Sayfalar

28 Aralık 2012 Cuma

A few days to New Year

Yeni yıla, yeni umutlara, yalnız olanlar için yeni aşklara az bir zaman kaldı :) Her sene bir sonraki yıldan beklentilerimiz oluyor. Öncelikle sağlık olsun. Sağlık olsun ki istediklerimizi, hayallerimizi keyfile yaşayalım.

Ben de bu yeni yıla günler kala arkadaşlarımla (yine bana en yakın yer olan) İzmir'e gittim. Sevdiklerime bir kaç yıl yeni yıl hediyesi almak, arkadaşlarla güzel bir yemek yemek, Alsancak'da keyifli birkaç saat geçirmek için sabah erkenden İzmir yollarına düştük :) Aşağıda da benden bir kaç kare. Hepinizin beklentilerinin gerçekleşmesi, sağlık, bereket ve keyif dolu güzel bir olması dileğiyle...

Dinlemek isterseniz de sizin için Celine Dion'dan "So this is Christmas" şarkısını seçtim :)

BU ARADA YENİ YIL İÇİN VERMEYİ PLANLADIĞIM HEDİYEYİ OCAK AYININ SONUNA ERTELEDİM. BLOGLARDA ÇOK FAZLA YENİ YIL ÇEKİLİŞİ VAR. BENİ TAKİP ETMEYİ BIRAKMAYIN OLUR MU :))




There are a few days to New Year. Everybody has new hopes, new expectations, new loves with the coming year. I hope all of you can love whatever you expect and need. I wsh you a very happy new year in advance.

Yesterday, I have gone to Izmir with my friends for shopping for our lovelies and closest friends. Below, you can see a few snaps from me:)



  Bu arada aslında rengi çok tatlı mor olan kabanım mavi çıkmış.








Yalnız alttaki fotoda yorgunluktan gülümsemeye hali kalmamış Hülya'yı görüyorsunuz :)



25 yorum:

  1. bacım yine cok guzelsinn..ve kaban mor cıkmıs mavi diil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe'ciğim çok teşekkür ederim. Yine de tam rengi çıkmamış ama olsun :)

      Sil
  2. Güzel bir gün geçirmişsin :) Yeni yıldan dileklerimiz bir sürü ama yine de önce sağlık ve mutluluk tabi...
    Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Denizinyıldızı. Umarım dileklerin birer birer olur:)

      Sil
  3. Hülyacım, sanada mutlu yıllar. Umarım herşey beklentilerinin üzerinde güzelliklerle dolu geçer.
    Elindeki poşetlerden anladığım kadarıyla, yorulduğuna değmiş ;)) Bu arada paltona bayıldım, gerçek rengi nasıl bilmiyorum ama fotoğraftaki haliyle de çok şık ve güzel!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun'cuum güzel avukatım çok teşekkür ederim. evet evet yorulduğuma değdi:)

      Sil
  4. canım sahane montun ve sen yorgunluk mu :)) ayrıcaaa bırakmam senı takıbı :) beklıyorum cekılısını:)

    YanıtlaSil
  5. mor değil ama o sanki gece mavisi :D ama rengi size ne kadar çok yakışmış...sizede mutlu yıllar (^-^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Size de mutlu yıllar:)

      Sil
  6. canım arkadaşım hülyam yeni yılda kalbinden geçenlerin gerçekleştiği bir yıl olsun ..
    yine çok şıksın kabanına bittim rengine de gayet mor çıkmış hülüm..ama en önemlisi içindeki çok güzel bebişim benimm..

    keşke ben yakın olsam da beraber yapabilsek bu alışverişleri off offf:(
    kocaman öpüyorum seni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hohhh hoooo:) ne güzel sözler bunlar Nesrincim. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.

      Bir gün birlikte de yaparız alışveriş belli mi olur:)

      Sil
  7. Hülyacım paltona tek kelimeyle abyıldım , böyle güzel bir renk ve model nasıl olur =) Şimdiden musmutlu seneler ailen ve minik yavrunla birlikte herşey istediğin gibi olsun 2013 te :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'cim çok teşekkürler paltomun 7-8 yıllık olduğunu söylesem inanır mısın? Aslında aldığımda bu uzundu. Baktım giymiyorum gittim terzide kısalttırdım daha kullanışlı olmamış mı? Güzel dileklerin için çok teşekkürler. sana da mutlu ve romantik güzel bir yıl dilerim :)

      Sil
  8. Hulyaciiimm harikasin palton olayyy 👌👌👌
    Sanada ailenede basta Saglik huzur mutluluk tum dileklerinizin gerceklestigi bir yil olmasini diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm'cüm çok teşekkür ederim <3 Güzel dileklerin için de. Size de çocuklarınızla,sevdiklerinizle güzel sağlıklı ve bereketli yeni bir yıl dilerim.

      Sil
  9. Cook guzel ve asil bir renkdir mor, ama resimdeki mavimtrak halide guzel. Cok yakismis. Gule gule kullan canim.

    Trendreporter olarak instagramdayim. Senin IG hesabin varmi?

    Simdiden mutlu ve saglikli huzurli, bereketli sene dilerim.
    xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zelish'cim canım çok teşekkür ederim. Kabanım aslında yeni değil. 7-8 yıl evvel Herry'den almıştım:) hala da kullanıyorum.

      Instagramım henüz yok. Çünkü BB telefon kullanıyorum ama görünen o ki artık Iphone'a geçme zamanım gelmiş. Çünkü bende instagram'da olmak istiyorum :) sana da sağlıklı, bereketli güzel bir yıl dilerim.

      Sil
  10. hülyacımm,canımm vallahi özlemişim seni görmeyi,kaban bu rengiylede muhteşem olmuş...yorgun olduğun belli ama süper görünüyorsun şekerliğim..

    YanıtlaSil
  11. 2013 cok daha guzel, cok daha renkli ve saglik dolu bir yil olsun...Size ve tum sevdiklerinize sans getirsin, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Mutlu yıllar! Kabanız çok güzel, size çok yakışıyor!

    YanıtlaSil
  13. Çook şıksın canım. Alışverişin bol olsun;)

    YanıtlaSil
  14. Hulyacim, paltona bayildim haliylen, mor olarak da guzel canli mavi olarak da ; ) Ve boyunu kisaltmakla iyi yapmissin. Alisveris ve arkadaslarla yemek kacamagi guzel olmus, ne ciciler aldin acaba? : ) 2013 un ailene gonlunuzce guzel gelmesini diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  15. Hülya'cım, İzmir seferinden ellerin dolu dönmüşsün aldığın tüm cicileri güle güle kullan :) yakası kürklü mantona bayıldım rengi, formu, duruşu çok zarif ve göz alıcı, açık saç kullanımı ile harika durmuş :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...