Sayfalar

2 Nisan 2013 Salı

Mercan ve Yeni parça:))

Herkese Merhaba,

Beni instagram'dan takip edemeyip blogta da ayrıca post yapmamı isteyen siz değerli takipçilerim için hızlıca aşağıda çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum.

Kız arkadaşlarımla( genelde aynı grup) arada eklenenler olsa da biz demirbaş 4 arkadaş  hemen hemen her 15 günde bir mutlaka dışarıda buluşup ya kahvaltı ederiz, ya yemek yeriz.Bazen de hem kahvaltı hem öğlen yemeği ikisi bir arada geçen günlerimizde olur. Bu günün dışında da arada buluşuruz ama nasıl anlatayım hani "gün" gibi bir şey işte bunda da ekstrem bir şey olmadıkça mutlaka bir araya geliriz:) Bu gün de o günlerden biriydi. Hızlıca kendimi yine aynada fotoğrafladım. Burada havalar sanırım İstanbul'a göre birkaç derece daha sıcak.





Jean gömlek: Zara ( Geçen sezon), Mercan renk etek: Mango ( sanırım 8-9 yıl önce almıştım),
Mercan kolyem: Forever New ( geçen yıl ilkbahar sezonunda almıştım), Nude renk ayakkabılarım: Mango

 Eve geldiğimde de kış sezonu başında başka rengini aldığım ve tepe tepe kullandığım Ash sneaker'larımın yenisi  gelmişti.Bunları da çok sevdim ve giymek için sabırsızlanmaya başladım hatta kafamda ilk kombinimi yaptım bile. Yırtık boy friend jeanimin üzerine bir gömlek veya tshirt ile giymeyi düşünüyorum.Yeni pabuçlarımla yapacağım bu kombinle size bir post yapmaya çalışacağım. Nasıl siz de beğendiniz mi?

Sevgiyle kalın...




7 yorum:

  1. kombinine bayıldım bebeğimmmm! jean gomleklerle soft tondaki eteklerin uyumu tartışılmaz müthiş!

    guzellığım benım opyyorum cok!

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel olmuş kombinin, ashlere de bayıldım:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. kombininle ilgili yorumumu twitterdan paylaşmıştım. Sneakerlarının rengini çok beğendim Hülya'cım, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünler çok hoşşş

    YanıtlaSil
  5. kombıın sahaneee ve aynı etegımızzz :)) bence supersın ılham alındı haberın olsun canım :)) sneakerlarını askla kullannnn guzell papıs

    YanıtlaSil
  6. Eteğin rengine bayıldım ve koyu renk jean gömlek ile çok uyumlu olmuş gerçekten. Yaz için bu renk bir maksi etek edinmeliyim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...