Sayfalar

24 Ocak 2013 Perşembe

All I want joy, good spirit and love

ZAZ sever misiniz? Ben hastasıyım da:) 
/ Do you like listening ZAZ? I'm a big fan of her :)


Burada ki yakın arkadaşlarımla ayda iki defa mutlaka toplanır ya dışarıda vakit geçiririz ya da hava çok elverişsiz ise evlerimizde görüşürüz. Bu günlerin dışında da mutlaka yeri geldiğinde 15 dakika bile olsa birer kahve içer işlerimize geri döneriz. Bugün de kızlarla buluşma günlerimizden biriydi. Hayatta birçoğumuz gibi tek istediğim öncelikle sağlık ve sonrasında eğlence, sevgi ve ruh bütünlükleri/aynı frekansta olabilmedir.İşte biz bunları (maşallah diyeyim:) çok iyi başarabilen arkadaşlarız. 

Şu, aynada kendimizi çekebilme olayını çok sevenlerden biriyim:) Hele ki o an çekecek kimseniz yoksa. Fotoğraf makinem eşimde, eşimde iş için şehir dışında olduğundan fotoğrafları telefonumla çektiğim için size görüntüsü biraz düşük kareler paylaşacağım. Zaten fotoğraf makinem de bundan sadece bir iki tık iyi kalitede çektiği için çok da sorun olmaz diye düşünüyorum:)


We, closest friends, strictly meet twice in a month and go out and have a very enjoyable time. Today is one of our meeting day with the girls. All I want in the life,  like most of us, is firstly being healthy and then joy, love and good spirit.

Since my husband took my camera and he is out of city for the business I  used my phone for taking the photos. That's why the quality is a bit lower. Sorry about that. Take care of yourselves.






BUNLAR DA YEDİKLERİMİZ, İÇTİKLERİMİZ ONLARDA OLSUN POSTTA AMA DEĞİL Mİ? :))

Those are the foods that we ate and drank :)



33 yorum:

  1. Çok tatlı olmuşsun ablacım :)
    Ama Zaz için aynı sıfatı kullanamayacağım, yok elleriyle yemek yermiş de yok Chanel mücevherleri istemezmiş de, yok Eiffel'i versek n'apcakmış da? Versinler bakalım Eiffel'i öyle diyor mu? En güzel cevabı da biliyorum da söylemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazılhan'ııımm çok teşekkür ederim canım. Amannn Zaz ne derse desin boşver:) Ben sesini, müzik tarzını seviyorum.

      Sil
    2. Müziği gerçeten güzel de işte lyricler... :)
      "...Moi je mange avec les mains..." Hele şurada resmen hayvan diye bağırasım geliyor.
      Konuşuyorum da bende de var CDsi :P

      Sil
  2. selamlar. Hem blogunuz hem de paylaşımlarınızı çok beğenerek takip ediyorum. Bir ayvalık sevdalısı olarak, oralardan bir esinti gelmesi ayrıca güzel.Yeni blogger olarak bana da beklerim..sevgiler...www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğenmene memnun oldum sevgili Demet. Tabii uğrarım, sevgiler.

      Sil
  3. "Yediklerimiz içtiklerimiz" bölümündeki ilk fotoğrafta gözüm bir anda masaya serili dantel örtüye kaydı, "yediklerimiz içtiklerimiz ve serdiklerimiz olmuş!" diye düşündüm:) Sevgili anneciğim dantellere pek bir düşkündür, televizyon seyrederken konuya, oyunculara odaklanmak yerine, gözüne çarpan dantellerin örneğini almaya çalışır, şimdi ben de onun gibi oldum galiba!

    Sarı etek çok yakışmış, ne güzel çıtı pıtı olmuşsunuz, tabii Celine çanta da yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dikkatlisniz Coşkun :)) Aynennn, bu arkadaşım biraz eskiye düşkündür, bu örtüde onun kayınvalidesinden kalma.

