Sayfalar

11 Nisan 2012 Çarşamba

A TALE FROM LAST SUNNY SATURDAY

This is post is pertaining to last Saturday. Shortly, I'd like to tell you what I did that lovely, sunny saturday.


First of all we went for a walk with my son after the breakfast around my home. This is a part of forest road where is so quiet, full of  peace. You only can hear the voice of birds and smell the scent of pines'.


Sıcacık, pırıl pırıl geçirdiğim cumartesi gününe ait kısa hikayemi dinlemek ister misiniz? :)

Kahvaltıdan sonra oğlumla bu güzel günde (evimin arkası ormanlık, ön tarafı ise sahil boyuna yakın olduğu için hem çam kokularından ve bol oksijenden hem de iyot havasından faydalanan şanslılardanım) kısa bir yürüyüşe çıktık. Tüm bu güzellikler için Tanrı'ya minnettarım.Şükürler olsun. Sık sık şükretmenin hayatı kolaylaştırdığına inananlardanım.

Bu orman yolunda kuş seslerinin cıvıltısı hele ki bülbüllerin sesinin güzelliğini, size verdiği o huzuru tarif etmeme gerek bile yok sanırım.


The photo of those daisies  had been taken by my son:)

papatyaları da çeken 4 yaşındaki oğlum Ali:)


kept walking from the forest to coast

Ormandan, deniz kenarına doğru devam eden yürüyüşümden bir kare:)


then had a little break for a cup of delicious Turkish coffee at home of a friend of mine. This view was from her window.

Yakın bir arkadaşım da verilen Türk kahvesi molasında onun evinin penceresinden başka bir açıdan Ayvalık manzarası.Karşı taraf Cunda adası ve civarı.



came back home and changed the clothes and went to Cunda to meet the other friends:)

 diğer arkadaşlarla buluşma için üzerimizin değişmesinden sonra istikamet tabii ki Cunda adası.





after a long and lovely chat we had a perfect dinner  as well with the friends.

bu güzel gün, yine en sevdiğimiz yakın arkadaşlarımız ve eşlerle beraber gidilen keyifli bir akşam yemeğiyle sona erdi. Hatta gecenin ilerleyen saatlerinde masamıza yağmur damlaları bile düşmeye başladı:( Ama hiç birşey keyfimizi bozamadı.





25 yorum:

  1. İlçe dediğin böyle olucak. Bizim Akhisar'da ilçeliğin artı yönü yok eksisi çok. Yazın dedemlerin yazlığa geldiğim de bir buluşuruz belki :)

    YanıtlaSil
  2. ahh ayvalık ahh cunda ve ahh bacım diyerek satırlarıma başlıyorumm :)senin ev çamlıktaydı dimii,bence ayvalıkın en guzel yeri orası oturmak için..kombine bittim pantolonun rengi falan cok yakısmıs sana.optummmm :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh ahh vatanım, bu satırları gurbetten yazarken sayende o canım Ayvalığımı ve Cunda dan bir kaç kare gördüğüm için şükrediyorum:)

    Ara sıra bu postları eksik etme olurmu. Belki bu yaz gelemem oralara.

    Bu arada kombin sade ama çok havalı ve şık olmuş.

    Keep up the good work!

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  4. @Fazılhan, Ayvalık çok yere göre farklıdır. Medenidir ( İzmir gibi), keyiflidir. Geldiğinde beklerim.

    YanıtlaSil
  5. @BalGözlükız, Tuğçecim az kaldı yaza sabret:)) Evet ben Çamlık'da oturuyorum. Kombinimi beğenmene sevindim. teşekkürler canım.

    @Zelish, sen buralı mıydın? Senin için daha sık böyle postlar yapmaya gayret edeceğim. Öbür bloguma da bakarsın o halde:))

    http://alikonun-annesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. gerçekten şanslısın canım, muhteşem biryer orası! bu yaz kesin uğramak istiyorum, en azından bir türk kahvesi molası olacak orası kesin .)
    çok öpüyorum sevgiler <3

    YanıtlaSil
  7. @Wear a smile, Ahsencim biliyorsun ben sizi her zaman bekliyorum. İnşallah gelebilirsin.Çok teşekkürler, öpüldün:)

    YanıtlaSil
  8. nasılda özledimm oraları.birkaç gelme fırsatım oldu ama fotları gördükçe daha bir kararlı bakıyorum bu yz gelmeye:)

    YanıtlaSil
  9. ne kdr guzel bır yer.bu kdr yakın olmasına ragmen bı turlu gıdemedım kac senedır :(
    pantolonun ve kemerın ne guzel olmus rengarenksın ayakkabılarına da bayıldmmm

    YanıtlaSil
  10. o zaman bende gelirim:))son postumdan sonra ben hawai ye bile giderim hahahaha:)))
    ay nasıl özendim sana bilemezsin şekerim,keşke aynı imkanlarda olsam:(malesef bursada yaşamak zorundayım..

