Sayfalar

30 Aralık 2012 Pazar

Black Wedge Boot

Mango online alışveriş sayfasında beğendiğim bir şey olursa  sık sık alışveriş yaparım. Biliyorsunuz buralarda Mango falan yok :)

Sezon başında Mango'da gördüğüm bu çizmeleri çok beğenmiştim ancak 400-TL de vermek gereksizdi. Bekle Hülya dedim, acelen yok. Belki başka bir şey çıkar karşına ya da kısmetinde varsa indirimde alırsın. Geçen perşembe İzmir'e gittiğimde  Mango'ya girdim ama kasadaki kuyruğu görünce ne bir şey bakmak ne de almak istedim.O korkunç kuyruğu bir ürün için gebersem de hayatta beklemem.

Neyse google reader'da bir baktım sevgili Seval ( (SWL) Mango'dan beğendiğim çizmeleri almış New In postu yapmış. Çizmenin de %50 indiğini Seval'den öğrendim. Çünkü geçen hafta da online sayfasından alışveriş yaptım ama çizme hala 400-TL olarak duruyordu. N'aptım teknolojinin nimetinden faydalanıp numarası tükenmeden hemen sepetime attım, istediğim çizmeyi de kaptım:)) Siz Mango'dan sepetinize bir şeyler atabildiniz mi?  Mango'ya ister sanal'dan ister reelden bir uğrayın derim.

Hepinize keyifli pazarlar...

Hi everybody,
At the beginning of new season I was in love with those Mango boots. Howeever;  I thought that no need to pay 400- Turkish Lira (which is around 200- EUR) and I wanted to wait for the sale time. Today while I was surfing on internet I saw those boots are on %50 sale and sure I put into my basket :)) Have you ever bought anything from Mango recently? If you'd like to have a look pop in to Mango's online page. 

Have a good sunday!






13 yorum:

  1. Sana çok yakışacağından eminim tatlım
    merakla outfit postu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah izlem'cim.Teşekkürler, uygun outfitle paylaşmaya çalışıcam:)

      Sil
  2. Canımcım benden bahsetmişsinnn, çok sevindim ;)))

    Bende indirim başlar başlamaz hemen bunları sepete attım normalde hala 400 görünüyordu, sepete atınca bi baktım 199,99 yazıyo :)))
    Nasıl şok olduğumu sevindiğimi ve satın al butonuna tıkladığımı tahmin edersin. Bu arada eğer denk gelirsen bak ve al bu çizmeyi derim. ŞAHANEEEE ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii bahsedicem senden duydum çizmenin %50 indirimini arkadaşım:) Çoktan denk geldim ve aldım bile şimdi kargonun elime ulaşmasını bekliyorum ve tam da doğum günümde elime gelecek sanırım:)

      Sil
    2. owwww süper kuzum ;) Güzel günlerde giyelim canım...
      Doğum günün de şimdiden kutlu olsun.. Çook öpüyorum ;)

      Sil
  3. bende bayılmıştım 1,55 boyumu uzatır bunlar demiştim ama 36 numara bulamamıştım dahada bakmaya fırsatım olmadı :/ siz güleeee güleee keyflice kullanın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam sana:) Çok şekersin. Belki mağazasında bulursun. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ben bu botları bugün gördum! Çok güzelmiş!!!

    YanıtlaSil
  5. Ama cok guzel ya o püsküllrr nasıl güzel durur zarif bacaklarında kuzum benim!
    Ah bi girişimcilik yapıp da sizin oraya bi avm mi açsak ne;)bi tek sen bile yetersin askım alışveriş kuşum benim! Love you ❤
    Mutlu günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. teknoloji sağolsun çok güzel bir parça kapmışsın, güle güle kullan Hülyacım. Ben bu sene mango indiriminden sadece 2 pantolon alabildim. Gözüm Zara indiriminde :))

    YanıtlaSil
  7. wow çok iddialılar cnm,güle güle giy! iyi seneler!

    YanıtlaSil
  8. Bu çizmeleri ben de çok beğendim indirimde de buldum ama acaba der ya insan o acabanın kurbanı oldum sonra da bir daha bulamadım :( güle güle kullan Papiş'cim çok cool ve şıklar :)

    YanıtlaSil
  9. cokkkkkkkkkkkkkkkkk guzel bence sahane olacahından emınımmmmmmmmmmm beklıyoruz canımmmmmmmm

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...