil
  11. gozlugu ben soylesem olurmu :)???

    YanıtlaSil
  12. @Begüm'cüm olmaz olur mu? valla söylersen benim gibi merak edenleri çok sevindirirsin:)

    YanıtlaSil
  13. Ne tatlı! Begüm hanım ne kadar mütevazı bir şekilde buraya yorum bırakmış. Çok hoşuma gitti. Kendisini zaten beğeniyor ve seviyordum ama şimdi bu sevgim iki kat arttı desem sevgili Papiş:)

    Ve ben de Begüm hanımın güneş gözlüklerinin markasını gerçekten çok merak ediyorum. Begüm hanım bunu söylerse çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum. İyi günler.

    ELİF xxx

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...