Sayfalar

9 Nisan 2013 Salı

Benim gibi Hassas Cildinize nemlendirici arıyorsanız bu yazıyı okuyun :)

Herkese merhaba,

Bir çoğunuz gibi benim için de nemlendirici vazgeçilmez. Yaz-kış sürekli kullanırım. Cildim çok hassas, kuru ve kızarıklık sorunu var. Zaman içerisinde hem uzun vadede hem de kısa vadede bir çok markanın nemlendiricisini kullandım. Ne çok memnun kaldım ne de memnuniyetsiz diyebilirim. Bazıları nemlendirme açısından beklentimi karşıladı ama kızarıklıklarım için ötesi olamadı.

Yaklaşık bir yıldır Lancome'un genifique serisini kullanıyordum. Nemlendiricim bitince de başka markalarda araştırmalar yaptım. Bioderma'nın nemlendirici ile ilgili forumlarda çok olumlu yazılar okuyunca merak ettim açıkçası. Sonra sevgili blogger arkadaşım ZUHAL'in blogunda ki yazıyı görünce tamam mutlaka denemem lazım. Zuhal'den de kozmetik üzerine güzel bir alışveriş sitesi öğrenmiş oldum. Bu sitenin adı: DERMOSTİL.

Müşteri hizmetleri online olarak anında birçok sorumu cevapladı, siparişlerimi hazırladı ve aynı gün içinde kargoya verdi. ürünlerim ertesi gün Ayvalık'a elime ulaşmıştı bile. Hem bu aralar dermositilin sayfasında çok güzel promosyonlar da var. Tavsiye ederim. Bana aldığım ürünlerin yanında küçük bir iki hediye göndermeleri de beni pek bir sevindirdi.

Aşağıdaki görselde arka sırada bulunan Bioderma'nın 3 ürününü DERMOSTİL'den aldım. Sağ baştaki ve öndekilerde bana gönderdikleri hediyeler. Buradan kendilerine bir kez daha teşekkürler.


Bu arada nemlendiriciyi 5 gündür kullanıyorum. Gayet güzel ve memnunum. Kızarıklıklarımda hafif çaptada olsa bir yatışma gözlemliyorum. Uzun vadede daha iyi sonuçlar alacağımı umuyorum. Su gibi görünen sıvı ürün ise makyaj temizleyicisi ve 500 ml. Çok çok memnunum. Bir parça pamuğa ürünü döküp makyajımı bir defada başarı ile temizledim. Sol baştaki ise göz çevresi kremim.

11 yorum:

  1. güle güle kullan Hülyacım, bende Bioderma'nın güneş koruyucusunu kullanmıştım. Gerçekten güzel ürünler

    YanıtlaSil
  2. temizleme suyunun methini çok duydum zaten, diadermine kullanıyorum bende, biter bitmez bundan alıcam canım

    site çok güzelmiş, karıştırmaya devam edeyim :D

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hepsını denedım canımm bılıyorum gercekten cok basarılııııı

    YanıtlaSil
  4. Canım muhteşem ürünler almışsın.iyi günlerde kullan ben de severek kullanıyorum.Bundan sonra dermostil e güvenebiliriz:) Öncelikle tavsiyelerimi dinlediğin için ben sana tesekkür ederim.:)iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan
    Ben de yakında biodermaci olucam galiba

    YanıtlaSil
  6. Bilgilendirme çok faydalı oldu özelliklede paylaştığın web sitesi
    teşekkürler...

    gülnihan

    YanıtlaSil
  7. Güzel yorumlarınız ve paylaşımlarınız için teşekkür ederiz.Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

    Saygılarımızla Dermostil Kozmetik...

    YanıtlaSil
  8. Temizleme suyunu bende kullanıyorum. Tek geçerim..Göz çevresi ve nemlendiricileri çok merak ettim. denemeye değer görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. En sağdaki temizleme jelini kullanıyorum bende. Cildim hassas ve hemen kızarıyor fakat bu ürün çok iyi geldi.Hem iyi temizliyor hemde kurutmuyor. Aklımda H2O vardı birde ama nemlendiricisini de deneyebilirim şimdi.

    YanıtlaSil
  10. Hulyacim, Biodermanin makyaj cikaricisinin cok methini duymustum, alip denemek istiyordum, bi siteyi ogrendigim iyi oldu

    YanıtlaSil
  11. bence iyi bir nemlendirici kullanmak lazım. Ben Bıota tarafından yeni üretilen Bıonem kullanıyorum. Kokusu ve nemlendirme özellikiği bir harika , elma, orkide çiçeklerinin özü gibi seçenekleri ve her cilt tipine uygun ürünleri var hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...