Sayfalar

11 Kasım 2012 Pazar

Offf! Giyecek Hiçbir Şeyim Yok!



Gerek büyük şehirlerde ki (özellikle de çalışan) bayanların,  gerekse ev hanımlarının bile çoğu zaman ağızlarından sıkça çıkan cümlelerin başında gelir "Offf ne Giyeceğim? Giyecek Birşeyim yok" cümlesi.

Siz de bu cümleyi çok sık kullananlardansanız ve zaman zaman daralıyorsanız bu konu ile ilgili benim bugün sevgili arkadaşım ModaveSosyete vesilesi ile keşfettiğim ve bu işi profesyonelce yapan sevgili Rüzgar Mira Okan'ın bloguna ışınlanın derim:) Rüzgar hanımın bir de iş için web sayfası var. Onu da BURADAN inceleyebilirsiniz.

Belki profesyonel birinden hepimize biraz ipuçları gelir ve faydası olur. Giyecek çooookkk giysilerinizin olması ama en önemlisi bunları sağlıkla giyebilmeniz dileğiyle. Mutlu ve sıcacık Pazar akşamınız olsun, sevgiler.

Since the links that I mentioned above are not in English,  I haven't written the post in English either.



4 yorum:

  1. İyi tavsiyeler! Beğendim!
    Ben de blogunuzu takip ediyourum!

    YanıtlaSil
  2. sayende güzel bir blog daha keşfetmiş oldum ;)

    YanıtlaSil
  3. Haftanın hemen her günü bu sendroma yakalanan birisi olarak bu bloga ışınlanacağım :) dolabı açıp dakikalarca ne giysem diye düşünerek işe geç kaldığım bile oluyor :p

    YanıtlaSil
  4. Ne giyecegim derdinden ben de bıktım.Hergün işe mi gelinir ya off.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...