Sayfalar

9 Mart 2013 Cumartesi

Bordo - Burgundy

Merhaba Arkadaşlar,
Dün instagram'da bazılarınız bu post'un fotoğraflarını görmüş oldu. Ama instagram kullanmayan arkadaşlarım ve takipçilerim de olduğundan onların blogda yeni post beklediklerini biliyorum.

Dün arkadaş grubumuzla "8 Mart Dünya Kadınlar Günü" vesilesiyle ne zamandır kahvaltısının çok methini duyduğumuz "Ferahi Evler Butik Otel"'e kahvaltıya gittik. Gerçekten de inanılmaz lezzetli ve çeşidi çok fazla olan,  fiyatı da bir o kadar uygun muhteşem bir kahvaltı ile güne merhaba dedik. Ayvalık'a yolu düşenlerin "TAŞ KAHVE" den sonra ;)  burada da kahvaltı etmesini şiddetle tavsiye ederim. Gitmeden bir gün önce rezervasyon yaptırırsanız siz oraya varmadan kahvaltınızı ve masanızı hazırlamış oluyorlar. Aksi halde biraz beklemek zorunda kalabilirsiniz. (Çünkü kahvaltıları açık büfe değil, serpme dolayısı ile haberli gitmek sizin için avantaj:))

Ne giydiğimi de söylemek istiyorum. Mango indiriminden çok severek aldığım bordo süet ceketimle bu aralar çok mutluyuz:) Keşke bu ceketin bej ve yeşili vardı sanırım onları da alsaymışım diyorum. Çünkü gerçekten kalıbını hem rahat hem de çok şık buldum.

Eteğimi ise Bağdat cad. Pudra Butik'ten 2 yıl önce almıştım ve neden bilmiyorum ilk olarak da dün giydim. Botlarım ise; Hotiç'den  kış başı aldığım eğer almasaydım bütün kış ne giyecekmişim? Heralde çıplak ayak gezecekmişim :) diye düşündüğüm ve burada da daha önce paylaştığım botlar. Biker botların herşeyle giyilebilmesine, birçok kombinin altına yakışmasını ise çok seviyorum. Bir nevi kurtarıcı pabuçlar :)

Bu arada saçlarımı neredeyse ilk kez düz göreceksiniz. Çünkü katlar uzadı ve saçımın normal hali zaten işte bu dümdüz. Ben de o yüzden sık sık dalgalı kullanmayı daha çok seviyorum.

Umarım siz de beğenirsiniz. Fotoğraflar telefonla çekildiği için kaliteleri konusunda üzgünüm:( Kusura bakmazsınız inşallah.





Bir başkası fotoğrafımı çekerken inanılmaz kasılıyorum, hiç iyi poz veremiyorum. Bknz: aşağıdaki kare:)  Elimde değil, acemilik olsa gerek ;) iyi bir fotoğrafçı bulmam lazım:)



 Yine en iyisi kendi kendini çekmek olsa gerek :) Dış mekan çekimi ışık ve görsellik açısından tabii ki en güzeli ama iyi bir fotoğrafçı edinene kadar kendimi çekmeye devam:)


Yılbaşı çiçeklerinin renginde bir jean pantolon istiyorum ve edindiğim bilgiye göre en yakın renk H&M'de varmış. Çok ciddiyim.  Gel gör ki H&M İzmir'de yok o yüzden başka markalarda çıkarsa onlardan edinmek.



Aşağıda da daha önce yine başka şekilde kombine ettiğim bordo ceketimin görselleri var. Meşhur yedek su damacanamı görmezden gelir lütfen :( Hiç onu oradan kaldırmak aklıma bile gelmedi. Hep kapıdan çıkmadan önce hızlıca bu kareleri çektiğim için düşünemedim. Çok uzun yazdım, çok konuştum. Umarım sıkılmadınız. Tamam zaten bitti. Gidiyorum ben :)

Hepinize keyifli, bol dinlenceli güzel bir hafta sonu dilerim.




14 yorum:

  1. Ceketinize bayıldım ama 2. kombindeki botları daha çok beğendim onların markası neydi acaba? Simdiden teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berry çok teşekkür ederim. botlar "Ash".

      Sil
    2. berry, burada da bugün "ASH" sneaker'larda güzel indirim olduğunu gördüm. Bakmanı tavsiye ederim. Bazılarında numaralarda mevcut.

      Sil
  2. Hulyacim, o kahvalti sofrasinda olmak isterdim, cok ozledim turk kahvalti keyfini : ) Ayvalik a tekrar gittigimde dedigin gibi once Tas Kahve ve seni gormek istiyorum, burayi da listeye yazdim, somine ve bordo kadifelerle doseli atmosferini sevdim, senin o bordo kosedeki resmini de cok sevdim, ortamla uyumlusun : ) Bu bordo ceketimizi ben de cok severek aldim indirimde, ve diger renklerini kacirdigima cok uzuldum, cobalt mavisi, kirmizisi da kacmazmis. Ama yeni mango sezonunda yine renk renk yapmislar,hem de cok daha ucuza bu sefer. Ben bej rengindekini aldim gecen ay, indirimde belki baska renklerinden de alabilirim. Gri sifon etek ve biker botlarla da guzel kombinlemissin, ikinci daha spor kombini de cok begendim, botlarla uyum da super : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim inşallah gelirsin ve seninle de güzel bir kahvaltı ve sohbet ederiz. Bordo ceketin diğer renklerini o zaman almadığıma çok pişmanım aynen :( Çünkü bunlar zamansız parçalar. Kombinlerimi beğenmene çok sevindim. teşekkürler canı.

      Sil
  3. The breakfast looks delicious and so healthy too. I like your jacket - it's so versatile too. I used to have a plant just like that one a few years ago - stunning colour. I think mine died while we were away on a long holiday!
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miss B, you are very cute. Thank you very much for your lovely comment. I love this plant especially because of its color. Coz I want a coloured jean which is exactly its pink:)

      Sil
  4. Hülya'cım güzel yorumlarını ve haklı sitemini okur okumaz soluğu bloğunda aldım ve kaçırdığım postlar olduğunu farkettim, valla haklıymışsın...kusura bakma ne olur

    Ceketin öyle güzel ki her iki kombinle de harika olmuş. Bu arada arkanda su damacanası olduğunu söylemesen hayatta görmezdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yoğun çalıştığını biliyorum ve seni çok sevdiğimden kredin bende oldukça fazla Aysunum. Olsun :)Kusura bakmadım, bakmadım. Çok teşekkürler canım benim.

      Sil
  5. Tuğçeeemmm, çok teşekkürler canım. Öptüm.

    YanıtlaSil
  6. kahvaltı sofrası harikaymış ayvalığa geçtiğimiz yaz geldim çookta beğendim kaldığımız otel kötüydü sadece:( ama bir daha gelinir mi kesinlikle:)
    etekli fotoğrafları çok sevdim:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. harika bir kombin olmuş :)Bloğunu izlemeye aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum .

    YanıtlaSil
  8. It seems you've spent such a great time! Amazing burgundy jacket! I saw last photos in Instagram, loved them so much and outfit with skirt is also awesome!
    kisses)

    YanıtlaSil
  9. "ASH" sneaker almak isteyenler varsa burada çok güzel indirimler ve numaralarda mevcut. Bitmeden bakın derim : http://www.theoutnet.com/Shop/Designers/ASH

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...