Sayfalar

28 Nisan 2012 Cumartesi

WISH LIST'TEN SHOPPING BAG'E:))

Bu sezon başı almak istediğim ve ihtiyacım olan bazı parçalar vardı. Bir çoğumuzun wish list'i gibi bende de önce bir list oluşturuldu:)  (Gerçi ben çoğu zaman wish list'e gerek kalmadan beğendiğim parçaları istediğim an alırım ama bu kez de böyle oldu işte:))

Dün yakın arkadaşlarla, çocuksuz bir İzmir yaptık. Ve 4 kafadar  alışverişi de seven hatun ne yapar?Aalışveriş yaparken kendini kaybeder, hatta arkadaşlarını da kaybeder:))

Benim wish list'ten de alışveriş sepetime girenler aşağıdaki parçalar oldu. İçlerinden sadece Zeynep Tosun tasarımı bluzu birkaç hafta evvel almıştım o kadar. Vee uzun bir süredir ilk kez rimelimi değiştirdim. daha önce Estee Lauder Sumptous Extreme kullanıyordum. Diorshow'un çok methini ve kullananların memnuniyetini duyunca bu kez  "Diorshow Black Out"unu alıp, denmeye karar verdim. İkisi arasındaki farkı daha sonra size bildiririm.


22 yorum:

  1. Çok güzel parçalar almışsın, güle güle kullan. kız kıza alışveriş yapmak ayrı bir keyif;)

    YanıtlaSil
  2. Canım beyaz blazera,babetlere bittim..Ne güzel şeyler almışsın..İyi günlerde giy inş:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de çok güzelmiş. Güle güle kullanın :) Bir şey sorsam ayıp olmaz umarım. Ben de bugün beyaz ceket aradım :) ama bulamadım. Sizin nere den aldığınızı sorsam :) Bilinen bir yerse belki Ankara'daki mağazasından da bulurum :)

    YanıtlaSil
  4. @Pinky Fashion, Aysun'cum aynen öyle,çok teşekkür ederim.Hem sohbet, hem alışveriş, hem keyif kızlarla ayrı güzel gerçekten:)

    @Zuhal'cim nihayet istediğim gibi bir beyaz blazer buldum:)) Çok teşekkürler canım.

    @Sevda, çok teşekkür ederim.
    Zara'dan aldım canım. Linki de burda detaylı görebilirsin:http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/tr/en/zara-S2012/189502/632114/DOUBLE%2BFABRIC%2BBLAZER

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne kadar güzel şeyler almışsın canım benim,her biri ayrı dolap klasiklerinden..en güzelide öyle modası geçecek parçalar değil:)en güzel günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Gule gule kullan canim. Beyaz ceketi bulmussun bakiyorum ve ZT cicekli bluzda gozum kaldi, cok ozel bir parca, uzerinde gormek istedim : )

    YanıtlaSil
  7. @Bakteriii, çok sık olmasa da bazen klasik parçalar almayı başarabiliyorum sanırım:)) Çok teşekkür ederim.Daha iyileri senin, sizin olsun.

    YanıtlaSil
  8. Canim cok tesekkurler guzel yorumun icin : ) Teklifin icin de sagol, ben indirimde birseyler yakalamayi umuyorum ZT den, Akmerkez de magazasina ugradim son gelisimde, cok guzel renkte ipek tasarimlar gordum, simdilik son postumda gordugun bilekligi aldim sadece, umarim indirimde istediklerimden birini yakalayabilirim : ) REsimlerini bekliycem : )

    YanıtlaSil
  9. heeepsine hepsine ayrı bayıldım =) güle güle kullan dünya meleği :****

    YanıtlaSil
  10. ya ne guzel seyler secmıssınnn! hepsıne teker teker bayıldm gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Papiş, çiçekli bluz ve beyaz ceketi çok beğendim güzel günlerde kullanman dileğiyle cicilerini ;)

    YanıtlaSil
  12. o çiçekli bluzun güzelliği ne yalnız!! :) beyaz cekete de kavuşmuşsun bakıyorum, güle güle kullan hepsini tatlım :)

    YanıtlaSil
  13. @Rococosh, Sedam çok teşekkür ederim menekşem benim:)

    YanıtlaSil
  14. @zeys, canım çook teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  15. @Wear a smile, Ahsencim çok teşekkürler arkadaşım. Bluz gerçekten üstte inanılmaz güzel duruyor tavsiye ederim.Zeynep Tosun:)

    YanıtlaSil
  16. @Betwin us, Sevgili Giz çok teşekkürler. Beğenmene çok sevindim. Senin gibi hoş giyinen birinden daha bunu duymak çok güzel:)

    YanıtlaSil
  17. harika hepsi güle güle kullan canım özellikle çiçekli bluz ve beyaz ceket mükemmellll sana da çok yakışır arkadaşımmm :))))
    güzel papişim benim:)

    babetleride es geçmemek gerek hem rahat hem çok şık:)

    YanıtlaSil
  18. Canım hepsini güle güle kullan, çok zevkli seçimler..çiçekli üst çok hoş, hemen kombin bekliyorummmm ;)

    YanıtlaSil
  19. ayyy harika parçalar bayıldım :) en cok lacoste ayakkabıalr ve o çiçekli bluzu beğendim, cok zevklisin cnm, mutlu mutlu günlerde giy inş.

    YanıtlaSil
  20. Hepsi çok şık görünüyor Papiş. Güle güle kullan. Beyaz ceket seni serın yaz akşamları bile kurrtarır. Lacoste ayakkabıların ise oldukça rahat görünüyor. Koton, lacivert veya siyah, tam seçemiyorum ama bluzun da aslında çok şık görünüyor. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  21. Lacoste babetler benimde listemde var ama acıtıyor diye okuduğum için biraz çekimser kaldım o konuda bari babet acıtmasın ayaklarımı bea diye şans veremedim :) Bluzun desenleri çok romantik ve şık! Hepsini güle güle kullan papişcim :)

    YanıtlaSil
  22. @Curcunam, canııım valla ben geçen yılda aynı model Lacoste babetin başka rengini kullandım ve hiç ayağımda vurma, acıma olmadı. O kadar rahat ettim ki hayatımda ilk kez bir ayakkabıyı eskittim diyebilirim. Çok rahat ettiğim için bu sezon hemen bir çift daha edindim.Bence şans verebilirsin:) Bluzumu beğenmene çok sevindim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...