Sayfalar

23 Aralık 2012 Pazar

A Lovely Little Black Dress

Öncelikle hepinize iyi pazarlar diliyorum,

Sıcacık, tatlı sohbetli, bol kahveli, neşeli, dinlenceli bir pazar gününüz olsun. Lakin Pazartesi sendromu yaşamamak adına bunları dibine kadar yapmalı, değil mi? :)

Ben uzun bir süre internette hiçbir markaya bakmam, hiçbir popüler alışveriş sitesine bugün kampanyada ne var diye de bakmam.(NASIL BECERİYORUM BİLMİYORUM AMA KENDİMİ TEBRİK EDİYORUM:))  Ama bir süre sonra bakamadıklarımın acısını çıkarıyorum. 

Mesela bu aşağıdaki elbiseyi çok beğendim. İlk fırsatta tabi kalırsa denemek ve üzerimde görmek istiyorum. İster elbise olarak giy, ister üzerine  uzun bir kazak giy elbiseye etek havası ver. Yaratıcılık size ve bana kalmış artık:)) Çok şeker değil mi? Yoksa ben mi abartıyorum? Kırmızı kazaklı görseldeki ise elbisenin etek versiyonu. Zara'nın sayfasından inceleyebilirsiniz.

First of all I wish you a very happy and lovely Sunday,

I loved the following little black dress so much and I wanted to share with you and asked you whether you agree with  me or not? :)) I fyou'd like you can wear it as a skirt as well. Actually the visual with the red sweater is a skirt. So it means I can use the dress as two different combination. You can see the dress from Zara web page.







11 yorum:

  1. Bence hiç abartmamışsın Hülyacım, dediğin gibi elbisenin her iki hali de çok kullanışlı. Ben özellikle uzun kollu mini elbiseleri çok beğeniyorum. Gittiğim yer ne kadar sıcak olursa olsun kış vakti kısa kollu elbise giyemiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Elbise gerçekten çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  3. Bu elbise gerçekten harika bir şey! Hem normal elbise hem de deri etek gibi görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi Victoria, 2 türlü kombin yapılabilir.

      Sil
  4. Hulyacim, bizim pazar yollarda perisan olarak gecti ama acisini cikaricam onumuzdeki gunlerde :) simdi indirim donemi basliyor, bence online alisverisin dozu artabilir simdi :) elbise guzel bir parca cidden, kirmizi kazakla da cok hos olmus, insallah yakalarsin bu parcayi ve uzerinde goruruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'ciim dün İzmire gittim hemen Zara'ya girdim ve ilk bu elbiseye baktım. Ancak etek olanı var elbise heniz İzmir Zara'lara gel-me-miş :( Yani yurt dışı zara'larda var ama ya TR'ye gelmedi ya da İstanbul'da var sadece. Napalım sağlık olsun. Yerine başka şeyler alıp çıktık o ayrı mesele :)

      Sil
  5. Aylin'e katiliyorum.. Indirim baslamisken alisveris dozu artabilirrrr :)) Hem de ciddi bir artis bile affedilebilir.. Hesaplari 1 haftaya kapatip yenilerine baslayacagiz ne de olsa :P saka bi yana abartmayalim tabisi.. ve o elbise cok cici onu da kacirmayalimmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbise Alsancak Zara'ya henüz gelmemişti Lulucum :(

      Sil
  6. Çooook gzüel Hülyacım :) Yorumunu okudum hemen geldim , İst.'a geldiğinde görüşelim bi kahve ieçriz sohbet ederiz bende çok isterim :)

    YanıtlaSil
  7. Love it with or without the red sweater!

    Merry Christmas to you :)

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı kazaklı haline bayıldım galiba:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...