Sayfalar

23 Nisan 2013 Salı

İstanbul'dan...

Geçtiğimiz hafta çok kısa bir süre iş için İstanbul'a gitmem gerekti. Kısa sürede bir çok şeyi halledip geri dönmek ise en güzeliydi. Hem ailemi, hem sevdiklerimi gördüm hem de halletmem gereken işleri hallettim.Bir de üzerine kendime keyifli vakit geçirecek zaman kalınca benden iyisi yoktu :)) Hatta  alışveriş bile yaptım. Hiç şaşırmadınız değil mi? :)) İşte size Papiş'in kısa İstanbul ziyaretinden kareler.

Cadde'nin renkleri, o gün hava soğuk olmasına rağmen çok güzeldi. Bu rengarenk rüzgar gülleri ile bir foto çekilmeden olmazdı.








İstinye'ye gitmezsem olmazdı.  En sevdiğim AVM diyebilirim.





İstinye Park "Gigi" restaurant'ı şiddetle tavsiye ederim. Yemekleri, tatlıları, şarabı ,atmosferi, hizmet kalitesi, servis elemanları her şey çok başarılı, çok kaliteli. Karşımdaki canım ablam, yanımdaki de en yakın arkadaşlarımdan biri. O kadar keyifli ve sohbet dolu bir  yemekti ki tadı hala damağımda.




 Aşağıda'da hangi objektife baksak acaba derken ağzımız kulaklarımızda çıkmış bir fotoğraf:)



Alışveriş poşetlerimin  içindekileri  bir sonraki postta yayınlamayı düşünüyorum. Aldıklarımı merak ediyorsanız takipte kalın. Herkese keyif dolu,sağlıklı, sevdikleriyle tatlı sohbetler yapacağı güzel bir hafta diliyorum.






7 yorum:

  1. zeytin yeşili size ne kadar çok yakışıyor. tam yaşınızın rengi.. bazı bloglara bakıyorum cidden abartıyor ama siz cidden stil işinde çok iyisiniz. :)

    YanıtlaSil
  2. Evveeettt, aldıklarını tabi ki merak ediyoruumm :))

    İstinye Park benimde en sevdiğim alışveriş merkezi olmasına rağmen, karşıda olduğu için çok nadiren gidebiliyorum. İstinye Park kombinindeki parka ve kolyenin uyumu harika!!

    YanıtlaSil
  3. Harikaaaa ne keyifli gezmissin ;)
    Ben kacirdim seni ama:(((

    YanıtlaSil
  4. Canim bazi kareleri insta dan hatirliyorum,, Eger o mint cicilerinin disinda baska aldiklarin varsa sabirsizlikla bekliyor olacagim.

    xxx

    Zelish
    Trendreporter@instagram

    YanıtlaSil
  5. bacım yine yıkmış ortalığııı :)

    YanıtlaSil
  6. cnm istinye park kombinini çok sevdim, o ince parkadan bende giyiyorum şu günlerde sırtımdan çıkmıyor :) neler aldın merak ediyorum, bence çanta yada güneş gözlüğü? :)

    YanıtlaSil
  7. Hülya Ablam, en güzeli son fotoğraftaki gülümsemen! :)

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...