Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

Favori ürünlerim

Sevgili arkadaşım Pinky Fashion blogunun da sahibi Aysun beni mimlemiş. Ben maalesef mimleri pek yerine getiremiyorum ama bu kez yapmaya karar verdim.

Konusu ise; favori 3 ürününüzü açıklayıp hakkında bilgi vermek.

Yeni keşfettiğim ama benim için sorunuma nihai çözüm olan "BENEFIT STAY DON'T STRAY" göz makyajı bazıdır. Bundan sonra vazgeçilmezim olduğunu düşünüyorum.
Makyajdan önce bu bazı göz kapaklarınıza toplu iğne başı kadar bir miktar alıp dağıtıyorsunuz 1-2 dakika bekleyip göz makyajınızı uyguluyorsunuz ve kesinlikle ne göz farı dağılıyor ne de göz kalemi. Makyajınız ilk yaptığınız gibi sabahtan akşama dek bozulmadan kalıyor.



İkinci vazgeçilmezim ise; onlarca farklı markanın birçok rimelini denediğim halde bu üründeki performansı başka hiçbir rimelde bulamadığım "ESTEE LAUDER SUMPTUOUS EXTREME"  rimeldir.


Son olarak da daha önce BURADA bahsettiğim pudra ESTEE LAUDER PUDRAM. ( (Double Wear Stay-in-Place Powder Makeup) 



Hem dokusu yumuşak hem de yüzde kalıp gibi durmuyor ve cilt tonumla da çok uyumlu. Aslında birkaç tane daha çok tuttuğum ürün var ama sadece 3 tanesinin bahsedilmesi istendiği için yazmıyorum. Belki ileride ayrı bir post yaparım.

Ben de bu mimi eğer yapmak isterseler sevgili Serap'a,  Rainbow Gatherer ( Gökçe'ye) ve  Viktoriya'ya gönderiyorum.


7 yorum:

  1. Ruj sürmeyi pek sevmiyorum o yüzden göz makyajıma ağırlık veriyorum. Benefit'in bu ürünü benim için büyük bir kurtarıcı. Gün boyunca rahatlıkla dolanabiliyorum. Yanımdakine ayh makyajım aktı mı diye sorular yöneltmiyorum yada çıkarıp aynaya bakmıyorum :) İyi bir pudra arıyordum bu pudraya bakıcam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık, çok teşekkür ederim.

    Estee Lauder rimel benimde favorim, gerçekten mükemmel bir ürün. Benefit far bazı ile ilgili yorumlarını merak ediyordum. Beğenmene çok sevindim ;))

    YanıtlaSil
  3. Bende senin postun dan ilham almıştim estee lauder pudrayı kullanıyorum sıra rimelde sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. göz bazını hemen alıp denemeliyim:))

    YanıtlaSil
  5. cnm çok teşekkürler mim için, en kısa zamanda yapacağım bu mimi, kısa ve öz bir mim olduğu için çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Hulyacim, Aysun beni de mimlemis, ben de yapicam haftaya bu postu. Bu mascaranin senden cok methini duydum, alicam elimdekiler bitince : ) Gok makyaji cok az yapiyorum, o yuzden baz da hic kullanmadim, ama denemem lazim bir ara, yazdim benefit urununu : )

    YanıtlaSil
  7. Stay put olmadan asla! hiç makyaj yapmasam bile concealer olarak kullandığım bir ürün benefit'in stay put'u. Farı ve kalemi kesinlikle dağıtmayan harika bir ürün! :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...