Sayfalar

13 Nisan 2012 Cuma

TAŞ KAHVE'DE KİTAP LANSMANI

Bugün, Taş Kahve'miz daha önce normal müşteri olarak ağırladığı konuklarını bu kez önemli bir organizasyona ev sahipliği yaparak ağırladı.

Suzan Sabancı Dinçer ve Haluk Dinçer çifti tarafından Cunda adasında restore edilen, tarihi "AYIŞIĞI MANASTIRI"nın açılış öncesi konuşması ve yine Manastır ve Ayvalık için özel hazırlanan kitabın lansmanı TAŞ KAHVE'de gerçekleşti.

Bu güzel organizasyona ev sahipliği yapmış olmak benim için çok önemli, keyifli ve heyecanlı  idi. Suzan Sabancı ne tatlı ve mütevazı bir kişi keza Güler Sabancı ve Rahmi Koç da öyleydi. Ay Işığı Manastırı'nı ise en kısa zamanda görmeye gidip onun fotoğraflarını sizin için ayrıca çekip, post yapmaya gayret edeceğim.

Bu günden bazı kareleri ise sizinle paylaşmak istiyorum.

Suzan Sabancı Dinçer ve eşi Haluk Dinçer









Ayışığı Manastırı ve Ayvalık için özel hazırlanan kitap ( kendime imzalı iki adet edindim haliyle:))

Manastırın restorasyon sonrası dış görüntüsü


Kitabın girişinde Suzan ve Haluk Dinçer çiftinin önsözü


Manastırın hakim olduğu manzaranın güzelliği ve denize sıfır oluşu ise ayrıca muhteşem!




Güler Sabancı


Haluk Dinçer konuşmasını yaparken , yanındaki hanım ise Manastırın tüm tarihçesi, araştırmaları ve tarihi prosedürleri ile birebir ilgilenen Dr. İpek Yada Akpınar



Ve tüm önemli misafirler  Taş Kahve önünden Manastırın açılışına gitmek üzere bu tekne ile ayrıldılar.


Ve son olarak da Papiş bu organizasyonda ne giymiş:))

 Bu ceketin ise ayrı bir hikayesi var:) Birçoğunuzun bildiği sevgili blogger arkadaşım Ahsen ( wear a smile) de görmüştüm ilk bu ceketi. Onda çok beğenmiştim. Ama ben Ayvalık'da Zeynep Tosun tasarımı nereden bulacaktım?  Üzerinde durmadım bile konunun:) Derken birgün  Ayvalık YKM'deyim.Bir baktım karşımda ceket, bir baktım benim beden ve üzerine de %30 indirime girmiş mi, ben o ceketi almam da ne yaparım? :))





36 yorum:

  1. uuu ne şanslısınnnız maşallah başarılarınızın devamını dilerim bol bol ağırlarsınız inşallah:) Resimler harika görünüyor senin ceketine bayıldımmm! öpüyorum cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzek olmuş taş kahve de gerçekleşmesi;) başarılar dilerim ablacım sende harika görünüyorsun keşke sık sık görebilsek seni böyle:*

    YanıtlaSil
  3. ceketin hakki verilmis:)cok guzeeelll!

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten büyük bir organizasyon, taş kahvenin yüksek tavanını çok beğendim.

    Ceketi Ahsenden hatırlıyorum, umarım bir gün benimde karşıma çıkar:)

    YanıtlaSil
  5. bacım çok gururlandım vallaa :)buarada ceket için baya içten bir secret durumu olmuş,ki sana gelmişş :)çok ta yakışmış,güle güle giy canımm

    YanıtlaSil
  6. @Tuğbacım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, sağol canım.

    @Modaliza, Özlemcim teşekkürler canım. Yaz geliyor bundan sonra beni daha sık görebilirsiniz:)

    @Nesli Yıldırım, Neslicim çok teşekkürler.

    @Pinky Fashion, Aysuncum teşekkürler.Umarım canım:)

    @balgözlükız, Tuğçecim sağol canım benim. Secret mecret anlamam ama oldu işte:))

    YanıtlaSil
  7. CANIM YAAA,NASIL GURUR DUYDUM ADINA YAA,orada yanında olmak isterdim,eminim harika iş çıkarmışsınızdır, ayrıca muhteşeemm görünüyorsun canımıniçiii:)

    YanıtlaSil
  8. ay maşallah çok begendim seni...

    YanıtlaSil
  9. resimlerden ne kadar güzel bir gün geçirdiğin belli oluyor :) çok gurur duydum canım senin ve mekanın adına. sende harika görünüyorsun.havan cakan yerinde :)

    YanıtlaSil
  10. Ay Işığı Manastırı harika olmuş. Tarihe sahip çıkılması ne hoş. Sizin içinde ayrıca gurur verici bir durum. Umarım Cundaya bir sonraki ziyaretimde Manastırı yakından görme fırsatım olur. Ada Campinge doğru giderken tırmanışta sağ taraftaki bina değilmi Papiş?

    Gelelim kıyafetine, siyah oldukça asil durmuş. Çantanda süper. Nereden yazmamışsın.


    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  11. @fashionözge, Özgeciimm çok teşekkür ederim. Bir daha ki sefere belki olursun. Bundan sonra bu tarz organizasyonlar daha sık olacak.Yakında Cem Boyner'in doğum günü kutlaması mekanımızda olabilir dur bakalım tam belli değil ama.