      Çıtı pıtı'yı da pek bi sevdim;) çok teşekkürler :)

      Sil
  4. sarı etek ne kadar guzel :)
    cok begendım cok yakısmıs:)
    allah dostlugunuzu hıc bozmasın:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ama ama ya nasıl guzel bı sarı etek bız bulustugumuzda da bunu gıy coook yakısmıs askım!!!!
    Saclar ınanılmaz havalı, dostla ıcılen kahve ve sohbete eşdeger bı duygu da yok yani.. Ah diyorum bazen...ah.. ne vardı sen de İstanbul'da olsaydın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serooommm çok teşekkür ederim, utandımm :) Ahh ki ne ahhh:( keşke arkadaşım ama napalım yeter ki böyle mesafeler olsun, sağlık olsun.

      Sil
  6. Hülyacım sarı eteğin ve ona uyumlu Celine çantanla kombinine bayıldım. Şahane olmuşsun canım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli Aysun'cum, güzel avukatım:) çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.Sağol canım benim.

      Sil
  7. bende zaz'ı çok seviyorum ve şarkısının sözleri çok doğru, hayatta aşkın paradan önde geleceğini söylüyor, aşkı, sevgiyi, mutluluğu hiçbirşeye değişmeyeceğini, sözleri beğenmemek tamamen materyalistlik, paraya tapmak olur bence :D
    Canım sana gelince herzamanki gibi harikasın! Sarı eteği çok sevdim, bunu sıksık giy özllikle baharda beyaz bluzla düşündüm şuan. Çanta uyumun da süper, saçlar 10 numara, hepsi kalp kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'ciiim şu an uçuyorum bulutlara doğru;) Ne güzel sözler, çok teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  8. herzaman olduğu gibi çok şıksın bayıldım sana. saçların makyajın kıyefetlerdeki uyum renkler herşey çok hoş bu arada celine çantaya kalpçiklerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir kombin olmuş benim bloğuma da beklerim:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. herzaman olduğu gibi çok şıksın bayıldım sana. saçların makyajın kıyefetlerdeki uyum renkler herşey çok hoş bu arada celine çantaya kalpçiklerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kalpçikleri de aldık ;))

      Sil
  11. Hulyacim, bende sevdigim sanatci pek olmaz daha cok sevdigim sarki turku vs olur ki buda onlardan birisi... Insani hemen yerinde ritim tutmaya baslatan parcalardan,, regardless of what your mood is.

    Guzel arkadaslar ve guzel sohbetler gozumde paha bicilmez.

    xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Zelish'cim. Ben de Zaz'ın sesini, şarkılarını seviyorum zaten kendisinden bana ne :)

      Sil
  12. Hulyacim, evet bu sarkiyi ben de cok seviyorum, insana nese veriyor cok guzel tempo tutturuyor : ) Kombinini ise cok begendim, sarilar cok yakismis, uyum da super. Benim de bir mercan rengi etegim var yazin giydigim, skirting coral diye bir eylul postunda vardi, ben de boyle siyahlarla kombinlemeyi dusunuyordum onu kisin da degerlendirmek icin, kumasi cok kalin bir yaz etegi. Sende de gorunce bu benzer uygulamayi hemen yapmak istedim simdi : ) Cok begendim seni, guzel arkadasim benim. Ve de arkadas bulusmalariniz hep boyle guzel gecsin, bol muhabbet paylasim ve lezzetli tatlarla : ) Iyi haftasonlari : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim kesinlikle siyah ile kombin yapıp bizimle de paylaşmalısın.O şekilde de farklı olacaktır eminim.Keyifli bir hafta sonu dilerim.

      Sil
  13. You've spent such a great time!
    What an amazing yellow skirt you've got! Adorable outfit!
    Have a nice weekend!
    kisses)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Viktoria, Thank you very much. hugs of love ;)

      Sil
  14. Eteğinin ve çantanın uyumunu çok sevdim canımm:).
    Öperimm

    YanıtlaSil
  15. eteğine özellikle bayıldım:))

    YanıtlaSil
  16. Çantan harika! Ben de bloğumda Jimmy Choo for H&M ayakkabı hediye çekilişine beklerim:) http://trendmodastil.blogspot.com/2013/01/hediye-zaman-jimmy-choo-for-h-ayakkab.html

    YanıtlaSil
  17. Hülya'cım bende mimin var ;)

    YanıtlaSil
  18. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your skirt, what a great color and that top is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower. Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    YanıtlaSil
  19. canımmmmmmmm bu kombınını ıg de gormus ve cok begenmıstım... cantan etegın tarzın sacların shane..ılk fırsatta tanısmak uzere...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...