Sayfalar

9 Aralık 2012 Pazar

What would you like for the New Year Gift?

Değerli okuyucularım,

Yavaş yavaş bazı bloglarda yeni yıl çekilişleri başladı. Ben de sizin için güzel bir çekiliş düşünüyorum. Ancak çok kararsız kaldım. Aklımda 3 seçenek var. Bu postta sizler tarafından en çok istenen ne çıkarsa bir tanesini hediye edeceğim. İşte hediye seçenekleri:

Hi Lovelies,

Since the coming new year many blogger friends have started to share NEW YEAR GIVEAWAY posts. I would like to gift you something as well however I couldn't decide what. I have three options in my mind. If  you tell me which one you would like to have that will be easy for me to gift you. The options are as following:

* 1 adet Clinique Hi Impact Curling Mascara- Siyah veya,
*1 Clinique Hi Impact Curling Mascara, or



* 1 adet 30 ml. herhangi marka orijinal parfüm ( Yalnız Parfüm markasına ben karar vereceğim )  veya,
* 1 any brand scent ( I will decide the brand of the scent), or


*1 adet Sephora shiny perfect nude lip gloss
* 1 Sephora Shiny perfect nude lip gloss


Haydi şimdi bana en çok hangisini isterdiniz söyleyin yeter :) Keyifli ve sıcacık bir pazar günü dilerim.

17 yorum:

  1. ben sephora lip gloss u tercih ederim:)
    sevgiler..bende bloğumda sordum papiş beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki parfüm Hülyacığım:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de Clinique Hi Impact Curling Mascara olmalı diyorumm:)

    YanıtlaSil
  4. Tuğçe'ciğim ama seçeneklerde yok:) Onu da seneye inşallah :-P

    YanıtlaSil
  5. Kasım'ı Aralık olarak düzelttim, ben hala Kasım'da kalmışım :)) Clinique mascaralarını da Lip Glosslarını da çok beğeniyorum. O yüzden kararsız kaldım ama Clinique biraz daha ağır basabilir ;))

    YanıtlaSil
  6. Bence mascara en iyi secim olur : ) Guzel pazar aksamlari canim : )

    YanıtlaSil
  7. Bence Clinique Hi Impact Curling Mascara :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de oyumu mascara'dan yana kullanıyorum Papiş'cim :) Çekilişimizi duyurduğun ve katıldığın için çok teşekkür ediyoruz :)

    Armani Jeans çanta giveaway'imize katılmak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz ;)
    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  9. Ben parfüm diyorum cnm :) senin seçeceğin parfümün çok güzel olacağından da eminim :)

    YanıtlaSil
  10. parfüm kulağa güzel geliyor papişçim,....sevgiler

    YanıtlaSil
  11. parfüm diyorum ben de..

    Eylül

    YanıtlaSil
  12. DÜN ABLAN KİRPİKLERİMİ TAKMA SANDI,CLİNİC RİMEL İNANILMAZ GÜZEL,TESADÜF SEN DE AYNI RİMELİ ÖVMÜŞSÜN,TAM İSABET

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...