Sayfalar

28 Ekim 2012 Pazar

What do you suggest?


I need your suggestions about your  mascaras. Which brand is more satisfaction? I used "Estee Lauder  sumptuous extreme" for a long time. Actually I was happy with that, then I wanted to change and now using  Diorshow Black Out but I'm not very happy with Dior. Coz it  is getting blacky around my eyes during the day. In addition; it is very hard to clean this Dior mascara. So I need your advices about your mascaras which are highly satisfied you. Thanks to all of you in advance.



Çok uzun süre Estee Lauder'in Sumptuous extreme rimelini kullandım.Aslında Estee'den memnundum ama  bunu değiştirmek istedim ve Diorshow Blackout kullanmaya başladım. Yok ben Diorshow'u hiç sevemedim. Gün içinde rimel akıyor ve göz çevrem siyahlaşmaya başlıyor:) Bir de bu rimeli göz çevresinden hassas göz makyajı temizleyicisi kullandığım halde çıkarması çok zor oluyor. Siz hangi rimeli kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler.

Hepinize iyi ve keyifli pazarlar diliyorum.


24 yorum:

  1. Merhabalar canım, dior show dan bende resmen nefret etmiştim... Ama daimi maskaram Lancome Hypnose... Ya sade Hypnose, ya Drama yada Star olanını öneririm eğer lancome bakacaksan ;)Sephora'nın Outrageous Maskara'sı şahaneee ;) Ona kesinlikle bakmalısın derim.
    Yalnız ben kirpiklerde yoğun, siyah görüntü sevdiğimden tercihlerimde rimelde hep yoğun görüntüler oluşturanlar..
    Sen nasıl kirpikleri seviyorsun canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seval'cim Hypnose'dan da bir kaç arkadaşım hiç memnun olmadığını söyledi.Ama Sephora'nınkini mutlaka deneyeceğim. Çok teşekkür ederim. Çok çok yoğun sevmiyorum kirpiklerim çok uzun değil ama sık.Seni ileride sonuçtan haberdar ederim:) Sevgiler.

      Sil
  2. Hulyacim, ben bu iki markanin da mascaralarini kullanmadim, Dior un bu mascarasini denemek istiyordum ama iyi ki senden ogrendim, o gozun altina akma olayina gicigimdir. Son kullandiklarimi soyliyim, 3 ayda bir degistirme olayini duydugumdan beri ( ben az kullaniyorum, haftada bir iki ve gun icinde tazelemiyorum, hatta bir fircayla iki gozumun kirpiklerini de hareketlendiriyorum, cok bulama boyama olmalarini sevmiyorum da, dolayisiyla bitmiyorlar 3 ayda, bosa gidiyorlardi ) mascaraya cok fazla para vermemek icin daha hesapli urunleri deniyorum, bu hesapli urunlerden evvel Givenchy nin o minik yuvarlak top gibi ucu olanini denemis memnun kalmistim. Sonra hesaplilardan, bir Italyan markasi olan KIKO nun iki modelini denedim ve memnun kaldim ama orada satilmiyor sanirim. Sonra onlari da bitmeden 3 ayda atinca, ambalajindaki kus tuylerini ve renklerini cok begendigim icin, hic denemedigim bir makyaj markasi olan Max Factor un Falsies serisinin klasik olanini aldim gecen ay, guzel volume sekil veriyor ama akiyor, senin sorundan yani, tavsiye etmiyorum. Sonra gecenlerde Rinascente de dolasirken Givenchy ruj bakarken, satis elemani tarafindan avlandim : ) ve daha fazla urun alip ciktim, yaninda verdikleri hediyelerden biri de Givenchy nin son cikan 3 tane minik top seklinde ucu olan mascarasi idi, cok memnunum, hem de ambalajinin tasarimi cidden cok chic. Yeni Givenchy makyaj malzemelerimin hepsinden cok memnunum, hatta resimlerini cekmistim, bu hafta icinde postunu yapiyim gorursun : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim ben de rimeli 3 ayda bir değiştiririm zaten benim bitiyorda. Ben çok sık kullanırım hiç makyaj yapamasam bile mutlaka o kirpikleri rimelleyeceğim:) Kiko'yu burada bulamayız. Max Factor çook seneler evvel kullandım ama sevmedim. Givenchy'de bakacağım. Çok teşekkürler canım.

      Sil
  3. I think I would try the blue or green! -xx

    YanıtlaSil
  4. cnm bende pek çok markanın maskarasını kullandım sana önerilerim;

    1-Benefit'in They are real maskarası , yok böle birsey diyebilirim inanılmaz guzel bir maskara.

    2- YSL; bu da çok çok farklı ve guzel ama cabuk bitiyor

    bu yukardakileri tek geciyorum! :)

    buna ek olarak fiyatta hesaplı 4 maskara da tavsiye edeyim; rimmel glam eyes ve l'oreal lash architect ve meybelline volume express.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YSL'nin rimelini birkaç kişiden daha duydum. Merak ediyorum.Çok teşekkürler Gökçe'cim.

