Sayfalar

12 Mart 2013 Salı

SHOUROUK Necklaces

SHOUROUK marka olan,  pvc (transparan) üzerine kristal ve swarovski taşlarla tasarlanan bu kolyeleri çok beğendim ve sizinle paylaşmak istedim. Bu sezon transparan çok moda olacak görünüyor. Benzer tasarımların ulaşılabilir markalarda olduğunu da söyleyeyim. Ben de hemen bir tane edindim. Elime gelsin sizinle paylaşırım zaten :) Aynı şekilde transparan çantaların üzerine yine renkli taşlarla tasarımlar yapmışlar. Onlar da çok değişik ve güzel.  SHOUROUK'un sayfasını ve diğer ürünleri detaylı incelemek isterseniz sizi BURAYA alayım. Buradaki ürünler sizi kesmezse ŞURAYA DA bakın derim :)

I like those necklaces too much and I wanted to share some of them with you. Its brand is SHOUROUK and designed by using crystals, swarovski  elements and brass chain on a pvc. It seems that this season  transparent will be so popular at accessories. Some of acquirable brands already put the similar necklaces and designs among to their product range. I have already bought one :) As soon as I get( coz ı ordered via internet) ,  I will try to share with you. If you'd like to see more products you can visit Shourouk's web page from HERE and also HERE.











20 yorum:

  1. Gerçekten çok iyiler! ♥
    Ben çantalardan görmüştüm ama markayı çok iyi bildiğimi söyleyemem. Hatırlattığın için teşekkürler ablacım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin duymadığın, bilmediğin var mı zaten Fazılhanım.Dikkatli, modasever kardeşim benim. Öperim ;)

      Sil
  2. Shourouk tasarımlarını çok beğeniyorum. Seçtiğin örnekler de çok şık:)

    www.shelbyfashion.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hoşlar Shelby'cim. Teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. ben tanımıyordum bu güzellikleri yaratan markayı süper oldu tanışmamız:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüümm epeydir uğramıyordun bana sen ;) Aklınd aolsun bu sezon ve önümüzdeki sezon çok göreceğiz:)

      Sil
  4. Shourouk'u ben de çok beğeniyorum, yeni bir Dannijo patlaması yapacak gibi:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Buket'cim aynen. Benzerini aldım bile ;)

      Sil
  5. Çok şıklar. Bloğunu izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. Çanta konusunda sana katılıyorum Hülyacım, ayrıca 2. kolyenin renklerini de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kolyeleri çantadan daha çok sevdim. Küpelerde güzel yalnız Aysuncum. Öperim arkadaşım ;)

      Sil
  7. son günlerde baya hayranlığımı kazanmış durumdalar baya hastasıyım onların:))))
    çok güzel örnekler seçmişsiniz, hangisi favorim karar veremiyorum bile!
    en yakın zamanda ben de Shourouk inspired bir DIY çalışması yapıyorum o zaman:P

    YanıtlaSil
  8. Melislicious, valla elinden geliyor belli ki hemen yap derim ve çalışmanı lütfen blogunda bizimle paylaş.

    YanıtlaSil
  9. harikalar! ben de yapılışını blogumda paylaşmıştım geçen ay.. çantalarına ayrı kolyelerıne ayrı hastayım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! hemen bloguna gelip bakıyorum canım :) Teşekkürler.

      Sil
  10. bayıldım bayıldımmm:)))
    bu arada ben de beklerim blogumaa;)

    www.prettyinpinkbride.com

    YanıtlaSil
  11. bayıldım bayıldım hangısıne bakacagımı sasrdımmm

    YanıtlaSil
  12. Canim en son IG postundaki resimleri daha onceden gorup yorumlarimi yazmistim, o yuzden direk bu postuna atladim. Ben bu markayi ilk senden duydum, cok begendim. Senin de aldigin o mangodaki benzer kolyeyi cok begendim ben de, Barcelona da denedim hatta, wish listime eklemistim :) tekrar gule gule kullan : )

    YanıtlaSil
  13. Bayildim Bayildim, kolyenin sitiline Ebm XOXO.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...