Sayfalar

2 Ocak 2013 Çarşamba

New year Night

Herkese yeni yılın ikinci gününden sevgiler,

Bugün benim için ayrıca güzel bir gün. Çünkü doğum günüm :)) İyi ki doğmuşum. Anneciğime, rahmetli babacığıma teşekkür ederim:)

Yeni yılın ilk postu da gelsin bakalım. 2013'de yazacağım tüm postlarımı keyifle okumanız dileğiyle :)

Biz yılbaşını Ayvalık'a geldiğimizden beri yani 4,5 yıldır ilk kez dışarıda karşıladık, gecemiz güzel geçti. Hepimizin yeni yılı bir öncekinden daha güzel olsun. Gönlünüzden geçen her şeyin sizin için hayırlısı ise olması dileğiyle...

Hello to everyone  from the second day of the new year,

I hope you read all my posts cheerfully during 2013. We were outside on new year night and had a wonderful time.  I hope you all had a great new year night with your beloved ones.









54 yorum:

  1. Doğum Günün Kutlu Olsun!!!
    Hem yeni bir yıl hem doğum günü kutlaması ardarda :)
    Nice senelere, sağlıkla mutlulukla inşallah :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Mutlu Yıllar! Elbiseniz harika!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar Viktoria. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. cnm acaip şıksın! yeni yaşın ve yeni yılın kutlu musmutlu olsun =)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun güzellik....
    Nice yaşlara ve senelere, sevdiklerinle birlikte....

    YanıtlaSil
  5. burdan da eksik kalmiim :)) kürkede elbiseyede toptan sana bayıldım bacımmm..ve doğum günün yeniden kutlu mutlu olsunn öperimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacım sağol heryerden yazarsın, beni seversin bilirim :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Hem yeni yaşın hem de yeni yılın kutlu olsun !! :)

    YanıtlaSil
  7. Hülyacım, yılbaşında kırmızı giymek uğurdur derler. Umarım yeni yıl senin için çok güzel ve şanslı geçer.

    Doğum günün kutlu olsun, nice nice mutlu yaşlaraa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysuncum hepimiz için güzel geçsin. Çok teşekkürler canım.

      Sil
  8. dogum günün kutlu olsun. çok şık çok güzel olmussun

    YanıtlaSil
  9. Doğum günün kutlu olsun!! Kırmızılar içinde harika olmuşsun:)

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yılllar canım benim her sene gençleşenlerdeniz biz seni seviyoruuum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peliniiiimmmm ben de snei seviyorum çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  11. Nice yaslara! :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  12. amannnnn allahımmmmm bu nasıl guzel bi elbise nasıl yakışan bi kurk tertemiz kar gibi akmış üstünden bayıldım şahanesin!
    yeni yaşını da yeni yılını da ennnnnnnnnnnnnnn içten dileklerimle tekrardan kurluyorum bitanemmm

    sana yeni yıl kartı gonderdım ama daha gelmedi sanıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuhhuu n egüzel sözler, çok teşekkür ederim Serapcım. Kart hala yok tatlım. Olsun illa ki gelecek :)

      Sil
  13. mutlu yıllara olsun tüm sevdıklerın ve senı sevenlerle :)
    kırmızı cok yakısmıs :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da mutlu yıllar Begüm. Teşekkür ederim.

      Sil
  14. elbise muhteşem çok şıksınız.. doğumgununuz kutlu olsun nice seneler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubitos beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.sevgiler :)

      Sil
  15. OUy nekadar tatlı olmuşsun böyle canım benim MUtllu Yıllarrr

    YanıtlaSil
  16. Yeni yasin ve yeni yilin kutlu olsun. Nice senelere:)
    Havalar baya ilik herhalde ki sanirim disarida ceketsiz oturmusun. Cok da guzel endam hava yerinde olmussun.

    xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zelish'cimm çok teşekkürler. Hava soğukdu ama orası camlarla çevrili ve hani dış ortamlar için uzuun tüp sobalar olur ya bolca onlardan vardı o yüzden ortam sıcaktı:) üşümedim.

      Sil
  17. canım güzel yorumun için çok teşekkürler
    kürküne bittimm=))
    öperimm
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  18. ayakkabına bayıldımmmmmm ! :)) mutlu yıllaarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülsinem, sana da mutlu, sağlıklı yıllar :)

      Sil
  19. so beautiful and nice senelere...
    http://stylopoint.com/

    YanıtlaSil
  20. Nice gönlünce senelere! Kırmızı da pek yakışmışşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sana da nice güzel seneler.

      Sil
  21. Papiş'cim, kırmızı pul pul elbisen yeni yıl konsepti ile inanılmaz uyumlu :) atkuyruğu saçlar çok fresh bir güzellik katmış sana, makyajını ve nude topukluların en güzel şekilde tamamlamış yeni yıl kombinini :) tüm sevdiklerinle mutlu yıllar dileriz tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giz'cim /Dilem'cim çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)Size de sağlıklı, mutlu yıllar.

      Sil
  22. Hulyacim, yeni yili kirmizi beyaz cok guzel karsilamissin, isil isilsin : ) biz de bu sene ilk defa disarida kutladik oglumuz oldugundan veri, 4 yasina geldi ya, Istanbul da yilbasi aksamini disarida kutlamak nasil oluyormus diye merak ediyorduk : ) 2013 e cok guzel girmissin hep boyle devam etsin canim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim ne güzel sen de İstanbul'da geçirerek değişiklik yapmışsın. Umarım eğlenceli ve keyifli geçmiştir. Güzel sözlerine teşekkür ederim. İnşallah böyle devam eder 2013 hepimiz için:) Sevgiler.

      Sil
  23. canımmmmmmmmmmmmm ask huzur saglık mutluluk dolu yıllar dılıyorummmm sana..elbısene bayıldım nasıl guzel nasılll sahaneeee..bayıldım sana..canım bırde senı cekılısıme bekleırm :))

    http://www.kelebegingozunden.com/2013/01/hediyeeee-varrrrrrrr.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Kelebeğim ;) Sana da mutlu, sağlıklı güzel bir yıl dilerim. Sevgiler.

      Sil
  24. Kırmızı elbiseyle yeni yıla ÇOK iddialı bir giriş yapmışsınız, beyaz kürkünüz de çok şık:) Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuuuuuu , çok teşekkür ederim. Size de mutlu, güzel yıllar ;)

      Sil
  25. Hülyacım geç olsada yeni yaşını kutlar çok mutlu bir yıl olmasını dilerim. Bu arada ben de oğlak burcuyum :)

    sevgiler ,
    gülnihan

    YanıtlaSil
  26. Blog'unuzu yeni keşfettim..çok beğendim. ellerinizi sağlık. Çömez blogger olarak bana da beklerim ...
    www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. oyyy kurban olsunlar Alişkonun anneciğine
    çok yakışmış kırmızı, nude ayakkabı ve beyaz kürkle tamamlaman süper olmuş
    Allah yüzünü hep güldürsün tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...