Sayfalar

21 Ocak 2013 Pazartesi

ÇANTA MODELLERİ

Blogumu takip eden yakın bir arkadaşım geçenlerde benden çantalarla ilgili bir post yapmamı rica etti. Bu post çanta almak isteyenlere ve o arkadaşıma gelsin:)

Kendisi öğretmen olduğu için genelde onun hem iş hayatında hem de günlük yaşamında rahatça kullanabileceği modelleri seçtim. Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

İlk 4 çanta : ACCESSORIZE




  Aşağıdaki taba rengi çanta: FABRİKA
 Krokodil desen çanta: MANGO

Modelin elindeki siyah ile onun altındaki aynı çanta: MANGO


son olarak klasik ve kullanımı kolay siyah çanta: MICHAEL KORS




6 yorum:

  1. 2. vizon çantaya bayıldım çok güzel arkadas hatırına post yapıyorsan blogger arkadaşlığı hatırınada yaparmısın:) geçen yıllarda yapmıştın ama yine yapabilirsin cildinin güzelliğini neye borçlusun neler kullanıyorsun sırf sen esteelauder pudra dan memnun olduğun için almıştım bende çok memnun kaldım postu sabırsızlıkla bekliyorum. çokmu uzun yazdım ne:)

    YanıtlaSil
  2. ilk görseldeki taba-turuncu çantayı çok sevdim. Çok güzel bir post olmuş, rehber niteliğinde

    YanıtlaSil
  3. Accessorize ın çantaları ne güzelmiş, çok beğendim, bir bakmak lazım hemen.
    Bu arada geçenlerde bıraktığın uzun ve güzel yorum için çok teşekkür ederim. Sanırım bütün anneler aynı şeyleri yaşıyor, en azından yalnız olmadığını bilmek bile insanı rahatlatıyor. Dediğin gibi sürekli geçecek diye telkinde bulunmak lazım. Gerçi bu aralar çok daha iyi hissediyorum, yavaş yavaş kurtuluyorum bunalımlardan galiba. Seni çok öpüyorum, çok teşekkürler tekrar.

    YanıtlaSil
  4. Amazing bags, I like them all! I have similar bag like #2!
    Thanks for adorable post!
    kisses)

    YanıtlaSil
  5. Hulyacim, ogretmen arkadasin icin cok yerinde secimler yapmissin, modeller buyukluk kullanim acisindan cok uygun cidden. Siyah mango ya yakindan bakicam ben de. Accessorize dan clutch ve taki almayi seviyorum ben, ozellikle yaz icin cok hosuma giden seyler buluyorum : ) Bu arada ilk defa farkettim, Oxford MBA!!! Wow diyorum, ve bu konuyu da bulusmamizda konusmak uzere listeye ekliyorum. Ne zaman Istanbula geliyorsun, yakinda varmi plan, benim var da, keske denk getirebilsek : ) Ve cok comert tatli yorumlarin icin cooook tesekkur ederim, beni cok mutlu ettin, bu seferki postumda yorumlariniza cevaplar da yazdim. Cok optum canim : )

    YanıtlaSil
  6. 3 ve 4 favorim cnm :) accesorize da şuanda indirim var bakmak lazım :) ama ben çanta almayacağım bir süre inş., kendimden korkar oldum bu konuda çünkü :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...