Sayfalar

8 Kasım 2012 Perşembe

Everybody needs a best friend

Bugün ben sevdiğim arkadaşlarımla çok keyifli vakit geçirdim. Tatlı arkadaş sohbetinin güzelliğini siz de bilirsiniz. Onlar da benim keyfimi fotoğrafla ölümsüzleştirdiler:-P

Hepimizin hayatında iyi vakitler geçireceğimiz/geçirdiğimiz güzel arkadaşların ve dostlukların daim olması dileğiyle.

Norah Jones'un bu şarkısı da başlıkla tam denk geldi:)




Today I had an enjoyable and joyful day with my closest friends.I wish all of you lovely friendships with your lovelies.

By the way , Norah Jones's song is very suitable with the tittle:)






28 yorum:

  1. en yakın arkadaşlarımı Ankara'da bırakıp, İstanbul'a yerleştiğimde onların önemini daha çok anladım. Tabi şimdi sık sık Ankara'ya gitmek durumunda kalıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun'cum aynı şey benim içinde geçerli, eski dostlarım en sevdiklerimin bir kısmı da İstanbul'da kaldı:( Şanslıyım ki burada da tatlı arkadaşlarım var.

      Sil
  2. Gercekten de yakın samimi arkadaslarla gecirilen zamanın tadı hicbirseyde yok :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlarla geçirilen zaman en güzel zamandır, özellikle çay ve kahve eşliğinde :) ama sen bana hiç uğramıyorsun artık farkında mısın bilmem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'ciğim haklısın arkadaşım valla epey zaman oldu. Niye öyle oldum ki ben? Hemen geliyorum güzel arkadaşım:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bacım teşekkürler. Iphone'dan çekilen fotoğrafla bu kadar ama demek ki durum gayet gayet iyi:))

      Sil
  5. Bugün bende annemin çocukluk arkadaşları ile olan toplantısına katıldım,
    vee çok keyif aldım umarım dostluğunuzz hep sürer

    çok tatlı görünüyorsun bu arada
    öpüyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de annemin yıllardır hala görüştüğü arkadaşları var. Umarım hepimiz başarabiliriz.

      Beni tatlı bulmana da çok teşekkürler canım:) sevgiler.

      Sil
  6. Canim harika gozukuyorsun valla super cok tatli duygusal bi post olmus benimde canim arkadasim sinem var izmirde onu ozledim ve hemen aradim :))
    Opuyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm'cüm çok teşekkür ederim:) Benimde öyle, can arkadaşım İstanbul'da.Hayat hepimizi bir yerlere savuruyor işte:( N'apalım yeter ki sağlık olsun, sağ olalım gönül isteyince yine bir şekilde görüşülüyor. Sinem hanıma benden de selam olsun o zaman:) Sevgiler.

      Sil
    2. o benmiyim :P mucuks

      Sil
    3. E bir tanesi sensin tabii arkadaşım:)

      Sil
  7. Yaaaa yakın arkadaş olmasa dunya çok zor olurdu.İyiki varlar hakikaten.Sizin mutluluğunuzda katlansın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ahu. Çok teşekkürler. Hepimizin inşallah.

      Sil
  8. İçten samimi arkadaşlarla geçen zaman öyle çabuk geçer ki vaktinin nasıl geçtiğini bile anlayamazsın. Derdine, sıkıntına merhem olurlar mutluluğuna da yoldaş iyi ki varlar arkadaşlarımı arayasım geldi şimdi iyi ki hatırlattın.
    Canım bu arada çok tatlı gözükyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arayın sevdiklerinizi benim vesilemle bir kez daha arayın:))

      Çok teşekkürler.

      Sil
  9. That's true, everyone needs a friend! Great post!
    Thank you so much for lovely compliments!
    By the way, you're looking so beautiful and nice!
    kisses)

    YanıtlaSil
  10. You are so pretty!!! love norah jones :)

    A chic kiss ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks a lot indeed for your chic kiss and nice words:)

      Sil
  11. Hulyacim, resimleri gorunce sanki sen karsimdasin biz anlatmisiz gulmusuz gibi hissettim, sarkiyi da dinledim, cok guzel bir ruh haline girdim, siritarak yaziyorum : ) Bu arada cok havalisin, saclar, makyaj, siyahla koyu denim uyumu, topuklular ve bir de canta goruyorum orada, rol calmaya calisiyor gibi. Seninse gule gule kullan canim, iddiali bir renk kombini secmissin ve cok aranan bir model bu bloggerlar arasinda : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim umarım bir gün seninle de böyle karşılıklı, tatlı , keyifli sohbetimiz olur. Çok teşekkür ederim güzel sözlerine:)

      Evet çanta benim canım.Çok sağol, daha iyileri senin olsun. Aslında üzerinde yakası kürklü deri ceketim de vardı. Çantanın yan tarafındaki bej tonuyla aynı tonlardaydı. Çanta dış kıyafetle daha da uyumluydu tabii:))

      Çok aranan model bloggerlar arasında derken neyi demek istediğini anlamadım. Çanta mı? Kombin mi?

      Sil
  12. Insallah Hulyacim : ) Cantayi kastetmistim, cidden cok istenen bir model, yakinda zaten goreceksin insallah baska takip ettigin turk bloggerlarda da bu cantanin farkli renkte olanlarini : ) Cantanla bol bol outfit postlari bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  13. Aylin'cim biliyorsun ben pek outfit postlarında başarılı değilim ancak gayret edeceğim arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  14. Burdan Boston bag'e mini mini yanında güzele koca koca kalpler gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Keyfiniz daim olsun Papiş'cim insanın birlikteyken mutlu olduğu arkadaşlarının yanında olması gibisi yok! :) bu güzel karelerin ucundan göz kırpan C bag de gözümden kaçmadı, güzel günlerde kullanman dileğiyle umarım kombinlerde de görürüz bu güzel parçayı :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...