Sayfalar

25 Şubat 2013 Pazartesi

New In

İstanbul'da bulunduğum kısa süre içerisinde tabii ki alışveriş yapmadan olmazdı :) Kendime birçok parça aldım. Bunlardan biri de aşağıdaki Forever New bootie ve çanta oldu. Fiyatları o kadar uygundu ki üzerindeki indirimli etiket fiyatı üzerinden kasada extra %20 indirim daha olduğunu görünce ne keyiflendim tahmin edersiniz :) Sırasıyla fırsat bulursam diğer aldıklarımı da paylaşmayı umuyorum. Herkese iyi, keyifli ve sağlık dolu  bir hafta dilerim.

During my Istanbul visit of course I did some shopping. The following bootie and bag is from Forever New. There was a special discount and  I paid very little amount for those. I'll try to share my other shoppings as well with you. Have a good week with full of joy and fun.


15 yorum:

  1. çok güzel parçalar bulmuşsunuz!
    kırık beyaz ve derinin birleşimini çok seviyorum,
    güle güle güzel günerde kullanırsınız umarım:))))

    YanıtlaSil
  2. cok şık bebişim cook ! gule gule kullan bıtanem

    YanıtlaSil
  3. Bende ikisinizde beğendim ama çantaya bayıldım

    YanıtlaSil
  4. her ikisine de bayıldım şekerim... güle güle kullan..gidip aynılarını alsam kızmazsın dimi:)))

    YanıtlaSil
  5. çantayla ayakkabının uyumuna bayıldım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. I do love Forever New! Adorable new items! Hope to see them in outfit post!
    kisses)

    YanıtlaSil
  7. cok begendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. harikalar özellikle renk güle güle kullan canım bayıldım:) senin zevkin zaten hep güzel:)

    YanıtlaSil
  9. Her ikisi de çok şık ve kullanışlı parçalar. Bahar da geliyor, bu rengi sık sık keyifle kombinleyeceğine eminim. Güzel günlerde kullanman dileğiyle Papiş'cim harikalar! :)

    YanıtlaSil
  10. Absolutely adore the bag and shoes!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    YanıtlaSil
  11. Güzel yorumun için tekrar teşekkürler cnm, cicilerine de bayıldım:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Ay kasadaki süpriz indirim mutluluk nedeni :)) Çok zevkli parçalar almışsın, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  13. özellikle bootieslerine bayıldım, birde fiyatı uygun olunca yemede yanında yat tadında olmuştur :))

    YanıtlaSil
  14. muhteşemler, çok klas ve zevkli! güle güle giy, güneşli Ayvalık'ta ne güzel durur bu beyazlar:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...