Sayfalar

21 Ekim 2012 Pazar

PINAR ALTUĞ'UN SAÇLARI

Pınar Altuğ'u hep beğenirim. Beni takip edenler az çok bunu bilir zaten:) Cenk Eren'in Cine5'de yaptığı programına konuk olmuş. Ben canlı izleyemedim ama daha sonra netten izledim ve Pınar Altuğ'un saç rengine ba-yıl-dım! Buradan kendisine tüm kalpçiklerimi gönderiyorum:) 
Saçına ışıltılar attırmış ve çok da yakışmış. Koyu kahve olan saç rengi de güzeldi ama bu ışıltılarla daha da güzel olmuş.

Kuaförünü biliyorum Metrocity'de Trio kuaföre gidiyor ve saçlarını Tamer Değer yapıyor. Bunu twitterdan da defalarca duyurmuştu. Ancak herkesin saçının zemin ve ana rengi farklı olduğu için birebir tutması çok zor. 

Yazdan öncede Taylan Kümeli kontrolünde çok güzel kilo veren Pınar Altuğ çıtır bir genç kız gibi olmamış mı? Ben çok beğendim. Tek beğenmediğim; hep söylerim hala kalın kemerleri düşük kullanması. Bence kalın kemer takmasaydı bu kıyafetine  puanım 10 olacaktı. 1 puanı kemerden kırıyorum:))

Fotoğraf kaliteleri maalesef netten print screen yapıldığı için düşük görünüyor ancak izlemek isterseniz linki BURADA.


Pınar Altuğ'un kolyesi İnci Denizel, detaylarına ve modeline bakmak isterseniz TIKLAYIN.






Pınar Altuğ'un kot ceketi ise "ZARA". Detay için TIK TIK.



28 yorum:

  1. bende kolyesine bayıldımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de kolyesini çok beğendim Sevalcim.

    YanıtlaSil
  3. bende bu kadına bayılıyorum hatta örnek bile alıyorum :))))saç rengine bayıldım benimkine benziyor ama aynısını bende yapıcam :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin. Aynısını yapınca bizimle de paylaş ama olur mu canım:)

      Sil
  4. saçlarının rengi çok doğal ve güzel ama ben esas kolyesine vuruldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Aysun kolyenin nerden olduğunu aşağıda Gülnihan söylemiş. İnci Denizel tasarımıymış. Web sitesi de burada: http://www.incidenonline.com/urunler/kolye-8.html?sirala=&sayfa=2

      Sil
  5. Kim ne derse desin bende cok begeniyorum bu kadını. Harika giyiniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakıştırıyor değil mi? Boylu poslu hoş kadın, çoğu giydiğini iyi taşıyor. Kimileri çok yapmacık ve samimiyetsiz buluyor ama ben nedense öyle düşünmüyorum. Tanımadan insanları yargılamak çok saçma.

      Sil
  6. kolyesini ben de cok begendim bir de leopar taytını :))

    blogunu da cok begeniyorum bu arada :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pia Mia, çok teşekkür ederim. Leopar taytı da Zara sanırım.

      Sil
    2. evet tayt dıl şalvar ve zara.

      Sil
    3. blogunuzu bende cok begendım leoparlı alt zara ve şalvar .

      Sil
    4. merhaba evet altındaki şalvar ve zara

      Sil
  7. bende çok severim Pınar Altuğ Atacan'ı (bence çok güzel çiftler ve kim ne derse desin kulaklarını tıkayıp evliliklerini de bir güzel götürüyorlar) saçlarına bayıldım:))))
    öptüm şekerim....

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. evet sarı da yakışıyor, kısa saç, uzun saç, kahve renk:) Hamur güzel işte Allah vergisi:)

      Sil
  9. Cidden cok guzel olmus saclari, her renk yakisiyor ona, siyah bile yakisir bence, ya da tam bir kizil yapsa : ) O kalcada kalin kemer olayini ben de yakistiramiyorum ona, cok kullaniyor. Ben en son resimdeki leopar pantalonunu da cok begendim, acaba zara da olanmi, ben de aldim yaz sonu ama emin olamadim ayni leopar desenmi. Canim sevgin karsilikli, cok tatlisin sen ya, guzel bakan goren ve hisseden soyleyen, kendine saklamayan arkadasim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim beğendiklerimi asla içimde tutamam mutlaka söylerim karşımdakilere. Bunu söylemem benden bir şeyler eksiltmez ki. Hem karşımdaki mutlu olur, hem ben. Ama beğenmediklerimi de söylerim, karşımdakini kırmadan, usul usul, tatlılıkla:) Hayat paylaşınca güzel Aylinim:)

      Bir de Pınar hn.ın leopar taytı/pantolonu bence büyük ihtimal Zara. Çünkü Zara'dan çok alışveriş yaptığını, çok pahalı markalardan çanta dışında bir şey almadığını çok iyi biliyorum.

      Sil
  10. Açık çikolata rengi diyorum ben bu renge ve çok da seviyorum :) şu andaki rengin üstüne kumral yapınca 1 ay içerisinde akıp bu renk oluyor, rengi tutturmak için zeminin biraz açılması lazım sanırım canım. Saçı makyajı kıyafeti cidden çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  11. Bak ben senin kadar bilmiyorum Gizem'cim. Saç ve boyalar ve incelikleri konusunda hiç bir fikrim yok.

    YanıtlaSil
  12. çok hoş olmuş gerçekten...ben de beğenirim bu Pınar Altuğ'u :)

    ben de bloğuma beklerim canım :)
    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bazi kişiler Pınar hanımı yapmacık bulsa da ben tarz olarak çok beğeniyorum. Saçlarının bu hali de çok başarılı olmuş ve yakışmış. Kolye ye gelirsek benim çok eski bir arkadaşım olan İnci Denizel tasarımıdır. Kendisi çok başarılı ve harika işler yapmaktadır. twitterda da paylaşmıştım Hülyacım burdanda tekrar yazıyorum www.incidenonline.com/ adresinden bu şahane takılara ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülnihancım sen süpersin arkadaşım. Çok teşekürler.Öptüm.

      Sil
  14. saç rengi çok güzel olmuş ama ben sevmem pınar altuğ'u ,begenmem birde, ne yapsa etse hep bir tombul hali var ve 90 lı yıllardan fırlamış gibi ne giyse/etse.

    YanıtlaSil
  15. İşte herkesin belli bir stili ve tarzı var ya demek Pınar Altuğ'da kendine onu yakıştırıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  16. bır ara delı gıbı benzetıyorlardı onu bana:)) onu bana yalnız:))) sonra cıtır esı olunca oda cıtrlastı koyu saclarla..herkese guzel olmaz ben sarı sevıyorum pınarı..ama kemer konusuna katılıyorum canım...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...