Sayfalar

15 Aralık 2012 Cumartesi

"Forever New" Online Satış Başladı



"Forever New" markasını sevenlere ve büyük şehirlerden uzak yaşayanlara veya yakınında Forever New markası olmayanlara güzel bir haber var!

Artık Forever New online satış sayfası var. Beğendikleriniz, almak istedikleriniz bir tık ötenizde. Online satış sayfasını incelemek için sizi BURAYA alalım. Keyifli alışverişler.

Hereafter, you can prefer FOREVER NEW TURKEY online shopping site for your shoppings. For the rest of the page click HERE.


7 yorum:

  1. Bazen beğendiğim kıyafetlerin bedenini bulamıyorum. Online satışı olmasına o yüzden çok sevindim;))

    YanıtlaSil
  2. Aysun'cum aynen ben de. Bir de İzmir/Alsancak mağazalarında her parça yok, getirmiyolar sanırım. O yüzden bu online satış sayfası şahane oldu. Ben en çok buradan takı alırım zaten.

    YanıtlaSil
  3. evet güzel haber internetten alışveriş severlere müthiş bir olanak:))

    YanıtlaSil
  4. Her bir ürünü detaylı görüp alabilmek için çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...