      Sil
  5. Hi sweety, thanks for stopping by :) The best mascara I've used personally is Benefits Bad Girl Lash, it looks so naturally but gives the illusion of long lashes. I like these coloured mascaras you've featured.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Sam, thanks for your advice. You are the firth person that very pleased Benefit's mascara.

      Sil
  6. Canım Hülyammm! Diorshow waterproof kullandım ben.ancak duygusal olacagım garantili günlerde ve çok yağmurlu havada dısarıda olacaksam kullandım. gayet memnundum.ama waterproof oldugundan mıdır cok zor cıkar beni fitil ederdi. YSL Faux Cils mascara süper ben seviyorum. simsiyah ama doğal.Gerçekten sevdm.Hpynose u da kullandım onu o kadar sevmedim. MAC de guzel aslında. Ben şimdi Alix Avien kullanıyorum volume effect. Fiyatı cok uygun performansı harıka.gri ambalajlı. Hatta bittiğinden beri 3. alışım. Dene derim.. Eğer iyi marka istersen de YSL Faux Cils diyorum ve öpüyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serapcım, teşekkürler. Bak iyi oluyor işte herkesten böyle deneyimlerini, tavsiyelerini duymak.

      Sil
  7. canım benefıt they are real guzel,dıorun ıcınde surme olan bı rımelı vardı adını hatırlayamadım sımdıııı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim işte Dior'un içinde sürme olan benim yukarıda bahsettiğim ve hiç memnun kalmadığım Blackout mascarası.

      Sanırım tavsiyelerde Benefit açık ara önde gidiyor:)

      Sil
  8. Ben de Benefit they are real derım cnım, kullanıyorum, memnunum. Bir de max factor false lashe var o da bundan once aldığım o da cok ıyı ıksı de aklında olsun.

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vee bir Benefit tavsiyesi daha geldi. Teşekkürler Gözde:)

      Sil
  9. kesinlikle benefit real mascara çok şiddetle tavsiye ederim :) bildiğim kadarıyla sadece sephoralarda satılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihan'cım sanırım ilk benefit'i deneyeceğim:) Alsancak Sephora'da bulurum diye düşünüyorum:) Teşekkürler canım.

      Sil
    2. bulursun canım ben ordan aldım 69 tl idi yanlış hatırlamıyorsam

      Sil
  10. Lancome Hypnose kullanıyorum bende çok değerli bir make up artist tavsiye etmişti, memnunum şimdilik, tavsiye edebilirim.
    Sevgiler.
    Emine Karaoglu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emine. Hypnose'dan kimisi memnun kimisi de hiç memnun değil. Ben Hypnose hiç kullanmadım ne desem boş.

      Sil
  11. güme giden yorumu yeniden yazmaya geldim tatlım! :P
    ben YSL volum effet'den memnundum aslında ama en son aldığım "black" serisi o kadar yoğun boyamıyor diye bir daha almadım. o arada ARMANI EYES TO KILL aldım yoğun tavsiye üzerine ama hayatımda gördüğüm EN USELESS MASKARA olduğunu söylemek zorundayım!!! ilk kez bir kozmetiğe verdiğim paraya pişman oldum..:(
    son iki seferdir arkadaşımın hediye ettiği loreal rimeli kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. bu cinsi TR'de bulunmadığı için maalesef almanya'dan getirtiyorum..
    LANCOME rimelleri ile ilgili pek iyi tecrübem yok ama DIOR SHOW korkunç bir rimel bence de. fırçası çok kötü bir kere, çok kaba ve uygulaması çok zor.. ayrıca ben yıkama ile çıkan rimel tercih ediyorum, onu temizlemek de sıkıntı..

    ay ne büyük dertmiş bu rimel işi yaa, nedir bu çektiğimiz şekerim! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canıımm:)

      Diorshow hele ki benim kullandığım Blackout(içinde sürme etkisi varmış-mış (!) çok kötü çoookk:( Birçok kişi hiç memnun değiliz bak. Armani zaten kozmetikten ne anlar yahu:-P Hele rimelden:) Bazen böyle pişmanlıklar benimde başıma geliyor arkadaşım. Ben rimelde doğru yolu bulursam hepinize buradan haber verecem. Aslında yine kendi tecrübeme göre Estee Lauder sumptous en iyisi sanırım ama Benefit'i de deneyelim bakalım.

      Sil
  12. merhaba headrın ne guzeeell olmussss :)) dıoru bende sevmedım hatta sınır oldum lancomuda cok sevmedım buyulu farklar yaratmadı suan lorealcıyım hem yarı fıyata aynı goruntu:))

    YanıtlaSil
  13. Panpişciğim, benim rimelden çok, makyaj temizleyici önerim olacak sana, hangi rimeli kullanırsan kullan, gözlerinin içine ne kadar çok kalem çekmiş olursan ol - ki benim kullandığım bourjois göz kalemlerimi gözden çıkarmak sabır ister, özellikle amazon yeşili ve saks mavisi olanlarını... herşeyi tek seferde çıkaracak tek ama tek bir ürün var... MAC.... deneyimimi paylaştığım postumu merak edersen, görüşürüzz ;)
    http://e-nsisters.blogspot.com/2012/09/mac-urunleri.html

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...