Sayfalar

25 Nisan 2013 Perşembe

Shopping Bag

Eveet bir önceki post'umda kısa İstanbul seyahatimden burada bahsetmiştim. Şimdi alışveriş torbama girenleri merak edenlere işte içindekiler :)



Jo Malone'un kokuları çok kalıcı, çok orijinal, çok farklı. şiddetle tavsiye ederim. O kadar güzel kokuyor ki. Yasemin ağırlıklı bu kokuyu benim gibi çiçek kokusu sevenler çok beğenecektir. Tam yaz için ideal bir seçim yaptım:)) Ancak İzmir'de bir tane bile Jo Malone mağazası olmaması çok üzücü.


Hatta ceket ve kuru kafa detaylı tshirt'ümü giydim bile. Aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi:)




Aşağıdaki görselde ki yeşil yelek üstte o kadar güzel duruyor ki. Bence mutlaka deneyin ve alın. ( yelek Mango. Hatta buradan online satıştan inceleyebilirsiniz. Modelin üzerindekinden de şık duruyor:)) Ceket de yine Mango ve onu da incelemek isterseniz tık tık. 

Ayrıca mercan ve bej renkteki pantolonun kalıbı süper. Bilekte bitiyor. ( Pantolonlar da Mango. Online satışta ben göremedim belki de var, gözden kaçırdım) . Öyle güzel bir kesimi var ki ister topuklu ile ister Converse ile, ister Superga ile istediğiniz gibi kombin yapabilirsiniz.
Fiyatı da çok uygun kaçırmayın derim. Şimdi bu pantolonları giymek için tam uygun mevsim. Hatta çalışanlar için çok rahat edeceklerine eminim. 






9 yorum:

  1. Hepsini güleeee güle kullan bayıldım ama özellikle ayakkabıya vurulduuuuuum :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın ama en çok diorun mint rengini sevdim <3

    YanıtlaSil
  3. ohhh süpermiş herşey güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel amaaaa içinde ki yüzünden :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi gupguzel gunlerde kullanılsın:))))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Hülyacım, güle güle giy, çok zevkli seçimler yapmışsın. Dior ayakkabılarına ayrıca bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  7. ınstagramdan da bayılmıstım bu papılere :))))) hepsı cok guzel gule gule gıy cnm

    YanıtlaSil
  8. canımmmmmmm bayıldım papılereee veee herseyyy muhtesemmmmmmm askla kullnnnnn

    YanıtlaSil
  9. Canim hepsini gule gule giy, turkuaz Diorlarin cok dreamy, onlarla kombin bekliyorum ilk firsatta senden : )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...