Sayfalar

2 Nisan 2012 Pazartesi

COLOURMATIC SHOPPING

Here are my colour jeans and accessories from my weekend shopping. Actually I was expecting to buy the purple and fuchia colors however there were no my size:((

Geçen sezondan beri her yerimizi sarıp sarmalayan canlı renkler bu bahar ve yaz da almış, başını gidiyor. Hafta sonunu İzmir'de geçirdim. Ancak çocukla birşeylere bakmak, birşeyler almaya çalışmak o kadar zor ki.Çünkü benim oğlum çok hareketli ve sabırsız. Bir mağazanın daha kapısından girmeden basıyor yaygarayı:)

Herneyse ben de renkli jeanlerden yeşil, turuncu ve fuşya pembe, mor istiyordum. Ancak bedenim olarak sadece turuncu ve yeşil bulabildim. Bir de çok istediğim aşağıdaki floral baskılı pantolondu ama sağolsun Zara kadınları tüketmiş benim bedenimi:( Ne Alsancak ne de Forum Zara'da 36 beden yoktu:( Neyse artık kısmet başk afloral print detaylara.

Her neyse lafı fazla uzatmadan, işte burada  sepetime girenler.

Zara'da 36 bedenini bulamadığım floral print pantolon. Özlem Yıldız'ın üzerindeki kombinasyonu daha yakın görmek için ise Modaerator'un bloguna bakmanızı öneririm. Kendisine de bu foto için buradan teşekkür ederim.




14 yorum:

  1. harika secimler olmus,
    gule gule kullan canim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cok guzeller! bayiliyorum rengarenk jeanlere. ise giyilir mi bir turlu karar veremiyorum ama

    foodistique.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Pantolunu istersen takibe alabilirim:) Bulunca kargolarız ne de olsa hemşehri sayılırız:)))) pek güzel bi alışveriş olmuş:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. aldıkların muhteşem!!! güzel günlerde kullan papişş=)

    YanıtlaSil
  5. GÜZEL GÜNLERDE KULLAN,ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  6. @kıymetli küçük şeyler, çok teşekkür ederim.

    @damla, çok teşekkürler. Ne tür işte çalışıyorsun.Çok mu resmi ortam. Ben olsam giyerdim.Spor klasik yapabilirsin aslında.Why not:))

    @Begum Begum huuu, çok teşekkür ederim nazik önerine. Şimdilik gerek yok.Boşverdim. Asostan başka sipariş vereceğim sanırım:))

    @Harija, thank you very much.I'll follow you soon.

    @Bc, canım çok teşekkür ederim.Sevgiler.

    @Yasemin, canımın içiiiii beğenmene çok sevindim. Çoookk teşekkür ederim. muckkkkk <3.

    @Buda benim dunyam, canım çok sağolasın.

    YanıtlaSil
  7. strateji danismanligi yapiyorum ben. aslinda client interactionum olmadikca istedigimi ama bright renkler fazla mi olur diye karar veremiyorum.

    aman ne var renkli kisiligimi yaraticiligimi yansitiyor der giyerim :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan hepsi çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  9. Kolyelere de pantolonlarada bayıldım ama favorim kırmızı kolye =)) bende beklerimmm =)
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ne guzel cıcıler almıssın cnm gule gule gıy :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Özlem Yıldız'ı ilk defa bu kadar trend ve şık görüyorum :o Bi de artık solaryuma girmesin yahu yüzü görünmüyor neredeyse :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel seçimler tatlım, artık Ayvalıkta bol bol giyersin :) çok öptüm

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Bebisim en güzel renkleri kapmissin zaten:) güle güle kullan ama kullanırken de postunu yap :) öptüm cocaman

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...