Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

Instagram'dan...

Blogumu yakın takip edip beni güzel sözleriyle, beğenileriyle destekleyenlere çok teşekkür ediyorum. Beğendiğim şeyleri, ilgimi çekenleri kendimce takip edip paylaşmaya gayret ediyorum ve bundan da mutluluk duyuyorum. Hayat paylaşınca güzel değil mi zaten? Hele ki sevdiklerinle ve sevenlerinle....

En yakın takipçilerimden biri olan Sevgili M.... ise instagram kullanmadığını, blogumun yan tarafında bazı kombinlerimi gördüğünü ve onları da bloga eğer mümkünse aktarabilmemi istedi.  M... ve onun gibi instagram kullanmayanlar, takip etmeyenler için bazı şeyleri derleyip paylaşıyorum. Umarım içlerinden bazıları size de  ilham verir. Sağlık ve keyif dolu yeni bir hafta dilerim.


Bazı aksesuar ve kıyafetlerimin nereden olduğunu soranlar da olmuş. Onlar için yazıyorum. Yoksa ben normal de her kombinimin parçaları nerden pek yazmıyorum. Çünkü tam anlamıyla ne giydim moda bloggerı olduğumu varsaymıyorum:)  ( Şimdilik, her an her şey olabilir tabii :))



Kırmızı bluz: Geçen yıl Trendyol'dan almıştıım. ( Milla by trendyol)

Jean pantolon: Levis curve ID ( kalıbından ve duruşundan çok memnunum şiddetle tavsiye ederim)

Bordo ayakkabılar : İpekyol (  kış sezonundan)

Kolye : Mango

Bluzun arka kısmında da böyle bir aksiyon var gördüğünüz üzre, olay zaten sırtta :)







Bu neon pembe pabuçları da geçen yıl ilkbahar-yaz sezonundan ZARA'dan almıştım. Bir türlü giymek kısmet olmadı. Bir şeylerin altına giyip giyip çıkardım. Mutlaka bir gün giyilecek tabii :)


Kolları kahverengi deri, bu tüvit ceketi ise geçen sene kış sezonundan TWIST indiriminden almıştım. Öyle uygun fiyata denk gelmişti ki. Zaten genelde indirimleri yakalamaya gayret ediyorum. (Taa ki uğruna ayılıp, bayılacağım bir parça, ürün olmadıkça sezon başlarından pek alışveriş yapmam.)

İçindeki jean gömlek ve kolyem  ise ; STRADIVARIUS,( geçen yıl ilkbahar sezonundan almıştım) Ama Stradivarius'da zaten çoğunuzun bildiği gibi çok değişik kolyeler, aksesuarlar oluyor. Sık sık uğrayın.

Yeşil deri görünümlü mumlanmış skinny pantolonum : Bu kış sezonu başında ZARA'dan alındı.

Burada ise; içimdeki basic ince bluz : ZARA , 

Kolye: 2 sene önce İpekyol'dan almıştım.

Ceket: Stradivarius ( Sonbaharda almıştım)

Jean pantolonum yine: Levi's Curve ID

Booties: Forever New ( İzmir'de Alsancak'da ve Agora'da var)

Şimdilik bu kadar yeni paylaşımlarda görüşmek üzere. sevgiyle kalın.....


4 yorum:

  1. canım bende instagram kullanmadığım için 3 kombinini de yeni görüyorum. İlk kombindeki kolye, ikinci kombindeki ceket ve 3. kombindeki booties favorilerim ;))

    YanıtlaSil
  2. canım bence yazmalısın moda blogu olmamıza gerek yokkıı cok merak edıyor ınsan..ve sahane gorunuyorsun eklemek ısterım

    YanıtlaSil
  3. Kombinlerinin hepsi oldukça iyi :)Katılıyorum şahane olmuş

    YanıtlaSil
  4. cnm kombinlerine bayıldım bence instagramı bırakıp buradan devam et cunku bende kullanmıyorum insta :) kırmızı gömleğini hatırladım hadise giymişti bunu altına da siyah pantalon, bende o pantalonu almıstım hihihi :) harika olmussun hepsinde .

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...