Sayfalar

24 Kasım 2012 Cumartesi

Shopping bags R opened

Umarım siz de aşağıdaki şarkıyı (eğer dinlerseniz) benim beğendiğim kadar beğenirsiniz :)

I hope you like the song as much as I like :)


Bir önceki post'umda size sadece görsellerini koyduğum alışveriş poşetlerimi hemen o gün açtım ama ancak fotoğraflayıp sizinle paylaşıyorum. Herkese keyfili ve sıcacık bir hafta sonu dilerim.

Finally I have opened the shopping bags pertaining to previous post which is mentioned here. Have a good and lovely weekend.




Bordo hırkanın yanındaki kazak aslında lacivert ve sırtında damla şeklinde dekolte var. Eğer dekolteyi istemezseniz kazağın degaje yakasını şal gibi kullanarak onu kapatabiliyorsunuz. İster spor ister şık kombinlenebilir.



Nihayet istediğim gibi bir botu Hotiç'de bulabildim. Hem tokası hem zımbası olsun istiyordum ama zımbaların da çok çok olmasını istemiyordum. Şansıma numarası da kalmıştı. Millet kapışmış. Alsancak Hotiç mağazasında ki siyah renkte ki son numarasını da ben aldım.



Hırka ve gömleği Mango outlet'den aldım. Hırkanın aynısı sevgili Ahsen'de (Wear a Smile) vardı ve o zaman da onda çok beğenmiştim. BURADAN  Ahsen'in kombinine bakabilirsiniz.



Sephora'larda geçtiğimiz hafta başlayıp bugün ( 24.11.12) sona eren bir kampanya vardı.Tabii ben yazana kadar kampanya sona erdi önceden haberdar etmek isterdim içinizde bilmeyenler varsa:((  Eski herhangi bir ürününüzü markası ne olursa olsun Sephora'ya getiriyorsunuz ve Sephora marka dilediğiniz ürünü %40 indirimle  alıyorsunuz. Pudraya ve nude renkte lipgloss'a  ihtiyacım vardı . Lip Gloss'un rengi gerçekten çok güzel, tam aradığım renk.

Zara pantolonuma ve bluzuma buradan da bakabilirsiniz.  Pantolon için burayabluz için de buraya.




19 yorum:

  1. kesinlikle çok kullanışlı şeyler almışsın tatlım
    çok beğendim hırkaları özellikle sıcacık giy

    ama ama ama o biker botlara bayıldım, bol zımbalı tercihim ama çok çok beğendim, kesinlikle modası hiç geçmeyen bir seçim yapmışsın...

    iyi günlerde kullan

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bacım cok guzel hepsiii,botlara ve hırkaya ozellikle bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bacım, daha iyileri senin olsun :-P

      Sil
  3. Hepsi de harika seçimler, güle güle giy=)

    Botlar tam benim aradığım tarz, ben de çok fazla zımbalıları sevmiyorum, bu tam kıvamında bence=) Eğer ayıp olmazsa botların fiyatını öğrenebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler meltem.Aslında pek fiyat söyleme taraftarı değilim ama sen ilk kez sorduğun için söylüyorum:) Botlar 196-TL idi.

      Sil
  4. hepsi güle güle kullanılsın kazaklar favorim oldular :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan Hülyacım. Biker botlarını çok beğendim, bende bot arıyorum ama hala bulamadım :((

    Sephora'nın lip glosslarını çok başarılı buluyorum, seninde memnun kalmana sevindim ;)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın! Bu şarkı çok güzel!

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok guzel papişim sana da yakışır:)) zara pantalon ve bluz ayrıoca favorim:) öperim sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller cnm güle güle giy hepsini. En çok botlarını ve animal print pantalonunu beğendim. sephora olayını duydum ama bana mağazada en az 4 ürün getirmeniz kaydıyla dediler :-o

    YanıtlaSil
  9. sekerımmmm ben artık kombınlerını uzeırnde gormek ıstıyorum cunku harıka parcalar alıyorsun veee hepsnı askla kullan

    YanıtlaSil
  10. Those boots are to die for! Love your blog, cannot believe I only discovered it now! Would you like to follow each other? :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  11. Hepsini çok sevdim. Favorim botlar :)
    Güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  12. Çok şık ve hem günlük hayatta hem özel yerlere kullanılabilecek parçalar almışsın Papiş'cim güle güle kullan hepsini :) benim favorim leo baskılı skinny ile biker botların oldu, bir de sezonun favorisi bordo kazak :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...