Sayfalar

12 Nisan 2012 Perşembe

LA ROCHE-POSAY'E BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜRLER



La Roche Posay (yani L'oreal Türkiye) bir kez daha bana bir jest yapmış ve ultra hassas olan cildime yeni ürünleri olan La Roche Toleirane Ultra'yı göndermiş. Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

Ürünün özellikleri: Alerjik ve toleranssız ciltler için günlük nemlendirici ve yoğun yatıştırıcı bakım. Doğal yatıştırıcı La Roche -Posay Termal suyu hava geçirmeyen yeni nesil ambalajı sayesinde, her kullanımda formülün saflığını korur. Koruyucu madde, paraben, parfüm,alkol, renklendirici ve lanolin içermez.



Ürünü henüz kullanmadım. Elime dün geldi. Kullandıktan sonra  bu postta olumlu veya olumsuz düşüncelerimi size aktaracağım.

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa zamanda canım, ne diyeyim şimdi.Ben L'oreal TR olsam tüm bloggerlara canım feda olsun der gönderirdim valla:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. cok guzelmıs canım gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Banada göndermişler, meraklı bir insan olduğum için hemen kullanmaya başladım, bakalım nasıl yorumlar gelecek:)

    YanıtlaSil
  6. loreal Türkiye sanırım bloggerlar arasında bir beni bulamadı :D birara fondoten gondermişlerdi neredeyse her blogda goruyordum :) Ama hepsinden onemlisi bu urunler cok guzel cnm, gule gule kullan, benim cildim hassas değil ama yorumlarını bekliyorum bende =)

    YanıtlaSil
  7. ben son 1 senedir toleriane temizleme jelini kullaniyorum ve cik memnunum!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...