Sayfalar

10 Nisan 2013 Çarşamba

GOLD ve SILVER SİMLİ SUPERGA



görselleri trendbrand_tr'nin instagram hesabından aldım.

Herkese günaydın,

Size dün rastladığım bir yerden bahsetmek istiyorum. Yeğenim epeydir mickey - minnie li Superga arıyordu.İstanbul'da bulamadığını söylemişti. İnternette mosmoda.com diye bir sitede varmış am aorda da fiyatı oldukça yüksekmiş. Derken dün gece tesadüf instagramda "trendbrand_tr" diye bir satıcıya rastladım. Çok da ilgililer. Hemen sorularınıza cevap veriyorlar. ve ayakkabıyı oradan sipariş verdim ve kargoya vermişler bile.

Haa bu arada herkesin çok aradığı ve İstanbul'da veya başka yerlerde de bulamadığı simli GOLD ve SILVER SUPERGA ayakkabılar da bu satıcı da mevut. Dün baktığımda sınırlı sayıda ve numarada ellerinde vardı. Hala bu silver/gold Supergalardan arayan varsa baksın derim.

Hepinize güzel ve güneşli bir gün dilerim. Lakin hava Ayvalık'da bugün pek bir güneşli:)) Sizin de güneşiniz olsun ;)






8 yorum:

  1. çok güzeller, converselerin pabucunu dama attı desek yanlış olmaz :D

    teşekkürler tatlım paylaşım için..

    YanıtlaSil
  2. herhalde ben de alsam sadece dore ve lamesini alırdım bir tane de desenli lazım eşofmanlara eşlik etmesi için:)

    YanıtlaSil
  3. Bende de mavisi var ama sanki bir tane daha alacağım , bir almaya başladın mı durduramıyorsun kendini:)

    YanıtlaSil
  4. cok severım zaten payetıı ohhh ...nıke ve guesslerım vardı hallerı kalmadı sımdı bır bunlara bakma vaktı sanırım canım

    YanıtlaSil
  5. kedninmi yaptın aldınmı çok güzel :)
    sevgiler..
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Cansu sanırım postun yazısını hiç okumamışsın :) Superga yapmış, insanlar da satın alıyor:)

    YanıtlaSil
  7. Awesome shoes, especially in silver color!
    kisses)

    YanıtlaSil
  8. hahaha neye güldüğümü siz biliyorsunuz:) Minnie li istiyorum ama bulduklarım pahalıydı söylediğiniz instagram hesabında da göremedim :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...