Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

PINAR ALTUĞ'UN ÖNCEKİ KOMBİNİ:)

Ekim ayında Pınar Altuğ'u BURADAKİ postumda konu etmişim. O zaman üzerinde kot ceket ve altında leopar desenli pantolon veya tayt olduğuna karar veremediğimiz bir kombini vardı. Aradan bunca zaman geçti  ve ben kıyafetin tamamının görselini bulunca paylaşmak istedim:)) Artık çoğunuz biliyorsunuz ki kendisini ben severim.

Yine o kalın kemeri beline takmış. Bir vazgeçemedi sevgili Pınar Altuğ bu kalın kemerleri düşük kullanmaktan. Bu leopar etek ve kot ceketli kıyafeti kemersiz çok daha güzel olacakmış aslında.

Bu arada Pınar Altuğ "by Pınar Altuğ" markasıyla bir takım ayakkabı ve çanta koleksiyonu hazırlamış ve MORHİPO'DA koleksiyon satışa ve görücüye çıkmış. Bakmak isteyenler de BURAYA tıklayabilir.



Alttaki görselde de Persil reklamı için verdiği karedeki kombininde yine belinde kalın kemer:(  Ve yine tekrarlıyorum ki o kalın kemerle kıyafet bitmiş. Kemersiz çok daha güzel olmayacak mıymış? Soruyorum size de??



6 yorum:

  1. hahahha kesinlikle katılıyorum şekerparem,kemer olmasaymış süper olacakmış..etekli kombinide süper keşke bende yapabilsem ama
    1.o kadar uzun boyum yok
    2.o kadar ince bedeenim yok
    3.o kadar küçük göğüslerim yok..
    peki bunlar benim için sorunmuuuuuuu???? tabiki hayır:))herşeye rağmen ben yine giyer çıkarım hatta senin için birde kemer takarım hahhahahah

    YanıtlaSil
  2. Kemer konusunda hem fikiriz Hülya'cım. Özellikle birinci kombinini çok beğendim ama o kemer hiç olmamış oraya :(

    YanıtlaSil
  3. Evet yaa neden ısrarla takıyor ki onları
    bi blogda görmüştüm, Pınar Altuğun tasarladığı bütün çantalar marka çantaların aynı diye eleştirmişlerdi, bende çok severim kendisini gülüşü ne kadar içten, ama gerçekten bütün çantaların ana detaylarını kendim tasarladım diye kullanmış, gerçi bütün markalar öyle çalışıyor...

    YanıtlaSil
  4. She has really awesome style!
    I've just checked that link, there are lots if amazing shoes!
    Have a nice day!
    GIVEAWAY: GET FREE SUNGLASSES

    YanıtlaSil
  5. Bu kadının giyim zevkine hastayım zaten.Ceketi gördüm ne güzel dedim.Boydan bakınca o kemeri keşke takmasaymış dedim.

    YanıtlaSil
  6. Ay o kemer hiç olmuş mu yaa! :DD

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...