Sayfalar

23 Ekim 2012 Salı

New In

Geçenlerde buradaki postumda wish list'imden bahsettiğim ve İstanbul'da yaklaşık on kişiden  dördünün ayağında olan:) wedge sneakers'lardan çok istediğimi söylemiştim. Ayvalık'da henüz hiç kimsede görmedim açılışı yapacağım sanırım. Trendyol'da Bambi- Merve Boluğur kampanyasına denk gelince sepete atıverdim.  Bir Ugg botum hiç olmadı ama bir wedge pabucum oldu:)) Darısı isteyen arkadaşlarımın başına:)

Bu arada daha önce şurada bahsettiğim babetlerim de postu yaptıktan 3 gün içinde elime geldi. İstanbul'daki yakın arkadaşım Yasemin her zaman ki gibi benim bir isteğimi daha yerine getirdi. Ona buradan tekrar tüm kalpçiklerimi, sevgimi gönderiyorum çok teşekkür ediyorum. Onların da fotosunu  sizinle paylaşmak istedim.





20 yorum:

  1. güzel günlerde kullan :)
    Babetlerin harika görünüyorr :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giy Hülya'cım. Bende ne zamandır istiyorum, fakat hem Topshop'da hemde Bershka'da numaram kalmamıştı:(( denk geldiğim yerde affetmeyeceğim:))

    YanıtlaSil
  3. ikiside çok güzelmiş bacımm..darısı benim başıma artık :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller. güle güle giyin ;)

    YanıtlaSil
  5. şu toopuklu sneakersları giymeye cesaretim yok hala. ama çok begeniyorum güle güle kullan hepicini (^_^)

    YanıtlaSil
  6. güzel ve huzurlu günlerde kullanın inşallah

    esra betül

    YanıtlaSil
  7. Hulyacim kapmissin guzel wedgeleri ve zebra patileri, ikisini de guzel gunlerde kullan arkadasim : )

    YanıtlaSil
  8. ikiside çok güzelller canım benimde wish listemde sneakerslar var! :D
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  9. İkisi de harika. İlk fırsatta bende almak istiyorum :(

    YanıtlaSil
  10. Babetlerinden gözlerimi alamadım :)) Güzel günlerde güle güle giyesin! :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller tatlım ayağında paralansın inşallah :))
    bu ciciler giydiğinde her ayağına bakanı düşmanın sanma haaa :))))

    öpüyorum senii darısı benim zımbalı pabuçlara olsun :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. babetlere ba yil dim cok cok cok guzeller:)
    Anna Dello Russo at H&M hediyesi icin bloga beklerim!:

    http://www.ecemakar.com/2012/10/giveaway-anna-dello-russo-at-h.html

    YanıtlaSil
  13. bayram hedıyesı olmus bunlkar ozaman :)))
    ıı gunlerde gıyılsın:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. ikiside harika!güle güle kullan!sana çok yakışır özellikle stiline!!muck!

    YanıtlaSil
  15. sana demiştim merve boluğur kampanyası diye =) güle güle giy cnm,çok gzueller =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'cim ben bunları geri gönderdim. Kalitesini hiç beğenmedim onun yerine başka markadan aldım. En azından %100 deri aldığım. Giydim bile bir ara belki onu da koyarım:)

      Sil
  16. hahahha uggım var ask yasıyorum hala onlarla:))) wedgem yok begenmedım ama bılıyorum kı neyı sevmedıysem sonra hemen aldım alısıyr ınsan galıba..askla kullan canım

    YanıtlaSil
  17. Wedge sneakers almışsın! :)) ama böyle ucundan göstermek olmaz ki, en kısa zamanda outfit postu istiyoruz Hülya'cım. Güzel Ayvalık arkanda bu papilerle fotoğraflar çekmelisin! Zebra babetler de nasıl yakışmış her ikisini de güzel günlerdde kullanmanı diliyorum çok mutlu oldum görünce burada :))

    YanıtlaSil
  18. güle güle giy, ben hala istediğim wedgeleri bulamadım:(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...