    YanıtlaSil
  12. @Zuhal Varol, Zuhalciimm çok teşekkür ederim.öpücük <3

    YanıtlaSil
  13. @ModaveSosyete, Pelinim, canım benim çok teşekkür ederim arkadaşım. Sen beğendiysen tamamdır zaten, yırttım desene:)

    YanıtlaSil
  14. @Zelish, süpersin tarif tam doğru. İnanılmaz güvenlik önlemleri var yalnız. Deniz yolundan da tekne ile gidersen o manastırın koyunda yüzmek kadar nefiss bir duygu olamaz. kara yoluyla da yolu önceden kötüydü ama şimdi biraz daha düzeltildi Sabancılar vesilesiyle:)

    Kıyafetlerimi ben pek yazmıyorum. Öyle çok ne giydim bloggerı olmadığım için. Sorarsalar söylüyorum. Ceketim Zeynep Tosun, jean pantolonum ve çantam İpekyol,içimdeki ekru bluz Network, botlarım Nine West.Beğenmene sevindim, çok teşekkürler.

    14 Nisan 2012 02:05

    YanıtlaSil
  15. ceket ve özelliklede leopar çantaya bayıldım :) izlemedeyim ayrıca (mail attım bununla ilgili hemde :)

    YanıtlaSil
  16. Hülya biz de orda hissettik kendimizi vallahi. Ne güzel,Türkiye'nin tanıdıgı önemli insanlarla birarada olmak çok güzel bir duygu.
    Harika bir iş yapılmış.manastır çektiğin fotograflardan şahane görünüyor.

    Güzel paylaşımlarının devamını bekleriz.öpüldün.

    YanıtlaSil
  17. @Rainbow gatherer, Gökçecim çok teşekkür ederim. Mailini gördüm:)

    @woman&human, gerçekten çok güzel bir duygu.En önemlisi de en azından memleketimizin tarihini onlar korumuş oldular bir şekilde.

    YanıtlaSil
  18. Çokkkkk yakışmış çokkkk,sosyete camiasından biri gibi görüyorsun,ama sen onlardan da guzel olmuşsun

    YanıtlaSil
  19. @yasemin'iiimm çok teşekkür ederim canım benim. kalp, kalp <3

    YanıtlaSil
  20. Tebrikler :) Her alanda :) Bir kere Taş kahve çok tatlı görünüyor. Sen de çok hoş olmuşsun :) Yanlız Manastır harika görünüyor. Bayıldım!

    YanıtlaSil
  21. tatlım harika bir organizasyon olmuş belli, gurur duydum senin adına ben de :)
    sen ceketi casual chic yorumlamışsın, çok da güzel olmuş :) daha da çok giymek lazım bunu yaz gelmeden :))
    çok öpüyorum, iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  22. @fazılhanıcım, çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim:))

    @WAS, Ahsencim çok teşekkürler arkadaşım. Evet yaz gelmeden tam da bu mevsim de tüm ceketleri değerlendirmeli.Ben de öptüm sana da güzel bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil
  23. Manastır'a hayat vermeleri ne kadar harika oldu. En kısa zamanda geleceğim sabırsızlıkla görmeyi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  24. harika bir organizasyon olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. En şık senmişsin arkadaşım:) Budur yani yorumum:)

    YanıtlaSil
  26. @ipex, ipekböcüğüm çok teşekkür ederim arkadaşııımmm.

    YanıtlaSil
  27. başarılı bir organizasyonki tüm iş kadınları bir araya gelmiş. başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  28. Ne guzel bir etkinlik olmus, o kitaptan edinmeliyim ilk firsatta. Sen de evsahibesi olarak cok zarifsin, ceketinin hikayesini de cok sevdim, iste kismette olunca karsina cikiyor bir sekilde hic ummadigin yerde. O yuzden birseyi kacirinca hic uzulmuyor, kismetimde varsa yollarimiz kesisir diye teselli ediyorum kendimi : ) Cantamizi da cok guzel eslestirmissin, cok seviyorum bu cantamizi : )

    YanıtlaSil
  29. @somilksolove, inşallah, çok teşekkür ederim.

    @Lila Moonlight, Aylincim güzel yorumuna çok teşekkür ederim canım. Evet dediğin gibi kısmetse gelir Yemenden, kısmet değilse ne gelir elden:))Ben de çantamızı çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  30. sevgili Hulya harika birsey olmus bu org. bayildim . tebrikler .cook opuyorum :) begum

    YanıtlaSil
  31. sikligina ve zariflignede bayildim sevgili Hulyacim

    YanıtlaSil
  32. @BEGÜM ŞEN, BEGÜMCÜM CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BEN DE SENİ ÖPÜYORUM.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  33. herşey iyi hoş da manastırın yeri konusunda bir yanılgı sözkonusu :))kara yoluyla ada camping tarafından değil patriça tarafından ulaşılıyor. campinge giderken yamaçtaki bina halis komili'nin evi.

    YanıtlaSil
  34. @tugce, valla sallamışım demek ki ben de Nihan öyle yazınca:))) Bunu en iyi bilen benim kocişko olur. Ben bir de ona sorayım. Sen de oldukça emin yazmışsın. Evet Komili'nin malikane oralarda haklısın:)

    YanıtlaSil
  35. Papiş'cim Taş Kahve insana ne kadar huzur veren bir mekan. Yolum düşerse gelmeyi çok isterim. Manastır da gerçekten çok güzel restore edilmiş. Bu güzel organizasyon için tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
  36. @BeTwin us, Gizcim gerçekten Taş Kahve kendi mekanım diye demiyorum bunu zaten her gelen söyler. Çok huzurlu ve farklı bir yerdir. Hele şimdi tam zamanı içerideki kırlangıçları, yuvalarını ve yavruları görmelisin. Yolun düşerse mutlaka beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...