Sayfalar

17 Ekim 2012 Çarşamba

Papiş'in WISH LIST:)

Ben blogger arkadaşların NEW IN veya WISH LIST postlarına bakmaktan çok memnun oluyorum. Bazıları özellikle New In postlarını görgüsüzlük olarak adlandırsa da bana göre birbirimizden çok şey görüyoruz, bilgi sahibi oluyoruz. Mağazada veya askıda dikkatimi çekmeyen bir çok ürünü, blogger arkadaşlarda görmek fikrimi değiştirebiliyor.Hele ki benim gibi büyükşehire uzak yerlerde yaşayanlar için çok güzel fırsat olarak düşünüyorum.

Gerçekten de "Ne Giydim" ağırlıklı blog işini hakkıyla yapan çok iyi bir kaç blogger arkadaşımız var. Kendilerini yürekten tebrik ediyorum. Güzel görsellerle, yazılarıyla paylaşımlarını çok severek ve titizlikle yapıyorlar.

Her neyse benim de gerek mağazalarda gerekse bazı yerli ve yabancı blogger arkadaşlarda gördüğüm ve çok beğendiğim parçalar var tabii ki. Bunların başında  bir süre yine  adı blogger ayakkabısı olarak geçecek görünen, geçen sezon sonu başlayıp  bu yeni sezonda zirve yapan wedge sneakers denilen gizli topuklu sneakers ve deri bir pantolon gelmekte.

Aslında bugün Ayvalık'da bir sneaker denedim çok da hoşuma gitti ancak renginden ötürü biraz düşünüyorum. Düşünmemin sebebi beni daha çok jean'lerle giymeye zorlayacak oluşu.  Mavi ve açık kahve iki renkten oluşan bu pabuçu bakalım alıp almamam ne kadar sürecek? :) Ana renk siyah istiyorum taytlarla da kombinlemem rahat olur diye. Deri pantolon ve deri detaylı bluz  için İzmir'e gitmem gerekecek. Bazı zamanlar bazı şeylere çabuk ulaşabilmek açısından İstanbul'u çok arıyor ve özlüyorum o da ayrı mesele:(







26 yorum:

  1. Aslında iki parça da benim tarzıma çok uzak ama sevenlere de saygım sonsuz... Ben dış görünüş itibarıyla da pek modaya ayak uyduramayanladanım, kıyısından köşesinden idare ediyorum işte... Geçenlerde Cunda'da idim, taş kahve'nin önünden geçerken şöyle bir içeri baktım :) (1 ay kadar oluyor.)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizin Yıldızı, başta sneakerslar için aynı şeyi düşünüyordum ama şimdi ne oldu bilmiyorum fikrim değişti ve şiddetle istiyorum:) Ben epeydir pek Taş Kahve'de durmuyorum artık canım. Yani okulların açılmasıyla oraya gidişim de çok azaldı.

      Sil
  2. ahh o wedge ler :) deichmann'da denedim bordo kırmızı arası bir renk,cok rahat ve ayagı kucuk gosteriyor..ama ben tabanları beyaz istemedigim için almıyorum..mantıken kışın beyaz tabanlı ayakkabı giymek ters geliyor :)senin beğendiğinin siyah tabanlısını bulsam ben de alırım eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabanı siyah olan pek yok gibi Tuğçecim ama belki bulursun İstanbul'da alternatif daha fazla tabii.

      Sil
  3. Ben de seviyorum Wish List postlarını ama New in olayını yakın olduğum kişilerinki ilgimi çekiyor. Onlar için seviniyorum da tanımadığım etmediğim kişilerden bana ne isterse dünyaları alsın :) Ve o Zarayı almalısın bu sezon deri herkesdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazılhan benim için de aynı gibi. Yani takip ettiğim blogger arkadaşlarınkine bakmak daha keyifli tabii.

      Sil
  4. Wedge ler benim de hayalimde, sen de en guzel renk kombinlerinden birini secmissin, insallah buluruz : ) Deri tightlar da cok hosuma gidiyor. Deri detayli bluzumu ise kaptim Zara dan ama kolsuz versiyonunu : ) Sana yakinda bir Izmir turu gozukuyor o zaman : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim o halde senin de wedge'lerini en kısa zamanda göreceğiz desene:)) Zara bluzunu güzel günlerde kullan arkadaşım.

