Sayfalar

22 Nisan 2012 Pazar

Beyaz Ceket

Yıllaaarrr yıllar evvel bir beyaz ceket modası vardı o zaman herkes de beyaz ceket, çarşı da pazar da giymezsen dışlanacaksın hissiyle ben de edinmişştim. Giymezsem çatlayabilirdim çünkü:) Aynı Ugg botlar gibi. Hoş, Ugg botu ne aldım ne de giydim. Benim tarzıma çoookk aykırı.

Her neyse, son zamanlarda tercihi gittikçe artan klasik Blazer ceketler ve beraberindeki renkli blazerlar da kombinlerimizin ve gardroplarımızın olmazsa olmazları arasında yer almakta. Yalnız beni bugünlerde beyaz ceketler fazlasıyla cezbetmekte.Hele ki dün dergileri karıştırırken gördüğüm beyaz ceket modellerinden sonra bu postu yapmazsam olmazdı:) Hem spor hem de abiye giyebileceğiniz beyaz ceketlerden bir tane edinme zamanı. Serin yaz akşamlarında bu ceketler çok işe yarayacaktır. Şortlarla bile çok şık kombinler oluşturabilirsiniz. Ben asıl beğendiğim ceketin görselini netten bulamadım. Fabrika'nın beyaz ceketi idi. Yarın üşenmezsem, scannerdan tarayıp buraya koymayı ümit ediyorum:)

Bu ceket: ZARA

Alttaki ceket: MANGO


Üç düğmeli bu beyaz ceket: TWIST


Tek düğmeli, cepli ceket: KOTON

Favorim olan bu ceket ise: ZARA

Yine bu tek düğme ve kolları kıvrık olanı da beğendim:BERSHKA


Kıvırcık saçlı kızın ceketi de:)) BERSHKA

18 yorum:

  1. en boyfriend tarzı olanları seviyorum ya ama beyaz taşıması zor gibi ben hemen kirletirim :D

    YanıtlaSil
  2. benimde listemde ama şöyle uygun fiyatlısınıda bulabilene aşk olsun...
    gözm gibi bakarım o blazera ben .D

    YanıtlaSil
  3. Ben de istiyorum bir tane, 3. ve 7. yi cok begendim, marka bilgisi verebilirmisin acaba?

    YanıtlaSil
  4. o resimleri save ederken gordum, marka bilgisi yaziliymis, sagol canim : )

    YanıtlaSil
  5. @Lila, Aylincim haklısın markaları belirtmemişim. Sen bulmuşsun am aben yine de diğer arkadaşlar için yazdım:)

    YanıtlaSil
  6. @Miyuki, boşver kirlenirse kirlensin be yaw. Yeter ki sular aksın benim zaman zaman, narin yıkama programında veya tül programında makiende ceketlerimi, paltolarımı yıkadığım oluyor valla:)

    @somilksolove, sanırım Koton'da uygun fiyatlılar var. Aslında Bershka'dakiler de çok uçuk değil Beshka'nın sitesinde fiyatları da TL olarak yazıyor.

    YanıtlaSil
  7. @Bakteriii, Kesinlikle Network'un kalıpları çok güzel oluyor. İzmire gittiğimde uğrayacam zaten. Benim beğendiğim beyaz cekette Fabrika'nındı zaten. İnşallah resmi scan edip koyacam:) Çok tembelim bu aralar çoookk:(

    YanıtlaSil
  8. Mango'daki beyaz ceketi çok beğendim, almak için gittiğimde ise bedeni kalmamıştı:((

    YanıtlaSil
  9. @Pinky Fashion, Aysuncum bizim kadınalrımız her daim herşeyi tüketir anacım. Kalmaz, olsun bunu bulamazsan başka yerde daha iyisi karşına çıkacaktır da ondan:)

    YanıtlaSil
  10. Papiscim, sagol bilgileri girmissin, sondan ikinci fosfor sari bluzludaki ceket kimden olabilir sence, cats crop yaziyor ama o marka ismi mi, ben bilmiyorum da. Bilezik Cem Lokmanhekimden canim, Nisantasinda, Karakolun karsi sokaginda yeri, kesin ugra bir gidisinde, cok guzel seyler yapiyor, ben bunu 2 ay evvel aldim sanirim, gosterirsen resmi yine yapabilir bence, ya da baska renk tas da secebilirsin. Hic olmadi taslari sen alip da yapabilirsin, sira sira renk renk satiyorlar artik bu taslari her yerde.

    YanıtlaSil
  11. @Lila Moonlight, Aylincim yok canım marka değil o sorduğun sarı bluz ve ceket ZARA canım. Zara'nın TR sayfasında Woman'a tıklayınca ilk o kıyafet çıkıyor.

    YanıtlaSil
  12. yaz gelıo beyaz ceketler tekrar moda:) ama ben hep kırletıorum:)
    cekılısınede katılıcam canım sevgıler

    YanıtlaSil
  13. @biricit'im varsın kirlensin, canın sağolsun canım:))

    YanıtlaSil
  14. acaip şık suruyor beyaz ceket,bende fildşi var ve herşeyle kombinlenebiliyor =)

    YanıtlaSil
  15. Okadar zorki kaliteli bi beyaz ceket veya pantolon bulmak :(

    P.S. I love Fashion and Beauty

    YanıtlaSil
  16. Ceket guzelmıs begendım.

    selensstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. beyaz ceket olmazsa olmaz!!!;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/05/colorfull.html

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...