    YanıtlaSil
  11. Dogma buyume Ayvalikli degilim ama 15 yildir her yaz oradayiz. Havaalanindan direk Ayvalik'a gidiyoruz. Nufus kaydimizi bile oraya aldik. Kuzularimda Ayvalik'i cook seviyor. Ne kadar cok sevdigimizi tarif edemem. Onun icin bol resimli postlari beklerim shekerim x

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  12. @Zelish, senin bloguna giremiyorum .İzin vermiyor. Herkes bu blogu göremez ancak yöneticisinin onayından sonra diyor. Neden böyle? Ayarlarını değiştirsen mi acaba?

    YanıtlaSil
  13. Yaz gelsin artık! Bu fotoğrafları görünce yaz, deniz ve güneşi ne kadar ozlediğimi farkettim :)

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  14. Cunda ve Kaş en sevdiğim tatil beldeleridir ne zaman gitsem hep huzur bulmuşumdur bu fotoları görünce Cunda'yı ne kadar özlediğimi farkettim ve en kısa zamanda bir plan yapıp kaçacağım Cundaya. Birde Ayvalık'da çıkılan tekne turlarınında tadına doyum olmaz nasılda burnumda tüttü. bence gerçekten çok şanslısın Papişcim. Belki Fazılhanla aynı zaman denk getirir hep birlikte bir sohbet yaparız nede olsa üçümüzde blogların demirbaşlarıyız dimi ))
    Ayrıca Siren Ertan parfümünü İzmir'e getirtmek içinde etkinliklerde bulunuyorum siz hiç merak etmeyin :)))

    YanıtlaSil
  15. ne mutlu ki geçen sene oraların tadına vardık sayende,bu sene de baskın yapabiliriz
    yaz renkleri çok yakışmış,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  16. Muthsi bir gun gecirmisiniz =)
    ustunuzdeki kiyafetlere bayildim =)
    cok hos durmus gercekten

    oyyy ali'ye bak sen buyumuste resim cekiyorumuss =)
    hihi, yetenekli ama gercekten!
    Cokta guzel cekmis hihi

    sevgilerimle,
    zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. @Buket Poyraz, Buketcim hepimiz özledik yazı valla. Az kaldı biraz daha sabır:) Sevgiler.

    @Nihan, biliyo rmusun ben de Kaş'ı çok severim. Bir de Datça aşığıyımdır ben. Çok huzur verir bana Datça. Kalabalık olmayışı, sessizlik, denizin buzz gibi oluşu, mavi, yeşil, huzur çok severim orayı da. Ayvalık'daki tekne turlarını ben sevemiyorum maalesef. Çok kalabalık, çok insanın olduğu, gürültülü turlar bana göre değil:( Ben daha çok birkaç yakın arkadaşımla tekne kiralayıp ara sıra yaz boyunca küçük ama tatlı keyifler yapmayı tercih ediyorum. Çok daha iyi oluyor.

    Seninle Cunda'da sohbet etmek çok isterim. Taş Kahve'de buluşuruz artık:))

    YanıtlaSil
  18. @Yasemin'im her zaman beklerim teklifsiz biliyorsun. Ne eğlenmiştik. Bu sene daha farklı tekneyle keyif yapıcaz. Bir de lütfen bu kez pasaportlarınızla gelin, sizi günübirlik Midilli'ye götürecem ona göre.

    YanıtlaSil
  19. @Zeynep, çok teşekkür ederim canım. Evet büyüdü de fotolar bile çekiyor onda daha çoook meziyetler var bir görsen ablası yersin:))

    YanıtlaSil
  20. @Pembe Fiyonk, özlemişsindir tabii. Hele ki kış gitmek bilmeyince daha da özlenir büyük şehirlerden buralar. Umarım kararında değişiklik olmaz ve gelirsin. Sevgiler.


    @Bakteriii, sen çok alemsin. Gel şekerim gel. Çok memnun olurum seninle sohbet etmeye:))

    YanıtlaSil
  21. Cidden cok sanslisin, fazlasiyla sukredecek nimetler bunlar : ) O manzaraya uyanmak, surekli iyot ve orman havasi solumak insanda sinir birakmaz. Oglun ne guzel cekmis papatyalari, afferin ona : ) Sen de capcanlisin bahar renkli cicilerinle, cok yakismis : ) Bizim icin daha cok Ayvalik Cunda postu yap, ben gitmeyeli bir 10 sene oluyor sanirim, cok istiyorum tekrar ziyaret etmek ve seninle tanismak : )

    YanıtlaSil
  22. Papişcim aynen bende Datça yarımadasına heleki Selimiye'yi çok severim mayısta Selimiye için planımız var hava müsade ederse huzur bulmaya gideceğiz.
    tekne turlarından kastım gürültülü ve kalabalık olanlar değil tabii onlara dayanamıyorum. Özel tekne ve eş dostla ile yapılanlar olur ancak. Çünkü ayvalık ve çevresi koyları doğası çok dinlendirici.

    YanıtlaSil
  23. ne kadar güzel bir yer!!! çok sevdim... yeni keşfettim blogunu canım takibe alıyrm hemen!!;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/04/ne-giydim-black.html

    YanıtlaSil
  24. @Lila Moonlight, Aylincim çok teşekkür ederim.Daha çok Ayvalık, Cunda postu yapmaya gayret edicem:)Sevgiler.

    @Esra, hoşgeldin. Beğenmene sevindim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...