      Sil
  5. Şiddetle sneakers istiyorum. Lütfen benim de bir sneakersm olsun. Lütfen, lütfen, lütfen :(

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. derı taytlardan bende ıstıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben deri tayttan ziyade pantolon olarak arzu ediyorum bakalım üstümde güzel durursa why not:)

      Sil
  7. o wedge lerden kesin alacağım hotiçce çok pahalıydı ama bershka da falan daha uygun fiyatlısı var..

    YanıtlaSil
  8. Abide'm kesinlikle almalısın arkadaşım. Çok rahatlar ve hem spor hem şık kombin edebilirsin. Fiyatı ne civardaydı Bambi de??

    YanıtlaSil
  9. Hotiç'de fiyatlar ne aralıkta sevgili Audrey?

    YanıtlaSil
  10. en sevdiğim postlardan bu wish list ve new in ler.. umarım en kısa zamanda kavusursunuz "wish list"e =) opuyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BC, canım çok teşekkür ederim. Aldım bile:))

      Sil
  11. Hülyacım kendi adıma söyliyim bloglardan çok şey öğreniyorum görgüsüzlük olarak adlandırmak oldukça komik geldi bana :)
    geçen hafta İstanbul'daydım deri pantolonu olmayanı Nişantaşı'na, İstinye Park'a almıyorlar gibi bir hal vardı.Zara deri taytı çok sıcak bir Eylül günü alsamda ancak geçen hafta İstanbul'da giyebildim :) birde Siren Ertan Punto koleksiyonundan almış olduğum şahane deri pantolunumla tüm kışı geçirebilirim. Hülyacım İzmire geldiğinde ara beni sana nokta atışı rehberlik yapayım :)

    YanıtlaSil
  12. Ni,han'cığım mutlak arayacağım sei arkadaşım. Geçen sezonda hatta ondan önceki kış sezonunda da deriler vardı ama yeni sezona çok hızlı giriş yaptı. Tabii Ayvalık'da sıcaklık hala 32 derecelerde içinde hayal bile edemiyorum ama 15-20 gün sonra deri pantolonsuz olmaz değil mi arkadaşım:))
    Punto Deriye geçen kış İstanbula geldiğimde baktım ancak fiyat olarak o zaman beni biraz aşmıştı ziyadesiyle alışveriş yaptığım için İstanbul'da:))
    Sende güle güle kullan aldıklarını Nihancım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum Hülya'cım bu kış derisiz geçmez üstüne de salaş gömlekler daha soğukta kazaklar tamamdır :)

      Sil
  13. Tuğçe'cim Trendyol'da Bambi'nin bu sneakerslardan satışı var. Kampanya ve numaralar bitmeden bak bence fiyatı Bambi mağazalarında 139-TL satışt aiken Trendyol'da 99-TL. Süper değil mi?

    YanıtlaSil
  14. love the wedge sneakers,really want them myself!!
    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  15. Deri pantolonu Stradivarius, Bershka'da tayt olarak da polo garage da bulabilirsin yeni aramış ve bulmuş birisi olarak taze bilgi verebilirim Papiş'cim :)) wedge sneakerlar için de trend olduğu için her yerde olması normal ama esinlenip farklı model yapmak yerine bire birini yapanlara kızıyorum (kızıyoruz) birazcık değiştirsinler canım :)

    YanıtlaSil
  16. hepside çok moda seçimler :) wedge sneaker lar her 10 kişiden 3-4 ünün ayağında şuan sokaklarda, ben o sebeple almıyorum cunku kışa dogru burada dahada artacak gibi gorunuyor giyen sayısı (burberry yağmur çizmeleri gibi oldu yani)
    ama istersen cnm birçok yerde var (yaz sonu sadece topshop da vardı) şuan baya makul fiyata bulabileceğin yerler: profilo avm de tally weijl, deichmann ayakkabı mağazaları ve markafoni'de bambi kampanyası vardı ( merve boluğur) orada baya hesaplıydı, bambi'de vardır şuan mutlaka.

    YanıtlaSil
  17. derıyı stradıvarıustan aldım tayt olarak cok guzel :) ama en son lısede derı gıymıstım ınanamıyorum yıne gıydıgıme canım..ah atmamak lazım oyle guzeldıkı pant ve ceketım :))) hahahha :)) neyse..umarım hepsını pıt dıye alırsın canım

    YanıtlaSil
  18. merhaba :)benim de deri tayt ve pantolonlar favorilerimden hen de sadece siyahı değil birkaç rengi birden :) kişinin bacakları müsaitse gerçekten ççok şık duruyor ve bir kurtarıcı misali her yere giyilip çok şık olunabiliyor :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...