Sayfalar

15 Ocak 2013 Salı

Top to Toe in Black

Geçtiğimiz Cumartesi oğlumun anaokulundan arkadaşının doğum günü partisi vardı. Ona katılmak üzere Ayvalık'daki bir otele gittik. Aşağıdaki karelerde o günden. Tepeden tırnağa siyahlar içinde olan ben kombinime minik gold dokunuşlarla azıcık hareket vermek istedim.Ben simsiyah olmayı bazen çok seviyorum umarım siz de beğenirsiniz :)

Ve tabii ki gerçekten yanan bir şömine bulunca  önünde fotoğraf çekilmeden de olmazdı :)


Last Saturday we have attended a birthday celebration that my son's classmate's organizated in a hotel in Ayvalik. I preferred to wear a black combination from top to toe with a little gold touch by using the accessories :)  I hope you like it as well :)













16 yorum:

  1. Siyah en sevdiğim ve en çok kullandığım renk olduğu için tepeden tırnağa siyah kombinleri her zaman beğenirim. Altın dokunuşların ise kombinine ayrı bir güzellik vermiş Hülyacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli Aysun'cum çoook teşekkür ederim. sevgiler.

      Sil
  2. Muhhhteşemmmmmmmmmm görünüyorsun bayıldım valla deri pantalon bu kadarmı yakışır harikasın :)

    YanıtlaSil
  3. yerim seni
    çok tatlısın maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlem'ciiimm, güzel gözlerle bakan pozitif arkadaşım. Çok teşekkür ederim. Öperim :)

      Sil
  4. Siz harikasiniz!!!!
    Ben de siyah çok seviyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Viktoriya beğenmene sevindim ;) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. bende çok severim keşke bide boydan gorebilseydik bu guzel kombını :)
    boydan olan halını de cok merak ettım dogrusu
    ama gold dokunusları ben sahsen cok begendım:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm'cüm sorma o gün çocukların fotoğraflarını çekmekten fotoğraf makinemin şarjı bitti. Yanımdaki arkadaşımın fotoğraf makinesiyle boydan fotoğraflar çekildik ama onun fotoğraf kaliteleri çok düşük olduğundan inan hiç bir şey belli olmuyordu. Ben de o yüzden koymadım. Mesela şömine başındaki ayaktaki foto bahsettiğim makineden, benim ilk fotolar ise benim Iphone ile çekilenler. Elimde ne varsa onunla post yaptım. Çok kalite fotoğraf koyamadığım için üzgünüm:(

      Sil
  6. Hulyacim, siyahlar cok yakismis, cok guzelsin, isil isilsin, kemer aksesuarini da cok begendim. Somine keyfi istedim ben de simdi, otursak karsisinda cay tatli esliginde anlatsak : )

    YanıtlaSil
  7. inanmıyorum nasıl tesadüf gördüm blogunuzu ama her yaz gidip bayıdığım cunda'daki o muhteşem taş kahvenin sahibi olduğunuzu öğrendiğimde içime bir sevinç geldi, Cunda'yı ve o harika yeri hatırladım! yaz gelse de gitsek:))) Buarada siyahlı kombininizi de çok sevdim, peplum detay harika!
    takipteyim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  8. ya manken mısın hatunum amaaa Alişi bilmesem valla diyeceğim ki genç kız maşallah diyelim :D

    Siyahlar cok yakısmıs, şömine karşısında keyfe zaten diyecek yok..

    cansın ya! guzellıkkkk!

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşsun cnm, siyah çok yakışıyor sana :*

    YanıtlaSil
  10. peplum kemerler harika ya, sade bir kombine hareket katıyor. cok sık olmussun hulyacım..

    YanıtlaSil
  11. very elegant and beautiful lady
    perfect pic. i like

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...